آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

وقوع ۲ حادثه رانندگی در جاده‌های استان سمنان/ ۴ نفر جان باختند

سمنان- چهار نفر در دو حادثه تصادف رانندگی در محورهای مواصلاتی استان سمنان متاسفانه جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با شامگاه جمعه و به دلیل لغزندگی راه‌های مواصلاتی استان سمنان و همچنین کاهش دید، تصادفات مکرری رخ داد که چهار مورد از آنها در زمره تصادفات شدید دارای فوتی و مصدوم بوده است.

در دو فقره از این تصادفات همزمان با شامگاه جمعه متأسفانه چهار نفر از هموطنان‌مان جان خود را از دست دادند بنا به اعلام پلیس راه دلیل این دو تصادف واژگونی و همچنین انحراف از مسیر و سقوط از پل کنار جاده اعلام شده است.

پژمان قرائیان رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: در یکی از این تصادفات سقوط یک دستگاه خودروی پژو پارس از پل به دلیل انحراف از مسیر به جان باختن دو نفر انجامید.

قرائیان با بیان اینکه این حادثه دوم مصدوم نیز داشت، ابراز کرد: اورژانس مصدومان این حادثه را که در محور سمنان گرمسار و هم جوار روستای ده نمک رخ داده بود، به بیمارستان معتمدی گرمسار منتقل کردند.

وی با بیان اینکه در حادثه دیگر هم واژگونی یک دستگاه ساینا دو کشته و دو مصدوم برجای گذاشت، تاکید کرد: این تصادف در محور تهران – ایوانکی رخ داد و دو مصدوم خودرو به بیمارستان منتقل شدند تا ادامه درمان برای آنها صورت گیرد.

در دو حادثه دیگر که هر کدام واژگونی بودند امشب مجموعاً هفت نفر مصدوم شدند، یکی از این حوادث در مهدیشهر و دیگری در محور سرخه رخ داده است.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.