آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

مورد عجیب نوجوانان کره شمالی در مقدماتی جام ملت های زیر ۱۷سال

همگروه تیم فوتبال نوجوانان ایران در مقدماتی جام ملت های زیر ۱۷‌سال آسیا مشکوک به صغر سنی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله مقدماتی رقابت‌های جام ملت‌های زیر ۱۷ سال آسیا در حالی پیگیری می‌شود که تیم فوتبال نوجوانان ایران پس از پیروزی ۷ بر یک مقابل هنگ کنگ تن به شکست مقابل کره شمالی داد.

باخت ۴ بر یک شاگردان عباس چمنیان مقابل کره شمالی در حالی رقم خورد که انتشار تصاویری از این دیدار با ایجاد شائبه‌هایی در سن بازیکنان کره شمالی همراه بود. موضوعی که نه تنها مورد بحث مدیران تیم ایران شده است بلکه سوریه، اردن و هنگ کنگ هم به آن اشاره داشته و احتمال تست گرفتن مسئولان اجرایی AFC از شرایط سنی بازیکنان کره شمالی وجود دارد.

مورد عجیب نوجوانان کره شمالی در مقدماتی جام ملت های زیر ۱۷سال

چمنیان از بازیکنان نوجوانان ایران خواسته تا تمام تمرکز خود را معطوف به دیدارهای پیش رو کرده و موضوع کره شمالی را به مدیران تیم و فدراسیون بسپارند تا همچنان شانس خود برای صعود به دور نهایی جام ملت‌های زیر ۱۷ سال آسیا را بیازمایند.

شایان ذکر است تیم فوتبال نوجوانان ایران ساعت ۲۱:۳۰ امروز مقابل سوریه بازی می‌کند. همچنین ملی پوشان زیر ۱۷ سال ایران مقابل اردن یکشنبه ششم آبان ماه سال جاری آخرین بازی خود در مرحله مقدماتی جام ملت‌های زیر ۱۷ سال را برگزار می‌کند. ملی پوشان نوجوان ایران فعلاً با سه امتیاز در رتبه دوم حضور دارند.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.