آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

مهران مدیری چگونه از الیکا عبدالرزاقی مچ گیری می کند؟ پشت پرده زندگی خصوصی خانم بازیگر چه خبر است؟

الیکا عبدالرزاقی که مهمان برنامه اسکار به اجرای مهران مدیری بود، با پرسیدن سوال شخصی مدیری شوکه شد. بعد از این سوال، برخی گمانه‌زنی‌ها درباره زندگی زناشویی این چهره با امید زندگانی در شبکه‌های اجتماعی مطرح شد.

اسکار برنامه‌ای ساخته مهران مدیری است که با همکاری نیما شعبان‌ نژاد اجرا می‌شود.

اسکار رئالیتی شو است که مهران مدیری علاوه بر کارگردانی آن را اجرا هم می‌کند. مجری دوم این برنامه نیما شعبان نژاد است که در برنامه خندوانه طنز بداهه اجرا می‌کرد.

اسکار، محصول ویستا مدیا یک رئالیتی شوی چالش محور است که مهمانان آن همگی از بازیگران و افراد مشهور هستند. در این رئالیتی شو، مهران مدیری، به‌عنوان کارگردان هنری و مجری اصلی برنامه و نیما شعبان نژاد به‌عنوان دستیار مجری اصلی حضور خواهند داشت.

در این برنامه، هر فرد تلاش میکند چالش خود را به خلاقانه‌ترین روش ممکن انجام دهد و رقابت بر سر تندیس اسکار خواهد بود. هر مهمان بر اساس نحوه انجام چالش خود، از مجری اصلی برنامه امتیاز دریافت می‌کند و براساس امتیازهای دریافتی، برنده تندیس اسکار مشخص می‌شود. همچنین مهمانی که کمترین امتیاز را دریافت کند، یک مسئولیت اجتماعی برعهده خواهد گرفت.

شیوه اجرای مسابقه اسکار

گیم‌شو یا مسابقه اسکار یک برنامه چالش‌محور و البته کمدی است که مهمانان آن همگی از بازیگران و افراد مشهور و شناخته‌شده هستند. در هر فصل از این رئالیتی شو، ۴ سلبریتی، چالش‌هایی را که از طرف مهران مدیری مشخص می‌شود، انجام می‌دهند.

در پایان هر فصل ۴ قسمتی، نحوه انجام چالش‌های آن‌ها، توسط مجری و دستیار او (نیما شعبان‌نژاد) و همچنین بینندگان، بررسی می‌شود و امتیاز دریافت می‌کنند. سرانجام با جمع امتیازهای هر چالش، برنده جایزه بزرگ آن فصل مشخص می‌شود. همچنین مهمانی که کمترین امتیاز را دریافت کند، یک مسئولیت اجتماعی برعهده خواهد گرفت.

در واقع هر فرد تلاش می‌کند چالش خود را به خلاقانه‌ترین روش ممکن انجام دهد و رقابت بر سر تندیس اسکار خواهد بود و به همین دلیل، اسم «اسکار» برای این مسابقه یا برنامه انتخاب شده است.

اسکار چند قسمت است

شنیده شده اسکار فعلا در ۱۵ قسمت آمده شده‌است و هر هفته یک قسمت آن منتشر می‌شود. البته فیلیمو پلتفرم منتشر کننده این رئالیتی شو  هنوز در اینباره چیزی منتشر نکرده‌است.

بازیگران اسکار

در قسمت اول اسکار، رضا نیک‌خواه، نصرالله رادش، سحر ولدبیگی و الیکا عبدالرزاقی حضور داشتند. همه این شرکت کنندگان بازیگران کمدی هستند و صحنه‌های خاص و خنده داری را برای مردم ایجاد کردند.

سوال مهران مدیری

 

مهران مدیری

مهران مدیری در برنامه اسکار از الیکا عبدالرزاقی سوال کرد که چرا حلقه اش دستش نیست؟

مهران مدیری وقتی با خنده الیکا عبدالرزاقی مواجه شد، رو به دوربین گفت که این یک موضوع خصوصی و به من و شما ربطی ندارد. موضوعی است که به خودش مربوط است.

در تمام مدت توضیحات مهران مدیری، الیکا عبدالرزاقی فقط می خندید.

 

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.