آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

محمدی نوری: منتظر کابینه ای برآمده از اراده ملت ایران هستیم

دکتر محمدجواد محمدی نوری دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی به دکتر پزشکیان رئیس جمهور منتخب ملت ایران پیام تبریک و نامه ای منتشر کرد.

پیام تبریک و نامه محمدی نوری دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی به دکتر پزشکیان رئیس جمهور منتخب ملت ایران

به شرح زیر است:

جناب اقای دکتر مسعود پزشکیان 

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیت الهی

ابتدا برخود فرض میدانم حسن انتخاب شایسته و رای اعتماد ملت فهیم ایران به فرزندی از تبار آذربایجان دلاورخیز را به عنوان رئیس جمهور دوره چهاردهم ایران اسلامی صمیمانه تبریک عرض نمایم.

در واقع قصد داشتم تنها به عنوان یک جوان ایرانی و البته از منظر یک فعال سیاسی و انتخاباتی که در دوران بیست و پنج سالگی مفتخر به تجربه ریاست ستاد انتخاباتی یکی از نامزدهای مطرح هشتمین دوره ریاست جمهوری را در میان بهت و تعجب فعالان سیاسی از نحوه انتخاب این نامزدانتخاباتی در سال ۸۰ درسطوح کشوری شده بودم تنها به ارسال یک پیام تبریک بسنده کنم اما آنچه من را وادار به نگارش این  نامه به حضورتان نموده است در واقع حضور با معرفت و اعتقادی ملتی درپای صندوقهای اخذ رای بوده است که سالها با مشکلاتی سر میکنند که بیانش آزاردهنده و مشاهده این همه درد و رنج ناشی از زندگی سخت قلب هر ایرانی را میشکند.

ایران اسلامی با عبور از چهار دهه حیات سیاسی به تعبیری بالا و پائین دیده است.

نه این همه مشکلات اقتصادی سردردآور حق مردم ایران است نه این وضع زندگی مردم زیبنده نظام اسلامی ماست.

از سویی نیک میدانیم دشمنان ما هرگز نخواستند پیشرفت و توسعه کشور را ببینند .حتی برخی در داخل نیز به جای ابراز نگرانی از وضعیت آینده ایران از مهاجرت نخبگان و جوانان ما خوشحال شده بوده وهستند.

بنا ندارم فهرست همه آنچه که درد نهفته یک ملت و گله‌های وارده بر وضع فعلی است را برای کسی بگویم که خود سال‌ها وزیر دولت و نماینده مجلس شورای اسلامی بوده است.

اکنون در آستانه ماه محرم ماه آزادگی و شجاعت در مکتب امام حسین علیه السلام شما را به نشانه‌های واقعی پیام عاشورا دعوت می‌کنم .شما  بحمدالله به زیور دیانت و تقوا و شجاعت آراسته‌اید پس خواهش می‌کنم همراهانتان را از میان مردان و زنان آزاد مرد، شجاع و دلسوز انتخاب کنید.

جناب آقای دکتر پزشکیان؛

اعتماد مردم در حضور میلیونی پای صندوق‌های انتخاباتی هم برای نظام پیروزی بزرگی از منظر اقتدار ملی در برابر جهانیان را به ارمغان آورد و هم نشان از معرفت ، همدلی و مهربانی ملتی فهیم را در مشارکت ملی در انتخابات به نمایش گذاشت.

از شما می‌خواهم برای رضای خدا کابینه‌ای تعیین کنید برخوردار از بهترین‌های ایران اعم از جوانان کارآمد ،دانا، خردمند، آگاه ،دلسوز و میهن دوست و انقلابی.

افرادی که دل در گرو انقلاب داشته باشند. افرادی که دل در گرو ایران داشته باشند نه کسانی که خودشان در کشور به فکر تامین رفاه آینده فرزندانشان راه افتاده و فرزندانشان نیز بدون توجه به آرمان‌های تعریف شده امام و شهدا با دریافت اقامت و شاید تابعیت غرق در شعف و شادی خروج از کشور هستند و باکی ندارند چه بر سر این ملت خواهد آمد!!!

بگونه‌ای که بارها مصاحبه کردم فرزندان بسیاری از مسئولان متاسفانه دل در گرو انقلاب ندارند.

از شما می‌خواهم به همان صداقتی که در وجودتان یافتم و به همان پاکی و تعهدتان در زندگی شخصی تان پای این اعتماد مردم بایستید و کابینه‌ای شکل دهید تا هرچه زودتر غبار غم از زندگی مردم پاک شود. ما منتظر کابینه ای برآمده از اراده ملت ایران هستیم.

از شما می‌خواهم میان مردم بمانید، با مردم حرف بزنید و همچون امیرکبیر ایران در عهد خود تا پای جان برای توسعه و پیشرفت کشور تلاش کنید.

با همین زبان ساده عرض می‌کنم من و همه دوستانم در جمعیت جوانان انقلاب اسلامی آرزویمان تحقق ایرانی آباد، امن ،توسعه یافته، مقتدر و برخوردار از رفاه برای همه ملت ایران است.

ما نیز در کنار شما می‌مانیم و برای آینده ایران با افتخار حاضریم لباس نوکری و خادمی ملت ایران را بر تن کنیم .

اما جناب آقای دکتر پزشکیان؛ از شما می‌خواهم با همه احترامی که به پیشکسوتان حوزه مدیریتی در دهه‌های گذشته دارم دولتی برگرفته از افراد کهنسال و یا نسلی شبیه عارف‌ها، زنگنه‌ها ،ابتکارها، شریعتمداری‌ها و سایر مدیران ناکارآمدی که نتیجه حضورشان وضع فعلی را رقم زده نسازید!!

این یک زنگ خطر برای آینده کشور و ایران عزیزمان خواهد بود.

از شما خواهش می‌کنم از زنان و جوانانی استفاده کنید که شور و شوق خدمت و دغدغه آبادانی و دانایی دارند. امروز کارشناسان خبره ما در دستگاههای دولتی از عدم توجه به ظرفیت آنان گله‌مند هستند آنان را پیدا کنید و به درستی از آنان استفاده نمایید.

سعی کردم با زبانی ساده تر از یک شهروند برایتان بنویسم که چشم میلیون‌ها انسان عدالت طلب و آزادی‌خواه به دستان شماست و به عهدی که با مردم بستید و برای آنچه که وعده داده بودید پس ملت ما را ناامید نکنید و از همه مدیران نظام و رقبایتان و گروه‌های سیاسی عاجزانه درخواست می‌کنم برای تغییر در زندگی مردم و برای ایران بزرگ در کنار هم بمانید و با هم تلاش کنید تا روزی فرارسد که همه ما ایرانیان با هم بخندیم و این شادی‌ها را میان همه مردم از هر قوم و هر قبیله از هر دین و مذهب تقسیم کنیم آنگاه هست که نشانه‌های انسان واقعی مطابق نص صریح قرآن بر تارک هر یک از ما ایرانیان می‌نشیند. به امید بازگشت همه ایرانیان خارج از کشور برای با هم بودن و در کنار هم بودن و در خاک مقدس مان ایران. در واقع تمام نامه‌ام به شما با این جمله به پایان می‌رسد ؛ جناب آقای دکتر پزشکیان قدر معرفت ملت ایران را بدانید تا دیر نشده . خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار.

با احترام محمد جواد محمدی نوری

دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی و دبیر جبهه پیشرفت رفاه و عدالت

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.