اجتماعی

محمدرضا محمد یوسفی کاندیدای هیات نظارت بر مطبوعات کیست؟

در این مطلب از صفحه فردا به معرفی محمدرضا محمد یوسفی کاندیدای بیستمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات و رسانه ها پرداخته ایم. با ما همراه باشید!

بیستمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات سه شنبه ۲۰ آذر ماه ساعت ۱۰ تا ۱۶ به صورت الکترونیکی بر روی سامانه جامع رسانه های کشور به نشانی  https://e-rasaneh.ir برگزار می شود.

محمدرضا محمدیوسفی رئیس انجمن مدیران رسانه یکی از کاندیداهای شاخص این رقابت هاست. در زیر به معرفی ایشان پردخته ایم.

محمدرضا محمدیوسفی متولد یازده آبان هزار و سیصد و پنجاه و پنج 1355/08/11، دانش‌آموخته دوره کاردانی روابط‌عمومی،  کارشناسی علوم ارتباطات اجتماعی گرایش روزنامه‌نگاری  و کارشناسی ارشد جغرافیا گرایش برنامه توریسم بوده و در حال حاضر دوره دکتری علوم سیاسی را به پایان رسانده و مشغول دفاع از پایان نامه خود است.

photo15441996291

وی رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی مدیران رسانه،  صاحب امتیاز و مدیرمسئول روزنامه “جمهور” و دو پایگاه خبری جمهور آنلاین و سروش سینما  است.

همچنین سال‌ها در اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی معاونت مطبوعاتی و اداره کل روابط‌عمومی و بین‌الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت داشته و مدیریت امور مجلس دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی، مدیرکل روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد و مدیرکل رسانه مجمع تشخیص مصلحت نظام از جمله مسئولیت‌های اجرایی محمدرضا محمدیوسفی است.

وی تاکنون موفق به دریافت لوح سپاس و تقدیر  از معاون مطبوعاتی وزیر و مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده و  اخذ گواهینامه‌های متعدد دوره‌های آموزشی  و مدیریتی را نیز در کارنامه خود دارد.

برنامه های محمدرضا محمدیوسفی برای هیات نظارت بر مطبوعات

ایشان در صورت اعتماد مدیران رسانه ها و انتخاب به عنوان نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات برنامه های خود را به شرح زیر اعلام کرد:

۱- فعال کردن خانه مدیران مسئول.

۲- بهره گیری از نظر مشورتی تشکل های صنفی رسانه و مطبوعات .

۳- ایجاد ساختار مشاورین استانی و تعیین نماینده ای در هر استان جهت پیگیری امور رسانه های استان ها.

۴- برگزاری جلسات دوره ای منظم و ارتباط مستقیم با مدیران رسانه.

۵- تلاش در جهت افزایش نماینده های مدیران رسانه در هیات نظارت بر مطبوعات.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا