آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

لیست تعطیلی مدارس و ادارات استان‌ها در روز سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲

در این پست از صفحه فردا به لیست تعطیلی مدارس و ادارات استان‌ها در روز سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ پرداخته ایم. با ما همراه باشید!

بارش برف و سرمای هوا در برخی شهرها ادامه دارد، سرمایی که سبب‌ساز تعطیلی مدارس و از سرگیری آموزش غیرحضوری شده است.

مدارس استان تهران تعطیل شدند

به علت بارش برف، یخبندان و کاهش محسوس دما، آموزش در همه مقاطع تحصیلی نوبت صبح ملارد شهریار، شهرستان دماوند، رودهن و فیروزکوه به صورت غیرحضوری و کلاس‌ها در بستر پیام‌رسان شاد برگزار خواهد شد.

سرما مدارس استان قزوین را غیرحضوری کرد

روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین اعلام کرد: مدارس این به خاطر صرفه جویی در مصرف گاز روز سه شنبه هشتم اسفند به صورت غیرحضوری برگزار خواهند شد.

مدارس ابتدایی استان البرز غیرحضوری شد

با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر تقویت سامانۀ بارشی و یخبندان، فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه، مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل و آموزش در مقطع ابتدایی بصورت غیرحضوری خواهد بود.

بارش برف برخی مدارس استان اصفهان را غیرحضوری کرد

مدارس تمامی مقاطع شهرستانهای کاشان، آران و بیدگل، نطنز، خوانسار، گلپایگان، فریدن، فریدونشهر، چادگان، بوئین میاندشت، بخش میمه، نایین، اردستان و بخش‌های زفره و تودشک شهرستان کوهپایه فردا سه شنبه ۸ اسفندماه غیرحضوری خواهد بود.

مدارس نواحی شش‌گانه شهر اصفهان، برخوار، شاهین شهر و ورزنه نیز فردا با یکساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح فعالیت آموزشی خود را آغاز خواهد کرد.

فعالیت مدارس شهرهای مختلف لرستان روز سه شنبه مجازی شد

به علت بارش برف، یخبندان و برودت هوا مدارس ابتدایی نوبت صبح شهرهای خرم آباد،  ازنا، الیگودرز، بروجرد دورود، دلفان ، سلسله و بخش های کاکاوند، اشترینان، زاغه ، بیرانوند ، شول آباد و سیلاخور به صورت مجازی در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود و مدارس متوسطه اول و دوم نوبت صبح شهرهای و بخش های ذکر شده با تاخیر و راس ساعت ۹ صبح فعالیت خود را شروع می کنند.

فعالیت مدارس استان مرکزی در روز سه‌شنبه غیرحضوری شد

️ فردا سه‌شنبه هشتم اسفند ماه فعالیت تمامی مدارس و آموزشگاه‌های استان به صورت غیرحضوری و مهدهای کودک تعطیل خواهند بود.

بارش برف مدارس ابتدایی نوبت صبح بروجرد را تعطیل کرد

مدارس پیش دبستانی و ابتدایی شهر و روستاهای بخش مرکزی، اشترینان و شیروان شهرستان به دلیل بارش برف و برودت هوا فردا سه شنبه هشتم اسفندماه تعطیل است.

برف و سرما مدارس اردبیل را غیرحضوری کرد

️ فعالیت آموزشی دوره تحصیلی پیش دبستانی، ابتدایی و استثنایی مدارس روستایی و شهری اردبیل در نوبت صبح روز سه شنبه ۸ اسفند ماه به صورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

مدارس قم در کلیه مقاطع و شیف ها غیرحضوری شد

️فردا مدارس قم در کلیه مقاطع و شیف ها غیرحضوری و ادارات و دانشگاهها با یک ساعت تاخیر فعالیت های خود را آغاز خواهند کرد.

دستگاه های اجرایی اصفهان فردا با یک ساعت تاخیر شروع به کار میکنند مدیر کل مدیریت بحران استانداری:

️با توجه به برودت هوا و بارش برف، ستاد مدیریت بحران استان مصوب نمود شروع بکار کارکنان دستگاه های اجرایی ( بجز بخش های امدادی و خدمات رسان) در شهرستان های اصفهان، شاهین شهر، میمه، برخوار، کاشان، آران و بیدگل، نایین، نطنز، اردستان، فریدن، فریدونشهر، چادگان، بویین میاندشت، خوانسار، گلپایگان و بخش های مهردشت و باغبهادران روز سه شنبه ۸ اسفند ماه با یک ساعت تاخیر آغاز شود و حداکثر صرفه جویی در مصارف گاز و برق توسط عوامل ذی ربط در ساختمان‌های اداری اعمال گردد.

سه شنبه فعالیت ادارات در مشهد با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود

️فرماندار مشهد در گفت وگو با ایرنا: سه شنبه همه ادارات، بانک‌ها و دستگاه های اجرایی در شهرستان مشهد به علت لغزندگی معابر و برودت هوا فعالیت خود را با یک ساعت تاخیر آغاز می‌کنند.

مدارس ابتدایی و متوسطه اول همدان در نوبت صبح تعطیل شد

آموزش در مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه سراسر استان همدان فردا سه شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ در نوبت صبح به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.