آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

فیلم بازگشت شوکه کننده دوروک به سریال ترکی خواهران و برادران

شنیده ها حاکی از آن است که اونور سعید یاران به سریال ترکی خواهران و برادران برمیگردد، با ما همراه باشید تا بفهمیم حقیقت دارد یا خیر.

در فصل چهارم سریال ترکی خواهران و برادران دیدیم که دوروک وقتی فهمید که پدرش آکیف باعث مرگ قدیر برادر آسیه شده بود و همه چیز را ماست مالی کرده بوده به پدرش با ناراحتی و حالی داغون زنگ می‌زنه تا بفهمد چیزی که شنیده حقیقت دارد یا نه وقتی آکیف با حرف‌هاش می‌فهماند که حقیقت دارد دوروک به هم می‌ریزد و با پدرش پشت فرمون دعوا می‌کنه و همین باعث میشه تصادف وحشتناکی بکنه و تو بیمارستان با داستان مرگش از این سریال ترکی بیرون بره.

بعد از مرگ دوروک ریتینگ این سریال به شدت افت می‌کنه و طرفداران زیادیشو از دست میده. نویسندگان این سریال سعی کردن با وارد کردن کاراکتر جدید ماهر (ماهیر) به عنوان پارتنر جدید آسیه مخاطبان خودش را دوباره جمع کند اما موفق نشدند و ماهر نتونست جای دوروک را بین مخاطبانش بگیرد و این سریال را نجات بدهد به خاطر همین مخاطبان این سریال اعتراض خودشان را به این مسئله مطرح کردند.

خبرهایی مطرح شده که نویسندگان این سریال قصد دارند سناریوی این سریال را تغییر بدهند و برای کاراکتر ماهر داستان‌ها و ماجراهای جدیدی را بنویسند که دیگه پارتنر جدید آسیه نباشد.

در راستای این اخبار گفته‌ها و شایعاتی در رسانه‌های ترکیه مطرح شده که نویسندگان و سازندگان این سریال تصمیم گرفتند که بازیگر نقش دوروک را به سریال برگردانند تا دوباره هیجان و جذابیت این سریال را بالا ببرند و ساخت فصل پنجم این سریال را هم تضمین کنند.

اما به نظر می‌رسد که تمام اینا فقط در حد اخبار و شایعات بی اساس رسانه های زرد است چرا که انگاری چند هفته قبل اونور سعید یاران بازیگر نقش دوروک در سریال ترکی خواهران و برادران، بازی در یک سریال جدید ترکی به نام وسواس را قبول کرده و قرار شده است که با این پروژه جدید به قاب تلویزیون برگردد.

انگاری مرحله انتخاب بازیگران این سریال و کارهای پیش تولید انجام شده و قرار است چند هفته آینده فیلمبرداری این سریال شروع بشه در این صورت احتمالاً از یکی دو ماه آینده شاهد حضور اونور سعید یاران در سریال جدیدش به نام وسواس خواهیم بود با این وجود تمام اخبار مربوطه به بازگشت دوروک به سریال خواهران و برادران تکذیب و کاملاً منتفی می‌شود در ازاش باید به زودی شاهد پخش سریال جدید این بازیگر از شبکه‌های ترکی باشیم.

 

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.