آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

فصل چهارم سریال زخم کاری چند قسمت است؟ + زمان پخش زخم کاری ۴

در این مطلب از صفحه فردا به تعداد قسمت های فصل چهارم سریال زخم کاری اشاره کرده ایم. با ما همراه باشید.

شنیده ها حاکی از آن است که فصل چهارم این سریال قرار است ۱۶ آذر پخش خود را آغاز کند. از سه فصل پخش شده سریال زخم کاری فصل اول آن توانست بیشترین میزان مخاطب را به خود جذب کند و فصل سوم و با بازگشت مالک مالکی (جواد عزتی) این فصل بهتر از فصل دوم بود. با این حال آخرین قسمت فصل سوم هم چندان به مذاق منتقدان خوش نیامد و باید دید فصل پایانی این سریال چگونه خواهد بود.

فصل پایانی این سریال علاوه بر ایران در کشورهای ترکیه و آلمان فیلمبرداری می شود. تیم مهدویان تولید این فصل را همزمان با پخش فصل سوم، (تیر ماه) آغاز کرده بودند.

این در حالی است که از سه فصل پخش شده «زخم کاری» فصل اول آن توانست بیشترین میزان مخاطب را به خود جذب کند و فصل سوم و با بازگشت مالک مالکی ( جواد عزتی ) این فصل بهتر از فصل دوم بود. با این حال آخرین قسمت فصل سوم هم چندان به مذاق منتقدان خوش نیامد و باید دید فصل پایانی این سریال چگونه خواهد بود.

جواد عزتی

شنیده ها حاکی از آن است که فصل چهارم این سریال قرار است ۱۶ آذر پخش خود را آغاز کند. فصل پایانی این سریال علاوه بر ایران در کشورهای ترکیه و آلمان فیلمبرداری می شود. تیم مهدویان تولید این فصل را همزمان با پخش فصل سوم، (تیر ماه) آغاز کرده بودند.

آخرین قسمت سریال «زخم‌کاری ۳» در حالی منتشر می‌شود که عوامل تولید آن در یک اکران ویژه در سینما آزادی، همراه با مردم به تماشای آن نشستند.

به گزارش ایسنا، این اکران بامداد جمعه ۲۳ شهریور در سینما آزادی برگزار شد و در آن بازیگران و عوامل سریال مانند محمدحسین مهدویان، جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، مهراوه شریفی‌نیا و… حضور داشتند.

فصل سوم سریال زخم کاری چند قسمت است؟

محمدحسین مهدویان با تشکر از مخاطبان که در بامداد جمعه زمان خود را به تماشای «زخم کاری ۳» در سینما اختصاص داده‌اند، گفت: تجربه‌ای که در این یکی دو سالن نمایش دهنده فیلم داشتیم، تجربه خوبی بود و نشان داد که احتمالا مخاطب از تماشای این قسمت راضی خواهد بود.

 پخش فصل نخست زخم کاری از ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ شروع شد. داستان این فصل زخم کاری برگرفته از رمان بیست زخم کاری نوشتهٔ محمود حسینی‌زاد است. این رمان در سال ۱۳۸۵ نوشته شد و در سال ۱۳۹۵ به آن مجوز نشر داده شد، اما دقیقاً در زمان آغاز ساخت زخم کاری در آذر و دی ۱۳۹۹ مجوز نشر این کتاب باطل شد و فروش این کتاب ممنوع شد. به همین دلیل نام این کتاب از تیتراژ زخم کاری حذف گردید.
قسمت ششم فصل نخست با سانسور شدیدی مواجه شد که اعتراض مهدویان، توسلی و مخاطبان را به‌دنبال داشت. به عقیدهٔ مهدویان، سانسور تأثیر مخربی بر داستان مجموعه و تضییع حقوق سازندگان داشته است. قسمت هفتم این مجموعه به دلیل عدم تفاهم عوامل تولید و تیم نظارت ساترا توقیف شد و سپس بعد از چهار روز قسمت هفتم در فیلیمو پخش شد. فصل نخست در ۱۹ شهریور به پایان رسید. در ۱۴ شهریور ۱۴۰۲، نسخهٔ سینمایی خلاصه‌شده از فصل نخست در فیلیمو عرضه شد.

فصل دوم در ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ به‌وسیلهٔ فیلیمو پخش شد. فصل سوم با زیرعنوان انتقام در ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ پخش شد. و آخرین قسمت این فصل، جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ پخش شد.

گفته می شود فصل چهارم سریال زخم کاری ۱۴ قسمت خواهد بود.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.