آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

فصل دوم سریال در انتهای شب ساخته خواهد شد/ زمان پخش فصل دوم در انتهای شب

سریال خوش ساخت و بدون اقرار در انتهای شب اینکه یک مینی سریال باشد و در ۹ قسمت به پایان برسد برای طرفدارانش ناراحت کننده خواهد بود، در اینجا خواهیم خواند که در انتهای شب فصل دومی هم دارد یاخیر؟

پخش سریال در انتهای شب در روز جمعه ۲۹ تیر ماه به پایان خواهد رسید و قسمت پایانی آن در ساعت ۱۲ منتشر خواهد شد، در این مطلب خواهیم خواند که آیا فصل دوم سریال در انتهای شب ساخته خواهد شد یا خیر و زمان پخش این فصل کی است؟ با ما همراه باشید.

برای بسیاری از مخاطبین و بینندگان این سوال مطرح شده است که آیا فصل دوم سریال در انتهای شب ساخته می شود؟ آیا سریال در انتهای شب فصل ۲ دارد؟  آیدا پناهنده کارگردان سریال در انتهای شب می باشد او در اکثر کارهایش از همکاری همسر هنرمندش ارسلان امیری بهره می برد در اینن سریال نیز نویسندگی آن را مشترکا با ارسلان امیری به نگارش در آورده است که الحق داستانی ملموس از آب در آمده و از نگاه بیننده خیلی دور از تصور نمی باشد و همزادپنداری با بسیاری از زوج های جوان داشت.

صحنه هایی که در قسمت های اول سر یک قهوه خورد کن دستی پیش می آید و یا سوار شدن اشتباهی در سرویس اداره دیگری به دلیل خواب آلودگی می تواند برای هر کسی پیش بیاید، اینکه ساعتها در راه باشی تا به محل کار برسی آنهم در این مسیرهای پرترافیک و شلوغ تهران و یا بخاطر پرداخت اجاره های سنگین مجبور به مهاجرت به اطراف تهران بشوی و با وام و پرداخت قسط خانه ای آپارتمانی بدون امکانات تهیه کنی و برای پرداخت وام آن صبح تا شب زن و شوهر مشغول کار شوند و فرزندشان را ساعت ها نزد همسایه و یا در منزل تنها رها کنند.

اواسط قسمت سریال نیز با جدایی از همسری که داشتنش آرزوی خیلی ها بود ( به قول خواهر ماهرخ) همچنان دلش پیش خانه اش است و اما با ورود ثریا غرورت اجازه بازگشت نمی دهد، و مرد مغروری که برای داشتن یک زندگی آرام و سالم دست به هر ترفندی می زند حتی به غلط.

فصل دوم در انتهای شب کی میاد؟

سریال در انتهای شب روز جمعه به انتهای خود می رسد باید دید که این سریال می تواند فصل دیگری داشته باشد و یا داستن در زندگی بهنام و ماهرخ دیگری به شیوه دیگر از زبان آیدا پناهنده به تصویر کششیده خواهد شد. درباره ساخت فصل دوم سریال در انتهای شب هنوز اطلاعی منتشر نشده است.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.