آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

فرزند بهرام رادان دختره یا پسر؟ جشن تعیین جنسیت فرزند بهرام رادان + عکس

بهرام رادان و همسرش در حالی که در خارج از کشور به سر می برند از شروع یک زندگی سه نفره خبر دادند. تصاویری از جشن تعیین جنسیت فرزند این دو را خواهید دید.

همسر بهرام رادان با انتشار تصاویری از جشن تعیین جنسیت فرزندش در اینستاگرام خود خبر از بارداری و جنسیت فرزندش داد. جنسیت بچه بهرام رادان مشخص شد.

استوری مینا مختاری و جشن تعیین جنسیت فرزندشان

همسر بهرام رادان با انتشار تصاویری در اینستاگرام خود خبر از بارداری خود داد.

جنشن تعیین جنسیت فرزند بهرام رادان

جنشن تعیین جنسیت فرزند بهرام رادان

جنشن تعیین جنسیت فرزند بهرام رادان

جنسیت بچه بهرام رادان لو رفت!

در تصاویر جشن تعیین جنسیت فرزند بهرام رادان که مینا مختاری منتشر کرده است اشاره ای به جنسیت و پسر یا دختر بودن بچه نشده است. اما چند ساعت بعد خانم طراح با آپدیت کردن صفحه خود، خبر از پسر بودن فرزند خودش و آقای بازیگر داد.

استوری بهرام رادان و جشن تعیین جنسیت فرزندشان

جشن تعیین جنسیت فرزند رادان

جشن تعیین جنسیت فرزند رادان

بهرام رادان ستاره سینمای ایران است که در رشته مدیریت بازرگانی فارغ التحصیل شده و در حال حاضر در کنار بازیگری به فعالیت های دیگر مانند تهیه‌کنندگی فیلم و موسیقی هم مشغول است. بهرام رادان در فیلم‌های معروفی از جمله سنتوری و آتش بس ایفای نقش کرده و با فیلم‌سازان سرشناسی چون داریوش مهرجویی و مسعود کیمیایی همکاری کرده است.

ازدواج بهرام رادان و مینا مختاری

مینا مختاری همسر رادان طراح لباس، بلاگر و مدل ایرانی است. او در اینستاگرام به تبلیغ درباره حرفه اش می پردازد. بهرام رادان و مینا مختاری همزمان با روز سیزده فروردین ۱۴۰۱ با انتشار ویدئویی مشترک در اینستاگرام شان رابطه عاشقانه ی خود را علنی کردند.

آقای بازیگر خواهری به نام ژیلا و برادری به نام شهرام دارد که هر دو بزرگ تر از او هستند. شهرام متخصص طب سوزنی و ساکن آمریکا است و ژیلا در ایران زندگی می کند. پدرش رضا رادان که یک سرهنگ بازنشسته ی ارتش شاهنشاهی بود، دی ماه سال ۱۴۰۰ درگذشت. مادرش مهین دخت سهامی که یک دبیر بازنشسته است، در قید حیات است.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.