آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

فراخوان ثبت‌نام داوران دارای معلولیت ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم پرواز

جشنواره بین‌المللی فیلم پرواز با رویکردی نوآورانه و در راستای مشارکت مؤثرتر افراد دارای معلولیت در عرصه هنر و فرهنگ، در ششمین دوره خود نیز از تمامی افراد دارای معلولیت که علاقمند به ایفای نقش به‌عنوان داور در این از جشنواره نیز هستند، دعوت به عمل می‌آورد. این اقدام با هدف ارتقای فرهنگ‌سازی، افزایش آگاهی عمومی و بهره‌گیری از نظرات و تجارب افراد دارای معلولیت انجام می‌شود.

فتانه امیری مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری پویندگان پهنه پرواز با اعلام این خبر افزود: این جشنواره که از ابتدا در پی ایجاد بستری برای انعکاس بهتر توانمندی‌های افراد دارای معلولیت بوده است، با این فراخوان در تلاش است تا در این دوره نیز در کنار داوران به نام و پیشکسوت سینمایی، فضای داوری جشنواره را به جامعه معلولین نزدیک‌تر کرده و مشارکت آن‌ها را به شکل عملی در فرآیندهای فرهنگی و هنری کشور گسترش دهد.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق این فراخوان با مراجعه به سایت جشنواره Parvazfilmfestival.com ثبت‌نام و مدارک خود را شامل یک قطعه عکس پرسنلی،  تصویر کارت ملی و تصویر کارت معلولیت به شماره ۰۹۳۶۲۵۰۰۳۴۰ تلگرام کنند ‌. لازم به ذکر است،  جهت مشارکت در داوری آثار جشنواره ، علاوه بر داشتن علاقه و وقت کافی ، دسترسی داوطلبان به لپ تاپ ، اینترنت و واتساپ ضروری است .

ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم پرواز به دبیری مهرداد سلیمانی و به همت موسسه فرهنگی هنری پویندگان پهنه پرواز در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی، ۲۰ الی ۲۳ آذرماه ۱۴۰۳ برگزار می شود.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.