آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

فال روزانه فردا شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال روزانه فردا شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳همراه شوید.

فال روزانه متولدین فروردین

فقط در زندگی به فکر رفاه و آسایش خود نباشید و همواره، رفاه و آسایش دیگران را هم مدنظر داشته باشید و آنچه را برای خود نمی پسندید برای دیگران هم نپسندید تا محبوب همه شوید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

هرگز از کاری که می کنید مایوس نباشید و به آنچه که دارید قناعت کنید چون آنچه را که خداوند قادر متعال برای هر بنده ای مقدور فرموده به اندازه استعداد و لیاقت اوست پس به این امر شاکر باشید تا کامروا گردید.

فال روزانه متولدین خرداد

از درد و اندوه نهراسید و استقامت داشته باشید و صبر و شکیبایی پیشه کنید تا در کار شما فرجی حاصل شود و شما را از نگرانی برهاند.

فال روزانه متولدین تیر

به دنبال عشق های مجازی نروید و خود را به عشق های زودگذر دنیوی مشغول نکنید و ارزش خود را حفظ کنید تا دچار یاس و حرمان نشوید.

فال روزانه متولدین مرداد

در انجام هر کاری رعایت احتیاط شرط عقل است و برای بدست آوردن هر پست و مقامی عاقلانه بیندیشید و از نشیب و فراز آن نهراسید تا به مقصود برسید.

فال روزانه متولدین شهریور

هرگز از زندگی خود گله نکنید و علت نیک و بد آن را در وجود خود جستجو کنید و در رفع آن بکوشید تا موفق و کامیاب شوید.

فال روزانه متولدین مهر

از انتقادات سازنده و رقابت مفید نهراسید و سعی کنید با کارهای خوب رقابت خوب کنید و از رقابت رقیب بهره برید و به کار کسی حسادت نکنید تا پیروز شوید.

فال روزانه متولدین آبان

اگر در زندگی قناعت پیشه باشید و به آنچه دارید قناعت کنید و حرص و طمع را از خود دور نمایید، هرگز محتاج کمتر از خودتان نمی شوید و دست نیاز به سوی کسی دراز نخواهید کرد و همیشه شاد خواهید بود.

فال روزانه متولدین آذر

 به جز خدای خود چشم امید به کسی نداشته باشید و از کسی طلب چیزی نکنید که آنچه را می طلبید در وجود شماست. پس سعی کنید آنچه را که می خواهید در خود جستجو کنید و همواره با همت خودتان کارتان را انجام دهید تا موفق شوید

فال روزانه متولدین دی

از بیکاری نگران نباشید، به زودی نگرانی های شما برطرف خواهد شد و به کاری دست خواهید زد که تمام گرفتاری های شما را برطرف خواهد کرد.

فال روزانه متولدین بهمن

آنچه را از دست داده اید مجددا به دست خواهید آورد و در جستجوی هرچه هستید پیدا می کنید و از نگرانی و پریشانی نجات می یابید.

فال روزانه متولدین اسفند

هرگز به این شاخ و آن شاخ نپرید و به این در و آن در نزنید و خود را آواره و سرگردان نکنید و به کار خود امیدوار باشید که توفیق با شما یار است و با راهنمایی بزرگان موفق خواهید شد.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.