آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

طراحی جدید ناخن برای ولنتاین به سبک ۲۰۲۴

اغلب خانم‌ها دوست دارند طرح ناخن و استایل خود را متناسب با مناسبت‌های مختلف، تزئین کنند. در صنعت مد و فشن امروزی، استایل‌هایی که با هم ست شود، می‌تواند زیبایی و جذابیت افراد را بیشتر کند.

ولنتاین در سال ۱۴۰۲ برابر است با چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۱۴ فوریه ۲۰۲۴ میلادی و یا ۴ شعبان سال ۱۴۴۵ قمری.

اغلب خانم‌ها دوست دارند طرح ناخن و استایل خود را متناسب با مناسبت‌های مختلف، تزئین کنند. در صنعت مد و فشن امروزی، استایل‌هایی که با هم ست شود، می‌تواند زیبایی و جذابیت افراد را بیشتر کند. فرقی ندارد که شما ناخن کوتاه بپسندید یا ناخن بلند، برای روز ولنتاین بهتر است از ترکیب رنگ‌های گرم مانند صورتی و قرمز استفاده کنید. در ادامه چند مدل ایده طراحی ناخن که برسای سال ۲۰۲۴ ترند شده است را با هم خواهیم دید.

طراحی ناخن ولنتاین با رنگ صورتی
یکی از رنگ‌های پرطرفدار و هنری برای روز ولنتاین که اکثر دخترخانم‌های جوان و خوش سلیقه می‌پسندند، رنگ صورتی است. این رنگ طرفداران زیادی دارد به خصوص اگر طرح‌های جذابی روی ناخن زده شود. طراحی قلب روی ناخن‌های صورتی رنگ، نماد عشق و محبت است که می‌توانید برای روز ولنتاین آن را انجام دهید. این استایل عاشقانه حتما ناخن شما را جذاب‌تر می‌کند.

رنگ قرمز و شرابی برای ناخن ولنتاین
معروف‌ترین رنگ و حتی جذاب‌ترین آن برای روز ولنتاین، بدون شک رنگ قرمز و شرابی است. این رنگ جلوه خاص و جذابی به دست شما ‌می‌بخشد. اگر قصد رفتن به دورهمی یا قرار ملاقات را دارید، این رنگ ناخن و طرح‌های بالا، حتما شما را خاص و منحصر به فرد نشان می‌دهد.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.