آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

سریال پشت بام تهران چند قسمت است؟

سریال پشت بام تهران محصول سال ۱۳۹۴ می باشد که مجددا از روز ۱۶ تیر ماه به روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت در اینجا با تعداد قسمت های سریال پشت بام تهران آشنا خواهیم شد.

سریال پشت بام تهران اولین بار در زمستان ۱۳۹۴ از شبکه یک سیما به نمایش در آمده است که در ژانر اجتماعی ساخته شده است در ادامه این مطلب تعداد قسمت های سریال پشت بام تهران را بررسی خواهیم کرد.

تعداد قسمت‌های سریال پشت بام تهران

سریال پشت بام تهران در ۲۸ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی سعید نعمت الله ساخته شده است، بهرنگ توفیقی در سریال های عقیق و زیر پای مادر نیز با سعید نعمت الله همکاری داشته است، ایشان علاوه بر فیلمنامه نویسی کارگردان نیز می باشند و از آخرین کارهای کارگردانی او سریال پدر گواردیولا را در شبکه نمایش خانگی می توان نام برد، او برادر حمید نعمت الله می باشد.

کارگردان سریال پشت بام تهران

بهرنگ توفیقی متولد ‌۱۸ اسفند ۱۳۵۵ در تهران می باشد و ده سالی را در بندر دیر بوشهر همراه خانواده زندگی کرده است، وی فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشگاه سوره می باشد، کارگردانی را با فیلم تلویزیونی گوربه گور آغاز و با سریال های زیر پای مادر، انقلاب زیبا، پدر ، آقازاده بر زبان ها انداخت ، هم اینک گیم شوی سرگیجه را در شبکه نمایش خانگی دارد.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.