آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

سبک بازی برانکو در پرسپولیس گاریدو وجود دارد/ این تیم قهرمان است

کارشناس فوتبال با تمجید از عملکرد سرخپوشان، گفت: انتقال سریع توپ از خط دفاع به حمله از زمان پرسپولیس تحت هدایت برانکو تا به امروز ادامه داشته و این موضوع باعث پیشرفت در تیم می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی دو بر صفر مقابل شمس آذر قزوین به یکه تازی خود در لیگ برتر ادامه داد و به صدر جدول صعود کرد. شاگردان «گاریدو» در این بازی موفق شدند عملکرد بهتری را نسبت به حریف از خود نشان دهند و اکنون منتظر نتیجه نگرفتن سپاهان در مقابل فولاد هستند تا به صدرنشینی خود ادامه دهند.

پایان رأفت کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با عملکرد پرسپولیس در این بازی اظهار داشت: پرسپولیس تیم بزرگ و همواره به دنبال پیروزی است. البته همه می‌دانیم که مشکلاتی در خصوص استادیوم وجود دارد که شرایط را سخت می‌کند و برای پرسپولیس این مشکلات مناسب نیست. ما هر بار این وضعیت را می‌بینیم و طبیعتاً خسته می‌شویم؛ اما چون این فوتبال متعلق به کشور و تیم خودمان است، به بازی ادامه می‌دهیم. سطح مسابقات بسیار بالا است و پرسپولیس باید همیشه آمادگی کامل داشته باشد.

سبک بازی برانکو در پرسپولیس گاریدو وجود دارد/ این تیم قهرمان است

پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی

او ادامه داد: پرسپولیس امسال مدعی اصلی قهرمانی است. به احتمال بالای ۸۰ درصد پرسپولیس باز هم قهرمان لیگ برتر می‌شود مگر اینکه اتفاقات خاصی در ادامه فصل رخ دهد و پرسپولیس را از قهرمانی دور کند. با توجه به نمایش خوبی که پرسپولیس از خود به نمایش می‌گذارد و هواداران پُر شماری که دارد، اگر شرایط زمین و… برای این تیم در هر بازی مهیا بود قطعاً هواداران عملکرد بهتری را از تیم خود مشاهده می‌کردند.

سبک بازی برانکو در پرسپولیس گاریدو وجود دارد

رأفت در رابطه با عملکرد خوب سعید مهری در میانه‌های زمین برای پرسپولیس و خلق فرصت‌های گلزنی برای مهاجمان این تیم گفت: پرسپولیس به لحاظ ساختار و ترکیب تیمی، بسیار منظم و روان بازی می‌کند. انتقال سریع توپ از خط دفاع به حمله در این تیم به خوبی اجرا می‌شود و هر بازیکنی، حتی جوانانی مثل صحرایی که در ترکیب قرار می‌گیرند، در قالب تیم جا می‌افتند و موفق می‌شوند. این شیوه بازی در پرسپولیس از زمان برانکو بوده و هنوز هم ادامه دارد و در آینده نیز به پرسپولیس کمک خواهد کرد.

او افزود: این نظم و هماهنگی دلایلی دارد که شاید به همین خاطر است که در تیم‌های دیگر، بازیکنان به چنین موفقیتی نمی‌رسند. به‌طور مثال، استقلال فعلاً چند سالی است که از شرایط ایده‌آل خود دور شده و نمی‌تواند این ثبات و هماهنگی را ایجاد کند. حفظ ترکیب کامل تیم در هر بازی برای تیم‌ها چالش‌برانگیز است و استقلال نیز با این مشکل مواجه بوده است. در بازی پرسپولیس، وحید امیری بهترین عملکرد را داشت و با ضربه‌ای چیپ گل زیبایی را به ثمر رساند. می‌خواهم بگویم که نه‌تنها خط دفاعی تیم، بلکه هماهنگی و شناسایی نقش هر بازیکن در ترکیب از اهمیت بالایی برخوردار است که این موضوع در پرسپولیس رعایت می‌شود.

سبک بازی برانکو در پرسپولیس گاریدو وجود دارد/ این تیم قهرمان است

حریفان مقابل استقلال خوزستان کار راحتی ندارند

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با دیدار این تیم با استقلال خوزستان در هفته دهم مسابقات لیگ برتر گفت: استقلال خوزستان امسال تغییرات زیادی کرده و با آوردن مربی خارجی و ایجاد تفکرات جدید، ساختار تیمی متفاوتی نسبت به سال‌های قبل دارد. تیم‌های حریف مقابل استقلال خوزستان کار راحتی نخواهند داشت. این تیم سخت‌کوش، هوشمند و عاشق بازی است و اگرچه نتایج فوق‌العاده‌ای نگرفته، اما نسبت به سال گذشته پیشرفت داشته است.

او خاطرنشان کرد: بعد از این بازی، بازیکنان باید بلافاصله باید برای سفر به امارات و دیدار با الغرافه قطر آماده شوند. طبیعتاً کادرفنی باید مدیریت بازی‌ها و استفاده بهینه از بازیکنان را در نظر بگیرند تا فشار زیادی به تیم وارد نشود. امیدوارم که مربی بتواند با در نظر گرفتن این شرایط، بهترین استفاده را از تیمش ببرد.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.