آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

ساعت پخش و تکرار سریال مختارنامه از شبکه آی فیلم در سال ۱۴۰۳

سریال مختارنامه به زودی هر شب از شبکه آی فیلم به نمایش در خواهد آمد، در اینجا با ساعت پخش و تکرار سریال مختارنامه از شبکه آی فیلم در سال ۱۴۰۳ آشنا خواهیم شد.

سریال مختارنامه به کارگردانی داود میرباقری می باشد، این سریال در ژانر تاریخی مذهبی است وداستان مختار ثقفی از یاران امام حسین (ع) می باشد که برای اولین بار از شبکه یک سیما در ۹ مهر ۱۳۸۹ به نمایش در آمد و بخاطر داستان مذهبی جذابش مورد استقبال فراوانی قرار گرفت، این سریال هر ساله در ایام محرم از شبکه های مختلف سیما پخش می شود که امسال از شبکه آی فیلم به نمایش در خواهد آمد، در ادامه این مطلب با ساعت پخش و تکرار سریال مختارنامه از شبکه آی فیلم آشنا خواهیم شد، با ما همراه باشید.

ساعت پخش و تکرار سریال مختارنامه

پخش سریال مختارنامه بعد از اتمام سریال لحظه گرگ و میش از روز جمعه ۱۶ تیرماه آغاز خواهد شد، سریال مختارنامه هر شب بجز پنج شنبه ها در ساعت ۲۳ به روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت و بازپخش آن نیز فردای همان روز در ساعات ۷ صبح و ۱۵ بعدازظهر به نمایش در خواهد آمد.

ساعت پخش و تکرار سریال مختارنامه از شبکه آی فیلم در سال 1403

لوکیشن سریال مختارنامه

فیلمبرداری سریال مختارنامه در شهرهای تهران، قزوین، تاکستان، ورامین، آبادان، زاویه، شوشتر، شهریار، آران و بیدگل، کویر سفیدشهر، اسلامشهر، شاهرود و دامغان از فروردین ۱۳۸۳ تا تیر ۱۳۸۸ انجام شده است، این سریال عظیم تاریخی توسط عظیم جوانروح فیلمبرداری شده است. سکانس‌های عاشورا از سریال مختارنامه در بیابان‌های روستای طرود در نزدیکی شهرستان شاهرود فیلمبرداری شده است.

مطالب مرتبط
1 نظر
  1. ریحانه می گوید

    اطفا ساعت۲۰ تا ۲۲مختارنامه را پخش کنید تا خانوادگی ببینیم.زمان پخش شبانه و زمان تکرار واقعا بد موقع است…لطفا زمان مناسبتر را جایگذین کنید.

دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.