آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

زمان پخش و تکرار سریال مرد نقره ای از شبکه آی فیلم

با قطع پخش سریال طنز زندگی به شرط خنده ، سریال مرد نقره ای جایگزین آن شده است، در اینجا با زمان پخش و تکرار سریال مرد نقره ای از شبکه آی فیلم آشنا خواهیم شد.

سریال مرد نقره ای از سریال های مناسبتی ماه رمضان ۱۳۹۱ می باشد که ابتدا از شبکه شما به نمایش در آمد و بعد از شبکه سراسری سه سیما به روی آنتن رفت، این سریال مجددا از شبکه آی فیلم به نمایش در آمده است، در ادامه این مطلب زمان پخش و تکرار سریال مرد نقره ای از شبکه آی فیلم را بررس یخواهیم کرد. با ما همراه باشید.

زمان پخش و تکرار سریال مرد نقره ای از شبکه آی فیلم

سریال مرد نقره ای از روز دوشنبه تاریخ  اول خرداد ۱۴۰۳ هر روز در ساعت ۱۶ به روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت، بازپخش این سریال نیز همان شب ساعت ۲۴ بامداد و فردای همان روز در ساعت ۸ صبح پخش می شود.

زمان پخش و تکرار سریال مرد نقره ای از شبکه آی فیلم

کارگردان سریال مرد نقره ای

کارگردان سریال مرد نقره ای کاظم معصومی می باشد ایشان متولد ۱۳۴۰ در تهران هستند که به کار کارگردانی و فیلمنامه‌نویسی مشغول می باشند. معصومی فارغ‌التحصیل دانشسرای هنر است که اولین کار هنری اش نمایش نظاره بر شب در سال ۱۳۶۱ می باشد، کارگردانی سینما را از سال ۱۳۶۴ با فیلم دزد و نویسنده شروع کرد. از دیگر فیلم های او طبل بزرگ زیر پای چپ می باشد، از آخرین کارهای او فصل اول و دوم سریال روزهای بیقراری می باشد.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.