آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

زمان پخش و تکرار سریال زندگی به شرط خنده از شبکه آی فیلم

با اتمام سریال رشید حرفه ای سریال زندگی به شرط خنده جایگزین آن خواهد شد، در اینجا با زمان پخش و تکرار سریال زندگی به شرط خنده از شبکه آی فیلم آشنا خواهیم شد.

سریال زندگی به شرط خنده ساخته  مهدی مظلومی است که در اسفند ۱۳۹۴ و نوروز ۱۳۹۵ به روی آنتن شبکه تهران رفت این سریال مجددا از روز دوشنبه ۳ اردیبهشت به روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت، در ادامه این مطلب زمان پخش و تکرار سریال زندگی به شرط خنده را از شبکه آی فیلم بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

زمان پخش‌ و تکرار سریال زندگی به شرط خنده

سریال زندگی به شرط خنده از روز دوشنبه تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ هر روز در ساعت ۱۶ به روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت، بازپخش این سریال نیز همان شب ساعت ۲۴ بامداد و فردای همان روز در ساعت ۸ صبح پخش می شود.

زمان پخش و تکرار سریال زندگی به شرط خنده از شبکه آی فیلم

کارگردان سریال زندگی به شرط خنده

کارگردان سریال زندگی به شرط خنده مهدی مظلومی می باشد، وی متولد ۱۳۵۱ در تهران می باشد، مهدی مظلومی فارغ‌التحصیل از رشته نمایشنامه‌نویسی و دارای مدرک کارگردانی فیلم از مرکز آموزش فیلمسازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. کار هنری را از سال ۱۳۷۳ آغاز و در کارنامه خود آثار معروفی چون بدون شرح ، بانکی‌ها، کمربندها را ببندیم، اکسیژن، روزگار خوش حبیب آقا، لطفاً دور نزنیم، باغ شیشه‌ای و … را در کارنامه خود دارد.

مهدی مظلومی در حال حاضر کارگردانی رئالیتی شوی شباهنگی و مسابقه شبهای مافیا ( زودیاک) را در دست دارد.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.