آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

زمان پخش و تکرار سریال زعفرانی از شبکه آی فیلم

سریال زعفرانی از سریال های درام خانوادگی با چاشنی طنز می باشد که به زودی از شبکه ای فیلم پخش خواهد شد در اینجا با زمان پخش و تکرار سریال زعفرانی از شبکه آی فیلم آشنا خواهیم شد.

سریال زعفرانی از سریال های نوروزی می باشد که در سال ۱۳۹۵ از شبکه دو سیما پخش شد، در ادامه این مطلب زمان پخش و تکرار سریال زعفرانی از شبکه آی فیلم را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

زمان پخش و تکرار سریال زعفرانی از شبکه آی فیلم

سریال زعفرانی که جایگزین سریال فرمان خواهد شد از روز چهارشنبه ۹ اسفند ماه و در ساعت ۱۶ به روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت. اگر موفق به دیدن این سریال در ساعت ۱۶ نشدید می توانید فردای همان روز در ساعت صفر نیمه شب و ۱۲ ظهر تکرار آن را مشاهده کنید.

زمان پخش و تکرار سریال زعفرانی از شبکه آی فیلم

خواننده تیتراز پایانی سریال زعفرانی

تیتراژ ابتدایی سریال زعفرانی با شعرهای محلی همراه خواهد بود اما تیتراژ پایانی آن با صدای مهران مدیری و شعری از ترانه سرای کشورمان محمدعلی بهمنی می باشد.

کارگردان سریال زعفرانی

حامد محمدی متولد ۱۸ آذر سال ۱۳۵۸ می باشد ، وی فرزند منوچهر محمدی از تهیه کنندگان سینما و تلویزیون می باشد، از حامد محمدی پیش از فیلم های سینمایی موفق فرشته ها با هم می آیند و اکسیدان را دیده ایم، وی در فیلمنامه نویسی نیز تبحر خاصی دارد به طوری که فیلم سینمایی حوض نقاشی و طلا و مس از کارهای ایشان می باشد. از آخرین کارهای حامد محمدی فیلم سینمایی چپ راست می باشد.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.