آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

زمان پخش برنامه شب خوش با اجرای مهران غفوریان از شبکه سه سیما

برنامه شب خوش از برنامه های جدید و رئالیتی شو می باشد که از شبکه سه به نمایش در خواهد آمد در اینجا با این برنامه و مجری آن آشنا خواهید شد.

برنامه شب خوش در سکوت کامل خبری آماده شده است، این برنامه از برنامه های جالب همراه با مهمانان معروف خواهد بود در ادامه این مطلب با زمان پخش برنامه شب خوش و مجری این برنامه آشنا خواهیم شد.

شروع پخش برنامه شب خوش

برنامه شب خوش از روز ۲۴ بهمن ماه سه شنبه به روی آنتن شبکه سه خواهد رفت و اولین مهمان این برنامه نصرالله رادش است. این برنامه دو روز در هفته آماده نمایش خواهد شد.

زمان پخش برنامه شب خوش با اجرای کمدین محبوب از شبکه سه سیما

مجری برنامه شب خوش

اجرای برنامه شب خوش را کمدین محبوب سه دهه اخیر در اختیار خواهد داشت، مهران غفوریان با توانایی خوبی که در خنداندن مردم دارد می تواند شبهای خوشی را برای مردم رقم بزند.

مجری برنامه شب خوش کیست؟

مهران غفوریان متولد ۳ شهریور سال ۱۳۵۳ در خیابان مولوی تهران می باشد، ایشان فارغ‌التحصیل رشتهٔ نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی هستند که اغلب به عنوان بازیگر او را می شناسیم، او با تجربه اجرای برنامه های سه شو و اعجوبه ها را نیز دارد.

مهران غفوریان متاهل است، آرزو غفوریان همسر اوست که دختری به نام هانا دارند. از آخرین کارهای او می توان به  فیلم سینمایی تمساح خونی و فیلم سینمایی آبی روشن اشاره کرد که هر دو در جشنواره فیلم فجر امسال حضور داشتند.

زمان پخش و تکرار برنامه شب خوش

برنامه شب خوش از روز ۲۴ بهمن در شبهای سه شنبه و چهارشنبه هر هفته و در ساعت ۲۲:۲۵ دقیقه پخش خواهد شد، این برنامه چیزی حدود ۵۰ دقیقه می باشد، تکرار آن نیز فردای همان روز حوالی ساعت ۱۶:۱۰ روی آنتن خواهد رفت.

عوامل ساخت برنامه شب خوش

کارگردان تلویزیونی: محمدرضا درخشان

مدیر تولید: حسین باقریان

طراح دکور و صحنه: بابک عابدی

سردبیر: علی میری

سرپرست نویسندگان: احمدرضا کاظمی

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.