آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

راهیابی مخترع جوان ایرانی به جشنواره بین المللی اختراعات کره جنوبی

حمزه نجفی مهر مخترع جوان ایرانی با ارائه اختراعی در حوزه هوش مصنوعی به جشنواره اختراعات سئول ۲۰۲۳ راه یافت.

حمزه نجفی مهر مخترع ایرانی که پیش از این موفق به دریافت چندین جایزه مطرح در مسابقات جهانی مخترعین سوئیس، کره جنوبی، لهستان و تایلند در زمینه ایده پردازی و اختراع شده است ، در این رابطه گفت: این اختراع با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی و واقعیت مجازی، به توسعه و تحول برندهای شخصی و کسب و کارها کمک می‌کند.

به این صورت که به عنوان یک پلتفرم هوشمند واقعیت مجازی، ابزارها و راهکارهایی نوینی را برای توسعه برندهای شخصی ارائه داده و قادر است با بهره‌گیری از الگوریتم‌های پیشرفته هوش مصنوعی، به تحلیل داده‌ها و شناخت شرایط بپردازد و تجربه‌ای بی نظیر از کوچینگ در توسعه فردی را برای هر کاربر ایجاد نماید.

حمزه نجفی مهر در ادامه اظهار داشت: افراد می توانند در بستر این پلتفرم هوشمند، به طور مستقیم با هوش مصنوعی در تلفن همراه خود در تعامل باشند و در محیط مجازی کوچینگ را در شرایط مختلف تجربه نمایند. شایان ذکر است که نمایشگاه سئول یکی از مهمترین و معتبر ترین رویدادهای جهان در حوزه اختراعات و نوآوری ها محسوب می گردد و رونمایی از این اختراع در چنین رخداد مهمی می تواند بازتاب بسیار مناسبی در سطح بین المللی داشته باشد.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.