آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

خلاصه داستان سریال چهار چرخ همراه با بیوگرافی بازیگران سریال چهار چرخ

سریال کمدی چهار چرخ این شبها آماده پخش از شبکه آی فیلم خواهد شد، در اینجا خلاصه داستان سریال چهار چرخ همراه با بیوگرافی بازیگران سریال چهار چرخ را خواهیم خواند.

سریال چهار چرخ در ژانر کمدی در سال ۱۳۹۰ ساخته شده است در ادامه این مطلب خلاصه داستان سریال چهار چرخ همراه با بیوگرافی بازیگران سریال چهار چرخ را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

خلاصه داستان سریال چهار چرخ

سریال چهار چرخ داستان مردی به نام ذبیح (حمید لولایی) می باشد که برای رسیدن به هدفش یعنی خرید یک ماشین چهار چرخی تمام تلاشش را می کند و از هر کار شریفی برای جمع کردن پول دریغ نمی کند، آقا ذبیح با چای فروشی امروز معاش می کند تا روزی که قصد خرید ماشین می کند همزمان برای دخترانش نیز خواستگار می آید و از قضا پولهایش نیز دزدیه می شود و همین موجب شروع داستان خواهد شد…

اسامی بازیگران سریال چهار چرخ همراه با بیوگرافی

حمید لولایی در نقش ذبیح

حمید لولایی متولد ۳ دی ۱۳۳۴ در کیاشهر بازیگر مشهور طنز تئاتر ، سینما و تلویزیون ایران است. او کار حرفه ای را با تئاتر از ۲۴ سالگی شروع کرد تا اینکه سال ۱۳۷۹ در ۴۵ سالگی با سریال زیر آسمان شهر در نقش خشایار مستوفی به اوج شهرت رسید. با استفاده از جعبه های پودر لباسشویی و چسباندن عکس و گویندگی بچه های محل را دور خود جمع می کرد. با پول های عیدی خود به سینما می رفت. بهترین تفریح زمان کودکی اش سینما رفتن بود. عشق به بازیگری در ۱۵ سالگی او را به کلاس های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشاند. دوره کلاس های هنرهای زیبا را به صورت شبانه گذراند. او هم اکنون سریال چرخ گردون را نیز برای پخش از شبکه دوم سیما دارد.

خلاصه داستان سریال چهار چرخ همراه با بیوگرافی بازیگران سریال چهار چرخ

مریم امیرجلالی در نقش همسر ذبیح

مریم امیرجلالی متولد ۲۹ آذرماه ۱۳۲۶ در تهران می باشد. او دارای مدرک فوق دیپلم حسابداری اسـت. وی دارای چهار خواهر و چهار برادر بوده و خودش یکی مانده بـه آخری اسـت. پدرش بازنشسته ارتش اسـت. مریم امیرجلالی یک دختر بنام مهشید و دو نوه دارد. شهرت وی بیشتر بخاطر بازی در مجموعه‌های طنز سال‌های دهه ۸۰ خورشیدی می باشد.

آشنایی او با مینا جعفرزاده و بهمن زرین پور باعث شد وارد دنیای هنر شود. امیرجلالی سال ۱۳۷۳ وارد کارهای هنری شده و نخستین بار در سریال زیر گنبد کبود بـه کارگردانی آقای بهمن زرین‌پور ایفای نقش نمود. ترش و شیرین، متهم گریخت و چارخونه از طنزهایی بودند کـه مریم امیر جلالی بـه خوبی در آن‌ها درخشید و بـه شهرت فراوانی رسید.

خلاصه داستان سریال چهار چرخ همراه با بیوگرافی بازیگران سریال چهار چرخ

بهنوش بختیاری در نقش نسرین دختر ذبیح

بهنوش بختیاری متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران، بازیگر و منشی صحنه ایران است. دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است. پدرش کارخانه تولید ابزار ایمنی داشت و مادرش خانه دار است، یک برادر بنام بهزاد و یک خواهر بنام تینوش دارد و اصالتا بختیاری هستند. او یک سالن زیبایی بنام تیارا دارد همچین صاحب امتیاز مجله دیده بان است. وی علاوه بر سهام داری برند لباس پاندورا مالک برند طلا و جواهر روجا گالری می باشد. خبر مهاجرت بهنوش بختیاری به علت مسافرت وی برای مسئله ای کاری است و صحت ندارد. بهنوش بختیاری در سال ۱۳۸۶ با محمدرضا آریان نویسنده و فیلمنامه نویس ازدواج کرده است.

خلاصه داستان سریال چهار چرخ همراه با بیوگرافی بازیگران سریال چهار چرخ

فلامک جنیدی در نقش مریم دختر ذبیح

فلامک جنیدی متولد ۱۴ بهمن ۱۳۵۱است او هنرپیشه سینما و تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ نمایشنامه‌نویسی است. او کار خود را با بازی در سریال‌های مهران مدیری آغاز کرد. نخستین کتاب وی با عنوان «جایی به نام تاماساکو» توسط نشر چشمه در سال ۹۰ به چاپ رسید و همان سال کاندید بهترین کتاب سال جایزهٔ گلشیری شد. دومین کتاب او را نیز با عنوان «چرک» که یک رمان است، نشر چشمه در سال ۱۳۹۵ منتشر کرده‌است. جنیدی در سال ۱۳۹۵ که آخرین بازی خود یعنی یادداشت‌های یک زن خانه‌دار دیگر هیچ گونه فعالیتی در سینما و تلویزیون تا کنون نداشت که پس از ۶ سال در سریال روزی روزگاری مریخ ایفای نقش نمود.

مجید یاسر در نقش رضا خواستگار

مجید یاسر متولد ۲۲ تیر ۱۳۵۵ در تهران بازیگر و مجری ایرانی است. فارغ التحصیل لیسانس رشته هنرهای نمایشی می باشد که از ۲۹ سالگی جلوی دوربین رفت و حالا کار تهیه کنندگی می کند و طرفدار دو آتیشه پرسپولیس است. بصورت جدی از سال ۱۳۷۵ وقتی ۲۰ ساله بود از دوران سربازی با تئاتر شروع کرد سپس در جشنواره های مختلف تئاتر حضور موفقی را تجربه کرد
گذشت تا اینکه سال ۱۳۸۴ بصورت حرفه ای با سریال «صاحبدلان» به کارگردانی محمد حسین لطیفی جلوی دوربین رفت . در سال ۱۳۸۷ با سریال «سه در چهار» به کارگردانی مجید صالحی در نقش سمیر دیده شد و یکسال بعد در مجموعه «نردبام آسمان» نیز درخشید.

خلاصه داستان سریال چهار چرخ همراه با بیوگرافی بازیگران سریال چهار چرخ

شهرام قائدی در نقش فضلی خواستگار

شهرام قائدی متولد ۱ شهریور ۱۳۵۴ است او در شهرستان قیر و کارزین در استان فارس به دنیا آمده‌است و از سال ۱۳۷۰ به تهران آمد. اولین کار تلویزیونی او خودروی پلاک ۱۱ بود و پس از آن در سریال بازگشت پرستوها بازی کرد.

خلاصه داستان سریال چهار چرخ همراه با بیوگرافی بازیگران سریال چهار چرخ

محسن قاضی‌مرادی

محسن قاضی‌مرادی او ۱۱ شهریور ۱۳۲۰ در روستای بازرجان تفرش متولد شد او فارغ‌التحصیل مدرسه عالی مدیریت تهران بود و بازی در سینما را از سال ۱۳۵۱ با فیلم حسن سیاه به کارگردانی پرویز اصانلو آغاز کرد. او همسر مهوش وقاری بود.

محسن قاضی مرادی چندین سال بود که از بیماری پارکینسون و مشکلات ناشی از آن رنج می‌برد. او سرانجام در شامگاه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ در سن ۷۹ سالگی، بر اثر عوارض و کهولت سن این بیماری در خانه خود در تهران درگذشت.

خلاصه داستان سریال چهار چرخ همراه با بیوگرافی بازیگران سریال چهار چرخ

اصغر سمسارزاده پدر فضلی

اصغر سمسارزاده  متولد ۱۵ خرداد ۱۳۱۹ در تهران است او بازیگر تئاتر، رادیو، سینما، تلویزیون اهل ایران است. اصغر سمسارزاده از سال ۱۳۴۸ با فیلم آب بازی در فیلم‌های سینمایی را آغاز کرد؛ امّا شهرتش را مدیون سریال مراد برقی، مجموعه تلویزیونی ای با نام تولد خانه به دوش در ۱۳۵۲، و شخصیت اصغر ترقه است که از او چهره‌ای آشنا و مشهور ساخت. سمسار زاده سالهای پس از انقلاب در برنامه رادیویی صبح جمعه با شما نیز فعالیت داشته‌است.

خلاصه داستان سریال چهار چرخ همراه با بیوگرافی بازیگران سریال چهار چرخ

خشایار راد در نقش جبار

خشایار راد متولد ۵ مهر ۱۳۳۰ در تهران می باشد. وی سال‌هاست ازدواج کرده و دو پسر به‌نام امید و نوید و یک نوه به‌نام اهورا دارد، یکی از پسرها کارشناسی مدیریت صنعتی و دیگری کارشناسی روان‌شناسی بالینی است. وی یکی از طرفداران ورزش فوتبال است، او خود نیز عضو تیم هنرمندان فوتبال است.

خلاصه داستان سریال چهار چرخ همراه با بیوگرافی بازیگران سریال چهار چرخ

رضا توکلی در نقش پدر رضا

ضا توکلی متولد ۱۸ تیر ۱۳۳۹ در مشهد می باشد او بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون اهل ایران است.

وی در سال ۱۳۷۷ سریال گام آخر به تهیه‌کنندگی محمدرضا خالقی را کارگردانی کرد که از شبکهٔ اول سیما پخش شد. فیلم کوتاه ۱۶ م. م روز مریم محصول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز از ساخته‌های وی است. از آخرین کارهای او سریال های دردسرهای شیرین، بی نشان، احضار، نوار زرد۲ و … می باشد.

خلاصه داستان سریال چهار چرخ همراه با بیوگرافی بازیگران سریال چهار چرخ

شهین تسلیمی در نقش قدسی خانم همسایه

شهین تسلیمی متولد ۱۹ شهریور ۱۳۳۴، بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است. وی در جوانی تئاتر بازی می‌کرده‌است و همچنین در رادیو هم تست صدا داده و قبول شده بود اما به علت مخالفت خانواده هر دو را رها کرد. اولین حضور او در جلوی دوربین به سریال باغ مظفر بر می‌گردد. الیزابت امینی وی را برای ایفای نقش در این سریال به مهران مدیری معرفی کرده بود. از دیگر کارهایش می‌توان به فیلم‌های «طلا و مس»، «آوار» و مجموعه‌های «دلنوازان»، «حیرانی»، «باغ مظفر»، «مادرانه»، «دردسرهای عظیم۱ و دردسرهای عظیم۲» و . . . اشاره کرد.

مصطفی طاری در نقش راننده تاکسی خط

مصطفی طاری با نام تولدِ مصطفی کامران‌فرد (متولد ۱۳۲۴ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است از آخرین کارهای او سریال اولین انتخاب، شاهگوش ، سلمان فارسی و ساخت ایران می باشد.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.