آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

خلاصه داستان سریال در چشم باد + بیوگرافی بازیگران سریال در چشم باد

سریال در چشم باد به زودی از شبکه آی فیلم به نمایش در خواهد آمد، در اینجا با خلاصه داستان سریال در چشم باد و بیوگرافی بازیگران سریال در چشم باد آشنا خواهیم شد.

سریال در چشم باد سریالی به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی می باشد که ، به‌زودی از شبکه آی فیلم مجددا پخش خواهد شد. ساخت این سریال از مهرماه سال ۱۳۸۲ آغاز شد و تا اواخر سال ۱۳۸۷ به طول انجامید در ادامه این مطلب خلاصه داستان سریال در چشم باد و بیوگرافی بازیگران سریال در چشم باد را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

خلاصه داستان سریال در چشم باد

«در چشم باد» قصه زندگی خانواده‌ای است که رویدادها و لحظات تلخ و شیرین زندگی‌شان از دوره قیام میرزا کوچک خان جنگلی تا آزادسازی خرمشهر در آن به تصویر کشیده می‌شود، قصه از زمانی آغاز می‌شود که میرزا کوچک خان جنگلی، در گیلان اعلام جمهوری می‌کند و با این اقدام دوران پر حادثه تاریخ معاصر ایران آغاز می‌شود که سه دوره تاریخ ایران را بازگو می‌کند (قاجار، پهلوی، جمهوری اسلامی)

پدر خانواده معروف به «ایرانی» از یاران میرزا کوچک خان جنگلی است. پس از کشته شدن میرزا، ایرانی همراه خانواده‌اش به تهران کوچ می‌کند و با دایر کردن یک چاپخانه فعالیت‌های سیاسی‌اش را پی می‌گیرد.

در این سریال ۱۵۰ بازیگر در نقش‌های اصلی ایفای نقش کرده‌اند. «سعید نیک‌پور» نقش «حسن ایرانی» پدر خانواده را بازی می‌کند. او از ابتدای سریال در قصه حضور دارد و در فاز دوم با مرگ شخصیت ایرانی از قصه خارج می‌شود. ایرانی ۳ پسر و یک دختر دارد که نام یکی از پسرها «بیژن» است و نقش او را «پارسا پیروزفر» بازی می‌کند. «بیژن» خلبان است و پس از ترک نامزدش «ایران نخجوان» با بازی سحر جعفری جوزانی در جنگ جهانی دوم با متفقین می‌جنگد. او پس از جنگ دستگیر و به خارج از کشور تبعید می‌شود.

بیژن زمانی که اسیر می‌شود عشق دوران کودکی خود یعنی لیلی《ستاره صفراوه》را در ارتش شوروی پیدا می‌کند و به همراه او فرار می‌کند.

بیژن زمان جنگ ایران و عراق به ایران می‌آید و برای پیدا کردن پسرش مجبور می‌شود به جبهه برود. نقش پسر دیگر ایرانی به نام «نادر» را «کامبیز دیرباز» بازی می‌کند. «نادر» تاجر است و تمایل زیادی به دخالت در ماجراهای سیاسی ندارد. نقش همکار و دوست او را «رضا شفیعی‌جم» بازی می‌کند.

اسد پسر کوچکتر خانواده «مهدی کاسه ساز» در حمله هوایی متفقین به نیروی دریایی بندر پهلوی به همراه یدالله بایندر کشته می‌شود. فاطمه دختر ایرانی گلاره عباسی با محمود دژگیر محمدرضا هدایتی ازدواج می‌کند.

خلاصه داستان سریال در چشم باد + بیوگرافی بازیگران سریال در چشم باد

بیوگرافی بازیگران سریال در چشم باد

بیوگرافی پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر در ۲۲ شهریور ماه سال ۱۳۵۱ در تهران متولد شد. او بازیگر سینما و تلویزیون؛ بازیگر، کارگردان و مدرس تئاتر، نقاش، نمایشنامه‌نویس، مترجم است. وی دارای مدرک کارشناسی نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و دانش‌آموخته رشته بازیگری از آکادمی هنرهای نمایشی استاد سمندریان است. ایشان مجرد می باشند.

بیوگرافی کامبیز درباز

کامبیز دیرباز متولد۱۲ شهریور ۱۳۵۴ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از دانشکده هنرهای دانشگاه آزاد اسلامی است. دیرباز فعالیت هنری را از سال ۱۳۷۶ در تئاتر سیاوش خوانی شروع کرد. فعالیت سینمایی او از سال ۱۳۷۸ با حضور در فیلم دختران انتظار آغاز کرد. او در فیلم اخراجی ها نقش مجید سوزوکی را داشت.

کامبیز دیرباز ازدواج کرده و یک دختر بنام نیاز دارد.

خلاصه داستان سریال در چشم باد + بیوگرافی بازیگران سریال در چشم باد

بیوگرافی سحر جعفری جوزانی

سحر جعفری جوزانی، در سال ۱۳۵۷ در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا آمریکا متولد شد و تا سن ۵ سالگی ساکن آنجا بود.

او دختر مسعود جعفری جوزانی زاده ملایر(نویسنده و کارگردان) و مادرش آمریکایی است و فتح الله جعفری جوزانی عموی او می باشد. سحر فارغ التحصیل روانشناسی کودک از دانشگاه آزاد اسلامی است.

بیوگرافی ماه‌ چهره خلیلی

ماه چهره خلیلی متولد ۱۳۵۵ تهران است. وی دارای مدرک فوق لیسانس معماری از دانشگاه اکسفورد انگلستان می باشد. ماه چهره خلیلی دوره بازیگری را در method school در لندن گذراند و در سال ۱۳۸۲ برای اولین فعالیت سینمایی خود جهت بازی در فیلم چشمان سیاه پس از ۲۲ سال به ایران آمد و دوره دیگری از بازیگری و کارگردانی را در مؤسسه سمعی و بصری استاد سمندریان در سال ۸۴ پشت سر گذاشت.

ماه چهره خلیلی با  ابراهیم اشرفی ازدواج کرده است و یک فرزند دارد. او به همراه خانواده در خارج از کشور زندگی می‌کردند که در آنجا روز جمعه ۱۷ مرداد ۹۹ در سن ۴۴ سالگی  به دلیل بیماری فوت کرده است.

بیوگرافی لاله اسکندری

لاله اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۳۰ آذر ۱۳۵۴ در تربت حیدریه می باشد. او دانش آموخته رشته طراحی گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز است.

وی دو خواهر هنرمند به نامهای ستاره اسکندری (بازیگر) و سارا اسکندری (چهره پرداز) و یک برادر هنرمند به نام، سیامک اسکندری (عکاس) دارد. خانم اسکندری همچنین برادرزاده عبدالحسین اسکندری گوینده و مجری رادیو و تلویزیون است.

لاله اسکندری در سال ۱۳۸۶ در یک نمایشگاه صنعت ساختمان در تبریز با همسرش ساسان فیروزی آشنا شده و بعد از مدتی با هم ازدواج کردند.

بیوگرافی گلاره عباسی

گلاره عباسی متولد تیرماه ۱۳۶۲ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون و از دانش آموختگان کلاس‌های امین تارخ می‌باشد. وی همچنین فارغ‌التحصیل معماری از دانشکده هنر است.

او فعالیت خود در سینما را به طور حرفه ای در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم یک گزارش واقعی شروع کرد.

گلاره عباسی در سال ۱۳۹۴ با ادیب راد ازدواج کرده است.پ

بیوگرافی ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی متولد ۱ خرداد ۱۳۷۴ در تهران، بازیگر و خواننده است.

وی دو خواهر دارد که یکی ۱۰ سال و دیگری ۱۲ سال از ارسلان قاسمی بزرگتر می باشد.

او فرزند آخر خانواده، و پدرش مدیر عامل شرکت کشتیرانی پرشیا اهرام، و مادرش نیز مدیر مهد کودک است.

قاسمی دیپلم کامپیوتر دارد در دانشگاه غیر انتفاعی تبریز بازیگری خوانده است.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.