آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

جایگزین سریال پاییز صحرا چه سریالی خواهد بود؟

سریال نوستالژی خانوادگی پاییز صحرا از سریال هایی با فیلمنامه جذاب و پرطرفدار است که پخش مجدد آن از شبکه آی فیلم رو به اتمام است، در اینجا خواهیم خواند که چه سریالی جایگزین سریال پاییز صحرا خواهد شد.

سریال پاییز صحرا در سال ۱۳۶۵ از شبکه یک سیما پخش شد، این سریال که این شبها از شبکه آی فیلم در حال پخش بود به اتمام رسید، در ادامه این مطلب خواهیم خواند که قسمت پایانی سریال پاییز صحرا کی پخش می شود و چه سریالی جایگزین آن خواهد شد. با ما همراه باشید.

قسمت آخر سریال پاییز صحرا کی پخش می شود؟

سریال پاییز صحرا داستان زندگی قدیمی عروس و مادر شوهر است که با دخالت های مادر شوهر زندگی صحرا عروس خانواده دچار مشکلاتی می شود…

قسمت پایانی سریال پاییز صحرا در روز دوشنبه ۱۵ مرداد و در ساعت ۲۲ از شبکه آی فیلم پخش خواهد شد، اگر در این ساعت و این روز موفق به دیدن آن نشدید می توانید تکرار آن را فردای همان روز در ساعات ۶ صبح و ۱۴ بعدازظهر به تماشا بنشینید.

جایگزین سریال پاییز صحرا

جایگزین سریال پاییز صحرا چه سریالی خواهد بود؟

با اتمام سریال پاییز صحرا از روز چهارشنبه ۱۷ مرداد سریال جذاب ترور خاموش ساخته احمد معظمی جایگزین آن خواهد شد، سریال ترور خاموش هر شب در ساعت ۲۴ و تکرار آن فردای همان روز در ساعات ۸ صبح و ۱۶ بعدازظهر پخش خواهد شد.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.