آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

جایگزین سریال هتل پیاده رو چه سریالی خواهد بود؟

سریال هتل پیاده رو به زودی به پایان خواهد رسید و جایگزین آن یک سریال طنز و جذاب با بازیگران پرطرفدار ساخته سعید آقاخانی پخش خواهد شد در اینجا با جایگزین سریال هتل پیاده رو آشنا خواهیم شد.

با مشخص شدن سریال جایگزین سریال هتل پیاده رو از ساخته های بهمن زرین پور می باشد، در ادامه این مطلب خواهیم خواند که قسمت آخر سریال هتل پیاده رو چه روزی پخش می شود و جایگزین سریال هتل پیاده رو چه سریالی خواهد بود؟ با ما همراه باشید.

قسمت آخر سریال هتل پیاده رو کی پخش می شود؟

قسمت پایانی سریال هتل پیاده رو در روز ۱ تیر ماه به روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت، این سریال داستان آقای ابوسعیدی صاحب هتلی در جزیره کیش می باشد که با افتتاح رستورانی ارزان قیمت در مجاورت آن کم کم مشتریانش را از دست می دهد، قسمت آخر این سریال اول تیر ماه در ساعت ۱۹ پخش و در ساعات ۳ بامداد و ۱۱ قبل از ظهر روز بعد باز پخش خواهد شد، اگر موفق به تماشای قسمت آخر در روز ابتدایی نشدید می توانید به تماشای باز پخش آن از شبکه آی فیلم بنشیند.

جایگزین سریال هتل پیاده رو چه سریالی خواهد بود؟

جایگزین سریال هتل پیاده رو چه سریالی خواهد بود؟

با اتمام سریال هتل پیاده رو سریال بیمار استاندارد محصول سال ۱۳۹۴ جایگزین آن خواهد شد، این سریال در نوروز سال ۱۳۹۵ از شبکه یک سیما پخش شده که از ساخته های سعید آقاخانی می باشد ، سریال بیمار استاندارد از روز شنبه ۲ تیر ماه به روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.