آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

جایگزین سریال فاصله ها چه سریالی خواهد بود؟

با اتمام پخش سریال فاصله ها از شبکه آی فیلم سریالی امنیتی جاسوسی و تا حدودی خانوادگی جایگزین آن خواهد شد که از سریال های ساخت سالهای اخیر نیز می باشد، در اینجا با جایگزین سریال فاصله ها آشنا خواهیم شد.

تا اتمام پخش سریال ۳۵ قسمتی قاصله ها چند قسمتی بیشتر نمانده است در ادامه ای مطلب علاوه بر آشنا شدن جایگزین سریال فاصله ها ، زمان پخش قسمت آخر سریال فاصله ها را نیز بررسی خواهیم کرد. با ماه همراه باشید.

قسمت آخر سریال فاصله ها کی پخش می شود؟

سریال فاصله ها داستان آشنایی پسری به نام سعید با دختری به نام بیتا می باشد اما این آشنایی با مخالفت پدر سعید همراه است و در طی طول سریال اتفاقاتی برای این خانواده رخ می دهد، قسمت پایانی سریال فاصله ها را در روز چهارشنبه ۹ خرداد ماه در ساعت ۲۰ شب به روی آنتن خواهد رفت، تکرار آن نیز فردای همان روز در ساعات ۴ بامداد و ۱۲ ظهر به نمایش گذاشته خواهد شد.

جایگزین سریال فاصله ها چه سریالی خواهد بود؟

جایگزین سریال فاصله ها چه سریالی پخش می شود؟

از آنجاییکه قسمت آخر سریال فاصله در روز چهارشنبه پخش خواهد شد و در روزهای پنجشنبه و جمعه مسابقه برد برد پخش می شود سریال جایگزین از روز شنبه به نمایش گذاشته می شود که سریال تمام رخ ساخته محمود معظمی محصول سال ۱۴۰۱ می باشد. سریال تمام رخ از روز شنبه ۱۲ خرداد به روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت، نویسنده این سریال حسین تراب نژاد می باشد که پیش از این فیلمنامه سریال های ترور خاموش، نفس گرم، بیدار باش و پرده نشین را نوشته است.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.