آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

جایگزین سریال زندگی شگفت انگیز است چه سریالی پخش خواهد شد؟

با پایان یافتن سریال زندگی شگفت انگیز است تا چند روز آینده سریال پلیسی و جذابی جایگزین آن خواهد شد، در اینجا با جایگزین سریال زندگی شگفت انگیز است آشنا خواهیم شد.

پخش مجدد سریال زندگی شگفت انگیز است از ساخته های مجتبی چراغعلی با بازی مرحوم رضا داوود نژاد که در زمستان ۱۳۹۸به روی آنتن شبکه دو رفت در حال اتمام می باشد ، در ادامه این مطلب خواهیم خواند که قسمت آخر سریال زندگی شگفت انگیز است چه روزی پخش می شود و جایگزین سریال زندگی شگفت انگیز است چه سریالی خواهد بود؟ با ما همراه باشید.

قسمت آخر سریال زندگی شگفت انگیز است کی پخش می شود؟

سریال زندگی شگفت انگیز است داستان زندگی روزبه و سیمین است که بعد از ازدواج قصد جدایی از هم را دارند اما اتفاقاتی که در طول زندگی آنها میفتد موجب تغییر مسیرشان خواهد شد.

قسمت پایانی سریال زندگی شگفت انگیز است در روز چهارشنبه ۱۳ تیر ماه در ساعت ۲۱ از شبکه آی فیلم به نمایش در خواهد آمد، اگر در این روز و این ساعت موفق به دیدن این قسمت نشدید فردای همان روز در ساعات ۵ بامداد و ۱۳ تکرار آن پخش خواهد شد و شما می توانید بازپخش قسمت آخر سریال زندگی شگفت انگیز است را ببینید.

جایگزین سریال زندگی شگفت انگیز است چه سریالی پخش خواهد شد؟

جایگزین سریال زندگی شگفت انگیز است چه سریالی خواهد بود؟

با اتمام مینی سریال زندگی شگفت انگیز است، سریال پلیسی« نوار زرد » ساخته پوریا آذربایجانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی جایگزین آن خواهد شد، این سریال اولین بار در مهر ۱۳۹۶ از شبکه دو سیما پخش شده است، سریال « نوار زرد » از روز پنجشنبه ۱۴ تیرماه به روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.