آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

جایگزین سریال روزهای بهتر ( تنها در تهران) چه سریالی خواهد بود؟

پخش سریال ۶ قسمتی روزهای بهتر با نام تنها در تهران به روزهای پایانی خود رسیده است، شبکه آی فیلم سریالی دیگر جایگزین سریال روزهای بهتر ( تنها در تهران) کرده است.

سریال روزهای بهتر (تنها در تهران) محصول سال ۱۳۹۶ به کارگردانی نوید میهن دوست می باشد که در ۶ قسمت هر روز از شبکه آی فیلم به نمایش در آمده است، پخش این سریال در حال اتمام است و سریالی دیگر جایگزین آن خواهد شد، در ادامه‌ این مطلب با جایگزین سریال روزهای بهتر (تنها در تهران) آشنا خواهیم شد.

قسمت آخر سریال روزهای بهتر (تنها در تهران) کی پخش می شود؟

سریال تنها در تهران درباره جوانی است از دانش و توانایی خود برای احیای کارخانه ای بکار می گیرد و در این راه مشکلات بزرگی برایش پیش می آید، آخرین قسمت این سریال را در روز پنجشنبه ۱۰ خرداد ماه در ساعت ۱۷ می توانید به نمایش بنشینید، اگر در این روز و این ساعت موفق به دیدن قسمت پایانی آن نشدید فردای همان روز در ساعات ۱ بامداد و ۹ صبح تکرار آن پخش خواهد شد و شما می توانید بازپخش قسمت آخر سریال روزهای بهتر (تنها در تهران) را ببینید.

جایگزین سریال روزهای بهتر ( تنها در تهران) چه سریالی خواهد بود؟

جایگزین سریال روزهای بهتر (تنها در تهران)

با اتمام سریال روزهای بهتر (تنها در تهران) ، سریال طلسم شدگان محصول سال ۱۳۸۳ جایگزین آن خواهد شد، این سریال اولین بار از شبکه تهران پخش شده است، سریال طلسم شدگان از ساخته های داریوش فرهنگ و تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام می باشد، سریال طلسم شدگان از روز جمعه ۱۱ خرداد ماه به روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.