آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

جایگزین سریال دلدادگان چه سریالی خواهد بود؟

با اتمام سریال پرمخاطب دلدادگان سریالی جذاب و حماسی جایگزین آن خواهد شد، در اینجا با جایگزین سریال دلدادگان آشنا خواهیم شد.

تا پایان سریال دلدادگان چند قسمتی بیشتر نمانده است، در ادامه این مطلب بررسی خواهیم کرد که جایگزین سریال دلدادگان چه سریالی خواهد بود؟ با ما همراه باشید.

قسمت آخر سریال دلدادگان کی پخش می شود؟

سریال دلدادگان در روز ۲۵ اسفند ماه به پایان می رسد و قسمت آخر آن در ساعت ۲۲ به روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌رود. بازپخش این سریال را فردای همان روز در ساعت‌های ۶:۰۰ و ۱۴:۰۰ نیز می توانید دنبال کنید. سریال دلدادگان داستان فرزانه دختر جاه‌طلبی است که که عاشق جوان ساده و جاهل مسلکی به نام مالک می‌شود. مالک به‌طور اتفاقی با یک گروه انقلابی آشنا می‌شود و با آن‌ها همکاری می‌کند. در همین زمان جوان دیگری به نام نادر که ظاهراً صاحب یک شیرینی‌فروشی است اما در اصل یک عنصر امنیتی و وابسته به ساواک است وارد این محل می‌شود و به فرزانه دل می‌بندد.

جایگزین سریال دلدادگان چه سریالی خواهد بود؟

بعد از سریال دلدادگان چه سریالی پخش خواهد شد؟

با اتمام سریال دلدادگان ساخته منوچهر هادی سریال در چشم باد به روی آنتن شبکه آی فیلم می رود، این سریال از روز ۲۶ اسفند به صورت دو قسمتی پخش خواهد شد، یعنی ساعت ۲۲ شروع می شود و ساعت ۲۴ به پایان می رسد.

مجموعه تلویزیونی در چشم باد یک ملودرام تاریخی می باشد که از سال ۱۳۸۲ شروع به ساخت کرده است و اواخر سال ۱۳۸۷ ساخت آن به پایان رسیده است. این مجموعه از ساخته های مسعود جعفری جوزانی می باشد که با آن بسیاری از بازیگران را به عرصه بازیگری معرفی کرد.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.