آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

جایگزین سریال توطئه فامیلی چه سریالی خواهد بود؟

تا اتمام سریال طنز توطئه فامیلی چند قسمت بیشتر نمانده است، به همین دلیل در اینجا خواهیم دانست که جایگزین سریال توطئه فامیلی چه سریالی خواهد بود؟

سریال توطئه فامیلی هر روز از شبکه آی فیلم و در ساعت ۱۸ پخش می شود و با اتمام این سریال، سریالی تاریخی و پربازیگر و مناسبتی با ایام دهه فجر به نمایش گذاشته خواهد شد، در این مطلب به بررسی سریال جایگزین سریال توطئه فامیلی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

سریال ۱۵ قسمتی توطئه فامیلی در روز ۷ بهمن به اتمام می رسد ، این سریال که ساخته رامبد جوان بود در نوروز سال ۱۳۹۰ از شبکه یک سیما به روی انتن رفته بود که به طور مجدد در شبکه آی فیلم نیز به نمایش در آمد. سریال توطئه فامیلی با بازی امیر جعفری، سحر دولتشاهی، مریم امیر جلالی، فلور نظری و جلال اجلالی در زمان خود از سریال های پرطرفدار نوروزی به حساب می آمد.

سریال پروانه

با اتمام سریال توطئه فامیلی مسئولین شبکه آی فیلم سریال پروانه محصول سال ۱۳۹۱ را آماده پخش خواهند کرد. این سریال ساخته جلیل سامان و تهیه کنندگی منصور سهراب پور می باشد که در فروردین ماه ۱۳۹۲ از شبکه سه سیما برای اولین بار به نمایش در آمد.

این سریال در ایام دهه فجر در اغلب سالها روی آنتن تلویزیون از شبکه های مختلف رفته است و حال از روز یکشنبه ۸ بهمن ماه از شبکه آی فیلم جایگزین سریال توطئه فامیلی خواهد شد.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.