آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

جایگزین سریال بیمار استاندارد چه سریالی خواهد شد؟

سریال بیمار استاندارد به زودی به پایان خواهد رسید و جایگزین آن یک سریال خانوادگی، اجتماعی با بازیگران پرطرفدار پخش خواهد شد در اینجا با جایگزین سریال بیمار استاندارد آشنا خواهیم شد.

با مشخص شدن سریال جایگزین سریال بیمار استاندارد از ساخته های سعید آقاخانی در این مطلب خواهیم خواند که قسمت آخر سریال بیمار استاندارد چه روزی پخش می شود و جایگزین سریال بیمار استاندارد چه سریالی خواهد بود؟ با ما همراه باشید.

قسمت آخر سریال بیمار استاندارد کی پخش می شود؟

قسمت پایانی سریال بیمار استاندارد در روز جمعه ۱۵ تیرماه ماه به روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت، این سریال داستان جوانی به نام بهنام است که با یک شیوه درمانی درگیر می‌شود و وارد ماجراهایی می‌شود که تا به حال تجربه‌شان نکرده‌است…

قسمت آخر این سریال جمعه ۱۵ تیرماه ماه در ساعت ۱۹ پخش و در ساعات ۳ بامداد و ۱۱ قبل از ظهر روز بعد باز پخش خواهد شد، اگر موفق به تماشای قسمت آخر در روز ابتدایی نشدید می توانید به تماشای باز پخش آن از شبکه آی فیلم بنشیند.

جایگزین سریال بیمار استاندارد چه سریالی خواهد شد؟

جایگزین سریال بیمار استاندارد چه سریالی خواهد بود؟

با اتمام سریال بیمار استاندارد، سریال پشت بام تهران جایگزین آن خواهد شد، این سریال در زمستان سال ۱۳۹۴ از شبکه یک سیما پخش شده که از ساخته های بهرنگ توفیقی می باشد ، سریال پشت بام تهران از روز شنبه ۱۶ تیر ماه به روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت.

مطالب مرتبط
2 نظرات
  1. سید علی صفوی می گوید

    با سلام به عرض خسته نباشید شما لصفا کنید سریال های مورد علاقه من را پخش کنید مثل سریال های

    سریال کمیما فصل ۱ و ۱۱۰

    سریال ستایش فصل ۳

    سریال خوش رکاب

    سریال خاک سرخ

    سریال سفر سبز

    سریال وفا

    در لیست جدول پخش حتمان بگذارید

  2. سید علی صفوی می گوید

    مثل سریال های جاده چالوس و بیمار استاندارد و سریال حصیر سرد و سریال شرم و سریال تمام رخ و سریال نوار زرد و سریال لحظه گرگ میش هیچ سریالی خوبی نیست آز نظر من

دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.