آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

جایگزین سریال به کجا چنین شتابان چه سریالی پخش خواهد شد؟

سریال به کجا چنین شتابان به زودی به پایان خواهد رسید و جایگزین آن یک سریال خانوادگی و پرطرفدار پخش خواهد شد، در اینجا با جایگزین سریال به کجا چنین شتابان آشنا خواهیم شد.

سریال به کجا چنین شتابان از ساخته های ابوالقاسم طالبی می باشد، در ادامه این مطلب خواهیم خواند که قسمت آخر سریال به کجا چنین شتابان چه روزی پخش می شود و جایگزین سریال به کجا چنین شتابان چه سریالی خواهد بود؟ با ما همراه باشید.

قسمت آخر سریال به کجا چنین شتابان کی پخش می شود؟

سریال به کجا چنین شتابان داستان جوانی به نام یونس است که در یک خانواده متوسط و معتقد به اصول دینی بزرگ شده است اما برای رسیدن به اهدافش راه درستی را انتخاب نمی کند.

قسمت پایانی سریال به کجا چنین شتابان در روز چهارشنبه ۳۰ خردادماه در ساعت ۱۸ به نمایش در خواهد آمد، اگر در این روز و این ساعت موفق به دیدن این قسمت نشدید فردای همان روز در ساعات ۲ بامداد و ۱۰ صبح تکرار آن پخش خواهد شد و شما می توانید بازپخش قسمت آخر سریال به کجا چنین شتابان را ببینید.

جایگزین سریال به کجا چنین شتابان چه سریالی پخش خواهد شد؟

جایگزین سریال به کجا چنین شتابان چه سریالی خواهد بود؟

با اتمام سریال به کجا چنین شتابان، سریال شرم محصول سال ۱۳۹۹ جایگزین آن خواهد شد، این سریال اولین بار از شبکه سه سیما پخش شده است، سریال شرم از ساخته های احمد کاوری و تهیه‌کنندگی امیرمهدی پور وزیری می باشد و از روز پنج شنبه ۳۱ خرداد ماه به روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.