آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

ثبت تصویر منحصر به فرد گربه‌ وحشی در پناهگاه حیات وحش یخاب اصفهان

اصفهان- رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش حفاظت محیط زیست استان اصفهان از ثبت تصویر زیبا و منحصر به فرد گربه وحشی درحال شیر دادن به توله های خود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مریم امیدی با اشاره به ثبت تصویر زیبا و منحصر به فرد یک گربه وحشی که درحال شیر دادن به توله‌های خود است، اظهار داشت: این تصویربرداری توسط امیرعباس فعولی بیدگلی یکی از دوستداران و عکاسان حیات وحش شهرستان آران و بیدگل صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: پناهگاه حیات وحش یخاب یکی از مناطق چهارگانه محیط زیست استان است که با مساحتی بالغ بر ۲۵۰ هزار هکتار در شهرستان آران و بیدگل است و به لحاظ مجاورت با زیستگاه‌های ارزشمند همچون پارک ملی کویر، پتانسیل بالایی از لحاظ غنای تنوع زیستی و گونه‌های در معرض خطر انقراض دارد.

همچنین جابر شهسواری رئیس پناهگاه حیات وحش یخاب گفت: گشت و کنترل به صورت مستمر توسط محیط بانان این پناهگاه در حال انجام است و به منظور پایش و حفاظت هر چه بیشتر از این زیستگاه ارزشمند، مشارکت همیاران، جوامع محلی و دوستداران محیط زیست بسیار تأثیر بسیار بالایی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، پناهگاه حیات وحش یخاب با وسعت ۲۷۰ هزار هکتار دارای تنوع اقلیمی کم نظیر و پوشش گیاهی و جانوری بسیار غنی در شمال شرق استان اصفهان گسترده شده است.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.