آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

تعطیلی مدارس چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ + آخرین وضعیت تعطیلی مدارس استان ها

در این پست از صفحه فردا درباره تعطیلی مدارس چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ مطلبی را آماده کرده ایم. با ما همراه باشید! جزئیات تعطیلی مدارس تهران چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲، تعطیلی مدارس تبریز چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲، تعطیلی مدارس اصفهان چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲، تعطیلی مدارس خوزستان و اهواز چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲، تعطیلی مدارس آذربایجان غربی و ارومیه چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ و تعطیلی مدارس البرز و کرج چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ آمده است.

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس چهارشنبه ۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تعطیلی‌ نوبت عصر مدارس اردبیل

مدارس ارومیه در نوبت بعدازظهر امروز ۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ غیرحضوری شد . با توجه به بارش برف و برودت هوا، فعالیت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی سطح شهرستان ارومیه، امروز در نوبت بعدازظهر، تعطیل و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

تعطیلی مدارس بیله سوار و جعفرآباد مغان

بارش برف در شهرستان‌ بیله‌سوار و جعفرآبادمغان آغاز شده و مناطق مختلفی از این شهرستان را سفیدپوش کرد. فرماندار شهرستان بیله سوار مغان گفت: تمام مقاطع تحصیلی در شهرستان بیله سوار و بخش قشلاق دشت (جعفرآبادمغان) به‌دلیل برودت هوا و بارش برف تعطیل است. شهرداران، بخشداران و اعضای ستاد مدیریت بحران نسبت به بارندگی‌ برف از نظر نیرو، تجهیزات و ماشین‌آلات، در حالت آماده‌باش کامل و صد در صد قرار دارند.

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ اعلام نشده است. به محض اعلام در این پست بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس تهران چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس تهران فردا چهارشنبه ۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس تهران چهارشنبه پرداخته شده است.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس تهران روز چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ اعلام نشده است.

تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی و تبریز چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس استان آذربایجان شرقی و تبریز فردا چهارشنبه ۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس تبریز چهارشنبه پرداخته شده است.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی و تبریز روز چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ اعلام نشده است.

تعطیلی مدارس اصفهان چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس اصفهان فردا چهارشنبه ۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس اصفهان چهارشنبه پرداخته شده است.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس اصفهان روز چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ اعلام نشده است.

تعطیلی مدارس خوزستان و اهواز چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس استان خوزستان و اهواز فردا چهارشنبه ۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس اهواز چهارشنبه پرداخته شده است.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس خوزستان و اهواز روز چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ اعلام نشده است.

تعطیلی مدارس آذربایجان غربی و ارومیه چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس استان آذربایجان غربی و ارومیه فردا چهارشنبه ۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس ارومیه چهارشنبه پرداخته شده است.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس آذربایجان غربی و ارومیه روز چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ اعلام نشده است.

تعطیلی مدارس البرز و کرج چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس البرز و کرج فردا چهارشنبه ۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس البرز و کرج چهارشنبه پرداخته شده است.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس البرز و کرج روز چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ اعلام نشده است.

وضعیت آب و هوای استان ها

سازمان هواشناسی کشور از بارش باران و برف و کاهش دما در نیمه غربی کشور طی امروز خبر داد و اعلام کرد که فردا چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ علاوه بر این مناطق در شمال شرق و بخش‌هایی از شرق کشور نیز بارش رخ خواهد داد.

به گزارش صفحه فردا و بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز سه شنبه ۳ بهمن در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، برخی نقاط جنوب غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و زاگرس مرکزی، بارش برف و باران، وزش باد شدید موقت، کاهش دما، در برخی نقاط رعد و برق و در نقاط کوهستانی کولاک برف رخ می‌دهد.

سازمان هواشناسی اعلام کرد: فردا چهارشنبه علاوه بر مناطق فوق در شمال شرق و بخش‌هایی از شرق کشور نیز بارش رخ خواهد داد.

هواشناسی همچنین پیش‌بینی کرد: پنجشنبه فعالیت سامانه بارشی در شرق سواحل دریای خزر شمال شرق و برخی مناطق غرب کشور بوده و به تدریج از کشور خارج می‌شود.

طبق اعلام هواشناسی، جمعه با ورود سامانه بارشی دیگری از جنوب غرب کشور، در غرب، جنوب غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، مناطق مرکزی کشور و به تدریج دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و شرق کشور، بارش، رعد و برق و وزش باد شدید و در نقاط کوهستانی کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

گزارش هواشناسی حاکی است: شنبه بارش علاوه بر مناطق یاد شده در شمال غرب و برخی مناطق جنوب و جنوب شرق کشور نیز رخ خواهد داد.

هواشناسی همچنین اعلام کرد: طی دو روز آینده در نواحی مرکزی، شرقی و جنوب شرق کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد، گردوخاک پیش بینی می‌شود. همچنین طی دو روز آینده در نیمه شمالی کشور و روز پنجشنبه در نیمه شرقی کشور دما به طور محسوسی کاهش می‌یابد.

هواشناسی هشدار داد: تا چهارشنبه دریای خزر و غرب خلیج فارس مواج خواهد بود.

سازمان هواشناسی وضعیت جوی امروز پایتخت را نیمه ابری به تدریج ابری همراه با وزش باد و گاهی بارش باران و در شمال تهران بارش برف پیش‌بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۱۲ و کمینه دما ۹ درجه خواهد بود.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.