آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

آیا مدارس فردا سه شنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه آیا مدارس فردا سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس سه شنبه ۱۷ بهمن۱۴۰۲ پرداخته شده است.

آیا مدارس سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ تعطیل است؟ سرما و برف باعث تعطیلی مدارس شد؟ در این مطلب بخوانید.

آیا مدارس تهران، اصفهان، تبریز، سمنان، قزوین فردا سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟

تعطیلی مدارس طالقان استان البرز

فرماندار طالقان استان البرز از غیرحضوری شدن مدارس مقطع ابتدایی این شهرستان امروز سه شنبه ۱۷ بهمن خبرداد و اعلام کرد: کلاس های درس در مقاطع متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر در طالقان آغاز می شود.

علی مهدوی” در گفت و گو با ایرنا افزود: این تصمیم درپی بارش برف و کاهش دما در شهرستان طالقان اتخاذ شد .

تعطیلی مدارس شهرستان خدابنده زنجان

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان اعلام کرد: با توجه به ادامه بارش برف و برودت هوا، آموزش نوبت صبح روز سه شنبه کلیه مدارس این شهرستان در هر سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم به صورت غیر حضوری و در بستر شاد انجام خواهد شد.

عباس بابایی روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود:‌ با توجه به برودت هوا و وزش بادهای تند در شهرستان خدابنده و احتمال انسداد راه های مواصلاتی، فعالیت حضوری مدارس شهرستان خدابنده امروز ۱۷ بهمن ماه در هر سه مقطع شیفت صبح لغو و فرآیند آموزش به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد پیگیری خواهد شد.

بر همین اساس اداره کل هواشناسی استان نیز با صدور هشدار سطح زرد از هموطنان خواسته است از ترددهای غیرضروری در معابر و سفرهای غیرضروری برون استانی و تردد در نواحی کوهستانی و گردنه های استان خودداری کنند.

هم اکنون حدود ۲۳۰ هزار دانش‌آموز در بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ باب مدرسه استان زنجان مشغول به تحصیل هستند.

تعطیلی مدارس منطقه ورزقان ۱۷ بهمن ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ورزقان آذربایجان شرقی، با توجه به کولاک شدید برف و مسدود شدن‌‌ بعضی از راه‌های روستایی در این منطقه، همه مدارس‌ روستایی ورزقان روز سه‌شنبه(۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۲) در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت های صبح و بعد از ظهر به صورت غیرحضوری فعالیت خواهند کرد.

تعطیلی مدارس کرمجگان و بیدهند در قم

روابط عمومی آموزش و پرورش اعلام کرد: مدارس کرمجگان و بیدهند در قم بدلیل یخبندان و صرفه جویی در مصرف گاز تعطیل شد .

تعطیلی مدارس ابتدایی منطقه دماوند

با تصمیم ستاد مدیریت بحران مبنی بر برودت هوا و لغزندگی معابر دماوند مدارس ابتدایی این منطقه در نوبت صبح غیرحضوری شد و آموزش در شبکه شاد برپا خواهد بود.

با اعلام و تصمیم گیری ستاد مدیریت بحران دماوند به دلیل بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر همه مدارس مقطع ابتدایی این منطقه دماوند غیر حضوری اعلام شده است.

بر اساس این گزارش این مدارس در نوبت صبح برای امروز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه غیر حضوری خواهد بود.

تعطیلی مدارس همدان روز سه شنبه

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش همدان با صدور اطلاعیه ای از تعطیلی مدارس استان در همه مقاطع تحصیلی در روز جاری سه شنبه هفدهم بهمن ماه بدلیل برودت هوا خبر داد.

در اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان همدان آمده است: باتوجه به برف و بوران، برودت هوا، یخبندان و سرمای شدید، تمام مقاطع تحصیلی در سراسر استان، امروز سه شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ در نوبت صبح تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

این اطلاعیه افزوده است مراکز سنجش بدو ورود به دبستان نیز سه شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ تعطیل می باشد.

مدارس استان همدان در هفته جاری یکبار تمامی مقاطع و بار دیگر مقاطع ابتدایی نیز بدلیل برودت هوا تعطیل اعلام و آموزش ها غیرحضوری شده بود.

همدان این هفته دمای هوای یازده درجه سانتیگراد منفی صفر را تجربه کرد.

حدود ۳۴۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی همدان به تحصیل مشغول هستند.

تعطیلی مدارس آذربایجان غربی

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اذربایجان غربی اعلام کرد: آموزش حضوری در مدارس بخش صفاییه خوی روز سه شنبه ۱۷ بهمن تعطیل است.

براساس اطلاعیه ای که شامگاه دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: با توجه به بارش برف و برودت هوا تمامی مقاطع مدارس بخش صفاییه تعطیل بوده و آموزش از طریق شبکه شاد پیگیری می شود.

سایر مدارس شهرستان خوی دایر بوده و روند آموزش به صورت عادی پیگیری می شود.

مدارس در کردستان روز سه‌شنبه با تاخیر آغاز می‌شود

مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان وضعیت فعالیت مدارس شهرستان‌ها و مناطق استان در نوبت صبح سه‌شنبه ۱۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ را تشریح کرد و گفت: فعالیت برخی مدارس با تاخیر آغاز می‌شود.

میثم منتشلو بامداد سه شنبه به خبرنگاران رسانه‌های استان اعلام کرد: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران در شهرستان‌های استان با موافقت فرمانداران، به دلیل بارش برف، برودت هوا و یخ‌زدگی معابر در بره‌ی از مناطق استان، غیرحضوری شدن و تأخیر در آغاز فعالیت مدارس در روز سه‌شنبه ۱۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ به شرح زیر است.

شهرستان بیجار و منطقه کرانی: آغاز فعالیت کلیه مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی سطح شهر و روستای این شهرستان و منطقه از ساعت ۹ صبح

شهرستان دهگلان: آغاز فعالیت کلیه مدارس روستایی این شهرستان و مدارس سطح شهر بلبان آباد با دو ساعت تأخیر مطابق برنامه درسی هر دوره

شهرستان دیواندره: غیرحضوری شدن فعالیت کلیه مدارس روستایی این شهرستان و شهرهای زرینه و هزارکانیان و همچنین آغاز فعالیت مدارس سطح شهر دیواندره از ساعت ۹:۳۰

منطقه کلاترزان: غیرحضوری شدن فعالیت کلیه مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی دهستان ژاورود غربی

منطقه موچش: غیرحضوری شدن فعالیت کلیه مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی سطح روستاهای این منطقه

شهرستان کامیاران: غیرحضوری شدن فعالیت کلیه مدارس روستایی بعد از گشکی و روستاهای مسیر سنندج در بخش مرکزی بعد از روستای بوانه و بعد از روستای مامن در این شهرستان

همچنین تمامی مراکز پیش‌دبستانی نیز در شهرستان‌های فوق در روز ۱۷ بهمن‌ماه تعطیل است.

تعطیلی مدارس پردیس سه شنبه ۱۶ بهمن

 با اعلام آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و به علت برودت هوا و لغزندگی معابر کلاس درس مدارس پردیس در همه مقاطع تحصیلی در نوبت عصر به صورت غیر حضوری و در بستر شاد برگزار می شود.

با اعلام آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران کلاس درس مدارس پردیس غیر حضوری شد.

بر اساس این گزارش به علت برودت هوا و لغزندگی معابر کلاس درس مدارس پردیس در نوبت عصر به صورت غیر حضوری و در بستر شاد برگزار می‌شود.‌

گفتنی است که این غیرحضوری شدن مدارس برای همه مقاطع تحصیلی پردیس اعلام شده است.

مدیر آموزش و پرورش دماوند از تعطیلی حضوری کلاس درس در همه مقاطع تحصیلی برای نوبت عصر در دماوند و رودهن خبر داد و گفت: دانش آموزان در بستر شاد آموزش خواهند دید.

محمد فروتن در گفت وگو با خبرنگار مهر، از تعطیلی حضوری کلاس درس در همه مقاطع تحصیلی برای نوبت عصر در دماوند و رودهن خبر داد.

مدیر آموزش و پرورش دماوند گفت: مدارس دماوند و رودهن در تمامی مقاطع در نوبت عصر در روز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه غیر حضوری است‌.

وی عنوان کرد: بنا بر اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند به دلیل بارش برف برودت هوا و لغزندگی معابر همه مدارس در تمامی مقطع شهرستان دماوند در نوبت عصر در روز سه‌شنبه ۱۷ بهمن‌ماه غیرحضوری خواهد بود.

 

فروتن عنوان کرد: با توجه به تداوم بارش برف و سختی عبور و مرور در مسیرهای اصلی و فرعی والدین می‌توانند به مدارس مراجعه و فرزندان خود را تحویل گرفته و به منزل ببرند.

بر اساس این گزارش صبح امروز تعطیلی مقطع ابتدایی دماوند اعلام شده بود و بقیه مقاطع در مدرسه حاضر شدند که با تداوم بارش برف و برودت و لغزندگی برای شیفت عصر دانش آموزان از حضور در مدرسه معاف و آموزش را در بستر شاد دنبال خواهند کرد.

مطالب مرتبط
1 نظر
  1. یه بنده خدا می گوید

    خیلی ممنون که ساعت ۲ بعد از ظهر خبر دادید!😒🙄

دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.