آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

آیا مدارس فردا دوشنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه آیا مدارس فردا دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس دوشنبه ۱۶ بهمن۱۴۰۲ پرداخته شده است.

آیا مدارس دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ تعطیل است؟ سرما و برف باعث تعطیلی مدارس شد؟ در این مطلب بخوانید.

آیا مدارس تهران، اصفهان، تبریز، سمنان، قزوین فردا دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟

تعطیلی مدارس لرستان دوشنبه ۱۶بهمن ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا دوشنبه ۱۶ بهمن ماه برای مدارس استان لرستان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

گفتنی است مهدی پازوکی شنبه شب گفت: با توجه به برودت شدید هوا در مناطق مختلف استان لرستان و به منظور صرفه‌جویی در مصرف حامل‌های انرژی با تصمیم ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، فعالیت دانشگاه‌ها، ادارات، بانک‌ها و مدارس در شهرستان‌های استان روز یک شنبه با تاخیر آغاز خواهد شد.

وی گفت: در شهرستان‌های ازنا، الیگودرز، دورود، بروجرد، سلسله و دلفان این فعالیت با ۲ ساعت تأخیر و شهرستان‌های خرم‌آباد، چگنی، کوهدشت، رومشکان، پلدختر و معمولان با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شوند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان افزود: متولیان امر در سطح ادارات موظفند ترتیبی اتخاذ کنند تا سیستم گرمایشی ادارات یک ساعت قبل از تعطیلی خاموش و یک ساعت قبل از شروع به کار روشن و دمای سیستم‌های گرمایشی ادارات در زمان فعالیت اداری در دمای مناسب قرار گیرد.

تاخیر در شروع مدارس اصفهان دوشنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا دوشنبه ۱۶ بهمن ماه برای مدارس استان اصفهان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

گفتنی است مدیر کل مدیریت بحران استان اصفهان اعلام کرده بود: شنبه چهاردهم بهمن ماه مدارس ۸ شهر استان اصفهان با یک ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

تعطیلی مدارس کرمانشاه دوشنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا دوشنبه ۱۶ بهمن ماه برای مدارس استان کرمانشاه صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.
گفتنی است روابط عمومی استانداری کرمانشاه اعلام کرد که فعالیت مدارس نوبت صبح ابتدایی ۱۱ شهرستان استان کرمانشاه یکشنبه به دلیل برودت هوا با ۲ ساعت تاخیر آغاز می‌شود.در این اطلاعیه آمده است که با توجه به برودت هوا، یکشنبه ۱۵ بهمن ماه تمامی مدارس ابتدایی نوبت صبح سراسر استان کرمانشاه به استثنای شهرستانهای “قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب” با ۲ ساعت تأخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

مدارس نوبت صبح ابتدایی ۱۱ شهرستان استان کرمانشاه امروز شنبه نیز به دلیل سرمای هوا به صورت غیر حضوری و مجازی برگزار شد.

تعطیلی مدارس قزوین دوشنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا دوشنبه ۱۶ بهمن ماه برای مدارس استان قزوین صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

گفتنی است آموزش و پرورش استان قزوین در اطلاعیه‌ای از غیرحضوری شدن همه مقاطع تحصیلی شهرستان کوهین در روز شنبه بدلیل برودت هوا خبر داد.

به گزارش ایرنا از اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین؛ تمام مقاطع تحصیلی در شهرستان کوهین در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس تهران

تعطیلی مدارس چهارمحال و بختیاری دوشنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا دوشنبه ۱۶ بهمن ماه برای مدارس استان چهارمحال و بختیاری صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.
گفتنی است اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: با توجه به بارش برف، لغزندگی جاده‌ها و برودت هوا، فعالیت آموزشی مدارس شهرستان کوهرنگ به صورت غیر حضوری در شبکه شاد برگزار خواهد شد.

 

تعطیلی مدارس زنجان دوشنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ 
تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا دوشنبه ۱۶ بهمن ماه برای مدارس استان زنجان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.
گفتنی است روز شنبه مدیر کل مدیریت بحران استان زنجان اعلام کرد: با توجه به برودت هوا، فعالیت شیفت صبح تمامی مدارس ابتدایی و کودکستان‌های اول و دوم استان به جز مدارس ابتدایی شهرستان طارم، شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲، لغو و به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد پیگیری خواهد شد.

 

تعطیلی مدارس خراسان‌ شمالی دوشنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ 

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا دوشنبه ۱۶ بهمن ماه برای مدارس استان خراسان شمالی صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

گفتنی است مدیرکل ستاد بحران استانداری خراسان‌شمالی گفت: همه ادارات و مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان در روز شنبه ۱۴ بهمن‌ماه به علت برودت هوا و مدیریت مصرف انرژی تعطیل هستند.

تعطیلی مدارس استان مرکزی دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲

طبق اطلاعیه ستاد مدیریت بحران استان مرکزی، فعالیت ادارات، بانک‌ها و مدارس استان مرکزی در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۵ و ۱۶ بهمن‌ماه با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

گفتنی است در این اطلاعیه که عصر شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است، متولیان امر در سطح مدارس و ادارات موظفند در راستای کاهش مصرف گاز و برق به خصوص در زمان عدم حضور دانش‌آموزان و کارکنان برای پایداری انرژی همکاری کنند.

تعطیلی مدارس کردستان دوشنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا دوشنبه ۱۶ بهمن ماه برای مدارس استان کردستان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

گفتنی است با توجه به کولاک برف، برودت هوا و مسدود شدن معابر با موافقت فرماندار شهرستان بیجار، شنبه تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۴ فعالیت کلیه مدارس سطح شهر و روستاهای این مدیریت در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعدازظهر به صورت غیرحضوری بود و آموزش در بستر شاد انجام شد.

همچنین مراکز پیش دبستانی و سنجش نیز در این تاریخ تعطیل شد.

تعطیلی مدارس سمنان دوشنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا دوشنبه ۱۶ بهمن ماه برای مدارس استان سمنان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

گفتنی است با عنایت به بارش برف و کولاک در مناطق مختلف استان و احتمال یخبندان در سطع معابر عمومی ، تمامی مراکز آموزشی سطح استان در تمامی دوره های تحصیلی ، شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ بصورت غیر حضوری و بر بستر شاد فعالیت کردند.‌

تعطیلی مدارس قم دوشنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا دوشنبه ۱۶ بهمن ماه برای مدارس استان قم صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

گفتنی است مدارس استان قم روز شنبه غیر حضوری شد. مدیرکل مدیریت بحران استان قم اعلام کرد: فعالیت همه مدارس شهرستان های کهک، جعفرآباد و بخش های سلفچگان و خلجستان به علت بارش برف، برودت دما و یخبندان فردا شنبه چهاردهم بهمن به صورت غیر حضوری بود.

تعطیلی مدارس خراسان رضوی دوشنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا دوشنبه ۱۶ بهمن ماه برای مدارس استان خراسان رضوی صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

گفتنی است رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: فعالیت برخی از مدارس استان خراسان رضوی در نوبت صبح و عصر ، یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ غیر حضوری شد.

حسین محمدزاده گنج اظهار کرد: به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر، یکشنبه ۱۵ بهمن ماه، فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی شهرستان‌های گلبهار و چناران در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری است.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: همچنین فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی در شهرستان‌های طرقبه شاندیز و کدکن تربت حیدریه در نوبت صبح به صورت غیر حضوری و از طریق پیام رسان شاد برگزار خواهد شد.

وی افزود: مهدهای کودک، پیش دبستانی‌ها، مدارس استثنایی و فعالیت مراکز جامع سنجش آموزش و توانبخشی مناطق و شهرستان‌های یاد شده تعطیل هستند.

تعطیلی مدارس همدان دوشنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا دوشنبه ۱۶ بهمن ماه برای مدارس استان همدان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

گفتنی است مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در سراسر استان، یکشنبه تعطیل شد.

با توجه به برودت هوا، یخبندان و سرمای شدید، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در سراسر استان، فردا یکشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل و آموزش‌ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می‌گیرد.

مراکز سنجش بدو ورود به دبستان نیز یکشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ تعطیل است.

گفتنی است؛ مدیران محترم مدارس اهتمام ویژه در مدیریت سیستم‌های گرمایشی و موتورخانه‌های مدارس را داشته باشند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به بارش برف در نقاط مختلف استان، گفت: در برخی مناطق نیمه‌جنوبی استان ارتفاع برف تا ۳۰ سانتی‌متر گزارش شده است.

روح‌الله زاهدی با بیان اینکه بیشترین میزان بارش برف در سرکان شهرستان تویسرکان با ۲۷ میلی‌متر به ثبت رسیده است، اظهار کرد: میزان بارش از ایستگاه‌های تاریکدره نهاوند ۲۴ میلی‌متر و بهاره ملایر ۲۱ میلی‌متر گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه در شهر همدان آب حاصل از بارش برف ۱۷ میلی‌متر بوده است، افزود: ارتفاع برف در همدان ۱۵ سانتی‌متر بوده است.

تعطیلی مدارس ایلام دوشنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا دوشنبه ۱۶ بهمن ماه برای مدارس استان ایلام صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

گفتنی است طبق اعلام مدیریت بحران استانداری ایلام، ادارات و مدارس حوزه شمالی استان با دو ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز کردند.

مطالب مرتبط
6 نظرات
  1. ستایش حیدری می گوید

    من الان واقعا عصبانی هستم
    چرا مدارس استان اصفهان فردا ۱۴ بهمن تعطیل نیست؟ تا حالا بهانه می آوردید که امتحانات دی ماه نزدیک است و تعطیل نمیکنیم درصورتی که آلودگی هوا با ۲۰۰ هم رسید…. و الان هم با اینکه هوای اصفهان بسیار سرد شده و یخبندان هست مدارس رو تعطیل نمیکنید

  2. ستایش حیدری می گوید

    لطفا مدارس تمامی مقاطع تحصیلی استان اصفهان را تعطیل کنید
    باید به نظرات مردم اهمیت بدهید.

  3. ستایش حیدری می گوید

    متاسفانه شما به مردم استان اصفهان بی توجهی میکنید
    توی این چند هفته اخیر چند دفعه مدارس شهر های مختلف ایران رو به دلایل مختلف تعطیل کردید ولی یکبار هم مدارس اصفهان رو تعطیل نکردید … در صورتی که باید تعطیل میکردید.

  4. ستایش حیدری می گوید

    متاسفانه شما به مردم استان اصفهان بی توجهی میکنید
    توی این چند هفته اخیر چند دفعه مدارس شهر های مختلف ایران رو به دلایل مختلف تعطیل کردید ولی یکبار هم مدارس اصفهان رو تعطیل نکردید.

  5. ستایش حیدری می گوید

    ما دیگه تحمل هوای سرد رو نداریم و علاوه بر این ویروس هم زیاد شده و ما داریم عذاب میکشیم
    خواهش میکنم تعطیل کنید … ما مردم اصفهان خواستار غیر حضوری شدن مدارس هستیم

    1. ستایش حیدری می گوید

      اگر یک روز مدارس اصفهان رو غیر حضوری کنید که اتفاقی نمیوفته

دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.