آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

انشا برای معلم و روز معلم ۱۴۰۳ برای مدرسه به شیوه های مختلف

روز معلم از روزهای زیبا در طول دوران مدرسه می باشد در اینجا انشا برای معلم و روز معلم ۱۴۰۳ برای مدرسه به شیوه های مختلف آورده ایم که می توانید در روز معلم برای معلمین عزیزتان بنویسید.

روز معلم در راه است و هر یک از دانش آموزان سعی می کند با هدیه و کلامی دل معلم خود را شاد کرده و از زحمات او قدردانی کند. به همین بهانه در ادامه انشایی زیبا درباره روز معلم برای دانش آموزان آماده کرده ایم که امیدواریم الهام بخش شما عزیزان باشد.

انشای کوتاه درباره روز معلم برای پایه ششم

ما هر سال در چنین روزی با زنده نگاه داشتن یاد استاد شهید مطهری مقام معلم را گرامی می داریم و سعی می کنیم با شیوه های مختلف نسبت به معلمان و آموزگاران خود که از هیچ تلاشی برای افزایش علم و دانش ما فروگذار نبوده اند سپاسگزاری کنیم.

معلمی شغل انبیا و معلم یکی از تاثیرگذارترین افراد در زندگی همه ما می باشد زیرا بدون او ما هرگز نمی توانستیم خواندن و نوشتن یاد بگیریم، درباره موضوعات مختلف آگاهی کسب کنیم و در یک کلام به رشد و پیشرفت در زندگی خود برسیم.

مقام معلم به قدری والا است که امام علی علیه السلام در این باره می فرمایند “هر کس یک کلمه به من بیاموزد من را بنده خود کرده است.” و این حدیث به زیبایی نشان می دهد ما در مقابل معلمان خود چه وظیفه سنگینی بر دوش داریم.

معلمان نه فقط یک کلمه بلکه دنیایی از آگاهی ها را به ما منتقل می کنند و بی شک در مقابل چنین کسانی باید به زانو در آمد و در نهایت احترام و ادب با آن ها رفتار نمود.

امروز روز معلم است و من از معلم مهربانم به دلیل زحمات فراوان و بی دریغی که برای من کشیده است از صمیم قلب تشکر می کنم، معلم عزیزم! روزت مبارک …

انشا برای معلم و روز معلم 1403 برای مدرسه به شیوه های مختلف

انشای زیبا درباره روز معلم برای پایه هفتم

امروز روز گرامی داشت مقام کسی است که به ما خواندن و نوشتن آموخت، به ما یاد داد قلم در دست بگیریم و دروازه های دنیای آگاهی را به روی ما گشود تا هر زمان که می توانیم و یا بهتر بگویم تا پایان زندگی خود در این دنیا جست و جو کنیم و چیزهای جدید یاد بگیریم.

امروز روز کسانی است که نقش بسیار مهمی در زندگی همه ما ایفا کرده اند، کسانی که به رشد و تربیت ما کمک کرده اند، کسانی که وجودشان سرشار از مهربانی و فداکاری است و با تلاشی که از عمق جان شان بر می آید ما را به رشد و تعالی رسانده اند.

امروز روز معلمان، آموزگاران و استادان است، روز همه آنانی که حتی یک کلمه به ما آموخته اند، ما را با یک مهارت آشنا کرده اند، در افزایش علم و دانش به ما کمک کرده اند و همه کسانی که راه درست را به ما نشان داده اند.

معلمانی که همه وجود خود را صرف افزایش علم دانش آموزان کرده اند و در این راه از هیچ مشقت و تلاشی فروگذار نبوده اند و همواره به این امید ادامه داده اند که دانش آموزان آن ها در آینده به افرادی مفید در جامعه تبدیل شده و برای وطن خود افتخار آفرین خواهند شد.

ما دانش آموزان وظیفه مهمی در مقابل معلمان خود داریم و باید با تمام وجود درس بخوانیم و تلاش کنیم تا هرگز آن ها را نا امید نسازیم. روز معلم به تمامی آموزگاران این مرز و بوم مبارک …

انشا روز معلم

انشای کوتاه درباره روز معلم برای کلاس چهارم ابتدایی

معلم را می توان به یک شمع تشبیه کرد که خودش می سوزد و می سوزد و با سوختنش به اطراف خود روشنایی و نور می بخشد. او کسی است که همواره سعی می کند نور دانش و علم را در قلب دانش آموزان روشن نگه داشته و به افزودن آگاهی آن ها در زمینه های مختلف کمک کند.

معلمان مهربان همیشه از دیدن موفقیت دانش آموزان خود در هر مقطع تحصیلی بسیار خوشحال می شوند زیرا اطمینان پیدا می کنند که زحمات و تلاش های بی دریغ آن ها برای علم اندوزی دانش آموزان هرگز بیهوده نبوده و باعث شده چراغ علم و دانش تا همیشه روشن و فروزان باقی بماند.

من معلم خود را بسیار دوست دارم و روز معلم برای من فرصت بسیار خوبی است تا بتوانم از زحمات فراوانی که این فرشته صبور و مهربان برای من و هم کلاسی هایم کشیده است تشکر کنم اگرچه به خوبی می دانم ما هرگز نمی توانیم این زحمات را به طور کامل جبران کنیم.

معلم عزیزم! می دانم در مقابل زحمات شما هیچ کاری نمی توانم بکنم اما در این روز با شکوه که به نام شما نام گذاری شده قول می دهم که همیشه و در همه حال سعی کنم خوب درس بخوانم تا به یک انسان موفق در جامعه تبدیل شوم و با خدمت کردن به دیگران گوشه ای از زحمات شما را جبران کنم. روزتان مبارک باد!

انشای ساده درباره روز معلم برای کلاس پنجم

روز دوازدهم اردیبهشت ماه یکی از روزهای خاص و مهم در میان دانش آموزان است زیرا به نام مقدس معلم نام گذاری شده است. در این روز استاد بزرگ و دانشمندی به نام استاد مطهری به شهادت رسیدند و از آن جا که ایشان به عنوان یک معلم و استاد نمونه، الگوی تمامی معلمان این مرز و بوم بودند، سالروز شهادت ایشان به نام روز معلم ثبت شده است.

من هر سال در چنین روزی سعی می کنم از معلم خود که می دانم زحمات زیادی برای من کشیده است و تمام آرزویش موفقیت تمامی دانش آموزانش می باشد قدردانی کنم زیرا معلمان کسانی هستند که راه را برای ما کودکان و نوجوانان روشن کرده و به ما کمک می کنند تا از ظلمت جهل و نادانی به نور دانش و آگاهی برویم.

همه ما شنیده ایم که می گویند معلمی شغل انبیا است و به نظر من واقعا همین طور است. پیامبران هر یک آموزگاری برای انسان ها بودند تا راه درست را به بشریت نشان داده و به آن ها روش درست زندگی کردن را یاد دهند. معلمان نیز با تعلیم و تربیت درست دانش آموزان در چنین مسیری قدم بر می دارند.

این روز خجسته را به معلم عزیزم تبریک می گویم.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.