آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

اسامی بازیگران سریال نوار زرد به همراه بیوگرافی بازیگران

با توجه به بازپخش سریال نوار زرد از شبکه آی فیلم در این مطلب اسامی بازیگران سریال نوار زرد به همراه بیوگرافی بازیگران و نقش آنها در سریال را بررسی خواهیم کرد.

سریال نوار زرد در دو فصل ساخته شده است فصل اول آن مجددا از شبکه آی فیلم پخش می شود، در ادامه این مطلب با بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال نوار زرد آشنا خواهیم شد.

بیوگرافی بازیگران سریال نوار زرد

امیر آقایی بازیگر نقش کاوه

امیر آقایی متولد ۱۰ مرداد ۱۳۵۴ در ارومیه، لیسانس کارگردانی سینما را دارد و بزرگ شده تهران است اما در ارومیه متولد شده و کودکی و نوجوانی اش را در کنار پدر و مادرش در شهرستان ارومیه گذرانده است. وی برای اخذ مدرک کارشناسی بازیگری وارد دانشگاه تهران شد و سپس رسما وارد عرصه بازیگری شد. وی تاکنون ازدواج نکرده است و همسری ندارد.

اسامی بازیگران سریال نوار زرد به همراه بیوگرافی بازیگران

بهاره کیان افشار بازیگر نقش رعنا همسر کاوه

بهاره کیان افشار متولد۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۰ و در تهران به دنیا آمده است و در سال ۱۳۶۴ متولد شده است و در رشته کامپیوتر تحصیل کرده است . او علاوه بر بازیگری در انجام کارهای تبلیغاتی مهارت خاصی دارد و همیشه عاشق کارهای طراحی با کامپیوتر بوده است. وی تئاتر را بیشتر از بازیگری دوست دارد و از همان روزهای کودکی در تئاتر های مدرسه شان بازی می کرده است. او در سال ۸۳ رسما وارد عرصه بازیگری شد و در سال ۱۳۹۶ برای بازی در سریال پلیسی نوار زرد برای نقش رعنا همسر سرگرد کاوه کیهان انتخاب شد. بهاره کیان افشار تا به امروز ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

اسامی بازیگران سریال نوار زرد به همراه بیوگرافی بازیگران

کمند امیرسلیمانی بازیگر نقش فرشته خواهر کاوه

کمند امیرسلیمانی بازیگر متولد ۱۶ خردادِ ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمده است و یک فرزند به اسم ایلیا دارد. بیوگرافی کمند امیرسلیمانی بازیگر نقش فرشته در مجموعه پلیسی نوار زرد اکنون به سن ۴۶ سالگی رسیده است و یکی از بهترین بازیگران زن سینما و تلویزیون نیز هست که به درخواست پوریا آذربایجانی برای بازی در نقش خواهر کاوه در سریال نوار زرد انتخاب شد.عاشق پسرش ایلیا است. همسر کمند امیر سلیمانی یک عکاس ساکن امارات بوده است و ورقا عامری همسر ایشان بودا که از او جدا شده است.

سیروس گرجستانی بازیگر نقش پدر کاوه

سیروس گرجستانی با نام اصلی علی‌اکبر محمودزاده گرجستانی ۲۳ اسفند ۱۳۲۳ در رشت به دنیا آمد. اصالتش باکویی بود و پدرش از مهاجرین باکو بوده است، هشت ساله بوده که پدر و مادرش به تهران محله ناصرخسرو کوچه مروی کوچ کردند و در ۱۴ سالگی پدر و مادرش از هم جدا شدند و او در کنار مادر و ناپدری‌اش بزرگ شد. پدرش پیرمردی دستفروش و دوره‌گرد بود که بعدا عنوان کرد نقش شهریار درست مانند پدرش بوده که او بازی کرده است. سیروس گرجستانی دارای مدرک درجه دو هنری از وزارت فرهنگ و هنر بود.

آخرین کار او سریال شرم به کارگردانی احمد کاوری بود که با فوت ناگهانی او ناتمام ماند و سیاوش طهمورث جایگزین وی شد ، سیروس گرجستانی پنجشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۹ به‌علت سکته قلبی در بیمارستان لواسانی تهران درگذشت و در قطعه هنرمندان بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد.

امید روحانی بازیگر نقش دکتر پزشکی قانونی

امید روحانی در سال ۱۳۴۰ در یک خانواده اصیل تهرانی متولد شد و از کودکی به دلیل هوش بالایی که دارد تمام دروس خود را نمره بیست می گرفته است و توانست به لطف خدا به عالی ترین مراتب تحصیلی برسد. بیوگرافی امید روحانی بازیگر نقش دکتر پزشکی قانونی در سریال نوار زرد که اکنون به سن ۵۸ سالگی رسیده است بسیار خواندنی است و او علاوه بر بازیگری یکی از پزشکان خوب و کاربلد است و همچنین یکی از بهترین منتقدان سینما نیز می باشد. مریم موسوی نام همسر ایشان است.

قاسم زارع بازیگر نقش سرهنگ اداره آگاهی

قاسم زارع متولد ۱ فروردین ۱۳۳۶ در همدان چشم به جهان گشود. او تا به امروز در سریال های ایرانی زیاد بازی کرده است و در اینجا بیوگرافی قاسم زارع بازیگر نقش سرهنگ اداره آگاهی در مجموعه نوار زرد آورده شده است. قاسم زارع در نخستین روز از سال ۱۳۳۶ در یک خانواده با اصالت در یکی از جنوبی ترین مناطق شهر همدان به دنیا آمده است و زادگاه خانوادگی او همدان نیز می باشد. او در اولین روزهای ورود خود به عرصه بازیگری برای بازی در سریال های جنگی ایرانی انتخاب شد و اکنون یک فرزند پسر دارد و او یکی از بهترین سربازان جبهه های جنگ در هشت سال دفاع مقدس بود.

سیروس میمنت بازیگر نقش بهرام

سیروس میمنت متولد سال ۱۳۳۹ و زاده شهر کرمانشاه و بزرگ شده تهران نیز می باشد. او در یک خانواده ۸ نفره به دنیا آمده است و در سال ۹۶ برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. بیوگرافی سیروس میمنت بازیگر نقش بهرام در مجموعه تلویزیونی نوار زرد که وقتی سن بسیار کمی داشت به دلیل وضع مالی بد مجبور شد پادویی کند و به کارهای فروش بلیت بخت آزمایی در قهوه خانه ها، فروش آب انجیز و آب آلبالو و کمپوت در نزدیکی بیمارستان ها می پرداخته است، اما همین حضور او در بین مردم جرقه های رسیدن او به تئاتر و بازیگری در تلویزیون را می زند.

سمیرا حسینی بازیگر نقش منشی اداره آگاهی

سمیرا حسینی در سال ۱۳۶۳ در شهر تهران چشم به جهان گشود. به دلیل چهره و زیبایی اندام سمیرا حسینی توانست خیلی زود در میان بازیگران زن سینمای ایران جای خود را نیز باز کند.سمیرا حسینی علاوه بر بازیگری در سینما و تلویزیون به تازگی تصمیم گرفته است کارگردان شود و تاکنون چند فیلمنامه هم نوشته است. او از بازیگران فعال در عرصه سینما و تئاتر است و در رشته تئاتر و سینما درس خوانده است و فارغ التحصیل دانشگاه آزاد تهران است. او در دوره دبیرستان وارد عرصه تئاتر شد و به دلیل علاقه ای که به بازیگر شدن داشت خیلی زود به اوج شهرت رسید. سمیرا حسینی مجرد است.

اسامی بازیگران سریال نوار زرد به همراه بیوگرافی بازیگران

شهین تسلیمی بازیگر نقش خانم گلچین

شهین تسلیمی متولد ۱۹ شهریور ۱۳۳۴ می باشد، ایشان تا مقطع تحصیلی دیپلم درس خوانده است نیمی از سال های زندگی اش را در کشورهای کانادا و ترکیه بوده است و چند سالی هم ساکن هند بوده و و همسر شهین تسلیمی ساکن استرالیا می باشد و به گفته خودش خیلی اتفاقی وارد عرصه بازیگری شده است. احسان گرامی شوهر شهین تسلیمی است.

اسامی بازیگران سریال نوار زرد به همراه بیوگرافی بازیگران

محسن بهرامی بازیگر نقش سروان محسن

محسن بهرامی بازیگر مجری و صداپیشه ایرانی متولد ۵ فروردین ماه سال ۱۳۶۱ اهل تهران است وی فارغ التحصیل مدرسه عالی بازیگری در حوزه هنری می‌باشد.

برای اولین بار در سال ۱۳۷۵ با سریال رد پای دوست فعالیت خود را در تلویزیون آغاز کرد. شهرت محسن بهرامی با سریال پازل در سال ۱۳۹۳ به کارگردانی ابراهیم شیبانی شروع شد تا اینکه در سال ۱۳۹۶ با سریال نوار زرد در نقش سروان محسن به شهرت رسید.چند سالیست که ازدواج کرده و یک فرزند پسر دارد.

نادرمشایخی بازیگر نقش استاد موسیقی

نادر مشایخی در سال ۱۳۳۷ در شهر تهران متولد شده است و پسر بزرگ استاد جمشید مشایخی است که وی بازیگر نقش استاد موسیقی در سریال تلویزیونی نوار زرد است. نادر مشایخی اکنون در سن ۶۱ سالگی به سر می برد و به تازگی پدرش استاد مشایخی بازیگر را از دست داده است و در وین اتریش درس خوانده است و یکی از بهترین رهبران ارکستر و آهنگساز مطرح ایرانی است که علاوه بر بازیگری در رشته آهنگسازی تدریس می کند. وی بسیاری از سال های عمر خود را برای حرفه موسیقی اختصاص داد و در وین اتریش هم زندگی کرده است.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.