آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

اسامی بازیگران سریال روزهای بهتر (تنها در تهران) به همراه بیوگرافی و نقش هایشان

با پخش مجدد سریال روزهای بهتر اپیزود تنها در تهران، در اینجا اسامی بازیگران سریال روزهای بهتر (تنها در تهران) به همراه بیوگرافی و نقش هایشان را بررسی خواهیم کرد.

مجموعه تلویزیونی «تنها در تهران» از اپیزودهای سریال روزهای بهتر می باشد که به کارگردانی نوید میهن دوست و تهیه کنندگی احمد زالی در سال ۹۶ برای شبکه یک سیما تولید شد و نویسندگی این سریال بر عهده امین حسینیون بوده است در ادامه این مطلب اسامی بازیگران سریال روزهای بهتر (تنها در تهران) به همراه بیوگرافی و نقش هایشان را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

بیوگرافی بازیگران سریال روزهای بهتر (تنها در تهران)

طوفان مهردادیان در نقش کاشانی

طوفان مهردادیان، گوینده‌ی رادیو و بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر، ۱۶ مرداد ۱۳۵۰ در شیراز متولد شد. فعالیت هنری‌اش را از ۱۸ سالگی روی صحنه‌های نمایش آغاز کرد. تحصیلاتش نیز در رشته بازیگری-کارگردانی تئاتر به پایان رساند. او تاکنون در چندین چند اثر نمایشی به‌عنوان بازیگر، کارگردان و نویسنده خوش درخشیده است. از شاخص‌ترین آن‌ها می‌توان به نمایش‌های بهرام چوبینه، اسب‌های پشت پنجره، شهادت پیوتر اوهه و… اشاره کرد. او با کارگردانان مطرحی نظیر کمال تبریزی، رسول صدر‌عاملی، محمد یعقوبی، داوود میر‌باقری و بهروز افخمی کار کرده است.

مبین رستگار در نقش کارگر خدماتی

مبین رستگار، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلمهای “پاستاریونی”، “قسم”، “متری شیش و نیم”، “هزارپا”، “اتاق تاریک” و سریالهای “دراکولا”، “راز یک پرونده”، “دادستان”، “از سرنوشت”، “پایتخت ۶” و … به عنوان بازیگر حضور داشته است.

مبین رستگار همچنین سابقه حضور در فیلمهای کوتاه “مرد منم”، “تبر”، “بازنده” و نمایشهای “قدم آخر”، “سزارین- انسانی مرد”، “ما کی هستیم”، “رویای یک نویسنده”، “ضیافت” و … را نیز در کارنامه هنری خود دارد. از دیگر فعالیتهای مبین رستگار میتوان به مشاور کارگردانی در نمایش “قدم آخر” اشاره کرد.

فریبا نادری در نقش زهره

فریبا نادری متولد ۲۳ فروردین ۱۳۶۳ در تهران می باشد او یک برادر و دو خواهر دارد. نادری که در اوج جوانی با مسعود رسام که خیلی از او بزرگ‌تر بود ازدواج کرد و سپس با فوت مسعود رسام با مهرداد طباطبایی ازدواج کرده که حاصل آن دختری به نام یارا می باشد. نادری در فیلم های سینمایی من و شارمین، مشکل گیتی و سپید و سیاه حضور داشته است.وی همچنین در سریال های بسیاری همچون مروارید سرخ، چک برگشتی، ستایش ۲ و ۳ آسمان همیشه ابری نیست نیز نقش آفرینی داشته است.

روزهای بهتر (تنها در تهران)

منوچهر علیپور در نقش محمودی

منوچهر علیپور متولد ۱۳۲۷ بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. وی از سال ۱۳۶۴ فعالیت هنری خود را آغاز کرد و در فیلم های سینمایی بسیاری مرد بازنده، همچون شبی در تهران، جاودانگی، از صمیم قلب، روزهای خوب زندگی، پریا و سریال های امام علی، مسافر زمان ۲ و یاور، مجموعه نمایش خانگی زخم کاری حضور داشته است.

علی گلزاده در نقش منصوری

علی گلزاده بازیگر سینما و تلویزیون در آثاری همچون فیلمهای “خداحافظ دختر شیرازی”، “پرسه در حوالی من”، “مرداد”، “تابستان داغ”، “یحیی سکوت نکرد” و سریالهای “بیگانه ای با من است”، “جلال ۲″، “بچه مهندس ۲″، “شکوه یک زندگی”، “روزهای بهتر (تنها در تهران)” و … به عنوان بازیگر حضور داشته است.

روزهای بهتر (تنها در تهران)

امین زندگانی در نقش رضا حریرچی

امین زندگانی متولد ۵ شهریور ۱۳۵ بازیگر و مجری اهل ایران است. او فرزند موسیقی‌دان ایرانی سیاوش زندگانی و نیز برادر امید زندگانی است. زندگانی فارغ‌التحصیل رشتهٔ نمایش و ادبیات نمایشی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز است. زندگانی در سال ۱۳۷۰ با ورود به دانشگاه هنر و تحصیل در رشته تئاتر وارد عرصهٔ بازیگری شد و پس از اجرای نمایش‌هایی در سال ۱۳۷۴ جایزهٔ بهترین بازیگر مرد را از جشنوارهٔ تئاتر فجر را دریافت کرد. او در همین سال با ایفای نقش در مجموعه وکلای جوان فعالیت در تلویزیون را نیز آغاز کرد. بازی در نقش سلیمان نبی در فیلم سینمایی ملک سلیمان (۱۳۸۹) و سریال حبیب (۱۴۰۱)و بازی در سریال مختارنامه (۱۳۹۱)از برجسته‌ترین نقش‌های دوران بازیگری او است. او پس از جدایی با مینا لاکانی با الیکا عبدالرزاقی ازدواج کرده است.

 

کوروش سلیمانی در نقش مجید

کوروش سلیمانی (زادهٔ ۳ مرداد ۱۳۵۲) بازیگر و کارگردان تئاتر اهل ایران است. وی پس از تحصیل در رشتهٔ علوم آزمایشگاهی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و انجام خدمت سربازی، تحصیلات دانشگاهی خود در مقاطع کارشناسی کارگردانی تئاتر و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی را طی سالهای ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۳ در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران ادامه داده و به پایان رساند.

سلیمانی که علاوه بر بازیگری و کارگردانی تئاتر، در زمینه طراحی صحنه و نویسندگی نیز فعالیت داشته، پس از اتمام تحصیلات به دعوت دانشکده، به مدت دو سال به عنوان دستیار استاد حمید سمندریان در پردیس هنرهای زیبا تدریس کرده و در دهه هفتاد و هشتاد مقالات و نقدهای بسیاری از او در نشریات تخصصی و در زمینه تئاتر منتشر شده‌است. او در فاصلهٔ سالهای ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۰ مجری و کارشناس برنامهٔ تلویزیونی سینما یک بود.

عطیه‌سادات حسینی‌پور همسر ایشان می باشند که حاصل ازدواج این دو یک دختر و یک پسر به نامهای مهرآفرین و بزرگمهر می باشد.

امین میری در نقش کارشناس بیمه

امین میری متولد ۱۳۵۸ در زاهدان، فارغ التحصیل رشته بازیگری است. فعالیت هنری را سال ۱۳۷۲ با تئاتر آغاز کرد. سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم آینه های روبرو ، وارد سینما شد. سال ۱۳۹۷ به عنوان مشاور لهجه و بازیگر در فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد ایفای نقش کرد. او تجربه بازی در فیلم های بیرو ، ابلق ، لیپار ، خون خدا ، سریال های آچمز ، کاتب اعظم و مجموعه نمایش خانگی سقوط (اختصاصی فیلیمو) را در کارنامه هنری خود دارد.

روزهای بهتر (تنها در تهران)

محمد یگانه در نقش کریم خان

محمد یگانه، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال شبکه نمایش خانگی «شهرزاد ۱»، سریال تلویزیونی «مختارنامه» و سریال تلویزیونی «شهرزاد ۲» فعالیت داشته است.

سامان صفاری در نقش ساعد

سامان صفاری (زاده ۳۰ شهریور ۱۳۶۶) بازیگر سینما و تلویزیون و مدل اهل ایران است. وی تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی در رشته جهانگردی ادامه داده‌است. او به‌طور اتفاقی و با رفتن به کلاس‌های آزاد، (از سال ۸۶) وارد حرفه بازیگری شد.

اصالتا اهل شهر یزد می باشد دو تا برادر دارد بنام های ابوالفضل و اشکان که فیلمنامه نویس و تهیه کننده هنری و ساکن آلمان می باشند. او ابتدا در سریال سایه بان بنابراین بوده که ایفاگر نقش آرمان باشد. اولین بار در سال ۱۳۸۹ وقتی ۲۳ ساله و سرباز بود به پیشنهاد یکی از دوستانش بنام نیما جاویدی در فیلم کوتاه قیلوله بازی کرد که بهترین فیلم آسیا در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران شد.

روزهای بهتر (تنها در تهران)

صبا گرگین پور در نقش امیرعلی

صبا گرگین پور متولد ۱۳۷۰ فرزند «فرود گرگین پور» موسیقیدان است که اولین بار در سال ۱۳۹۲ در فیلم «مردن به وقت شهریور» جلوی دوربین رفت. وی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۹۲ در فیلم مردن به وقت شهریور به کارگردانی هاتف علیمردانی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال گلشیفته، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای او محسوب می‌ شود.

روزهای بهتر (تنها در تهران)

ادمون اوراحی در نقش پدرام

ادمون اوراحی بازیگر سینما و تلویزیون در آثاری همچون فیلم های “زیر نور کم”، “خوب بد جلف ۲ : ارتش سری”، “گیلدا”، “گذر موقت”، “عمق میدان” و سریالهای “قهوه ترک”، “طهران”، “خوب بد جلف: رادیواکتیو”، “روزهای بهتر (تنها در تهران)” و … به عنوان بازیگر حضور داشته است.

شادی گنج خانی در نقش پرستار

شادی گنج خانی به عنوان بازیگر در فیلم “زیرنظر” و سریالهای “قهوه ترک”، “راز بقا”، “آرماندو”، “روزهای بهتر (تنها در تهران)”، “سلام آقای مدیر” فعالیت داشته است. وی همچنین در نمایش “کینه” به کارگردانی “هاشم آزادی” و فیلمهای کوتاه “طوطی” به کارگردانی سجاد بهشتی، “زندگی” به کارگردانی دنیا محمدرضایی، “پاسپورت” به کارگردانی “میلاد طاهری” نیز حضور داشته است. شادی گنج خانی سابقه حضور در نمایشخوانی “یک خواهش کوچک” به کارگردانی امیرحسین گلشنی را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

عوامل ساخت سریال روزهای بهتر (تنها در تهران)

کارگردان: نوید میهن دوست

تهیه کننده: احمد زالی

نویسنده: امین حسینیون

مدیر تولید: حسین پورکیانی

تدوین: رضا بهارانگیز

مدیر تصویربرداری: احمد گودرزی

صدابردار: مسیح حدپور سراج

طراح چهره پردازی: داریوش صالحیان

طراح صحنه و لباس: شهرام قدیری

موسیقی: مسعود سخاوت دوست

خواننده: علیرضا افتخاری

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.