آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

اسامی بازیگران سریال حصیر سرد به همراه بیوگرافی آنها

سریال حصیر سرد از تولیدات شبکه گیلان می باشد و در استان گیلان و با اکثر بازیگران بومی ساخته شده است در اینجا با اسامی بازیگران سریال حصیر سرد به همراه بیوگرافی آنها آشنا خواهید شد.

سریال «حصیر سرد» در سال ۱۳۸۲ برای اولین بار از برنامه سیمای خانواده شبکه یک به نمایش در آمده است، این سریال در ژانر خانوادگی ساخته شده است و ساخته محمدرضا معینی می‌باشد، سریال «حصیر سرد» از روز ۶ تیر ۱۴۰۳ جایگزین سریال طلسم شدگان شده است و به روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت در ادامه این مطلب با اسامی بازیگران سریال حصیر سرد و بیوگرافی آنها آشنا خواهیم شد.  با ما همراه باشید.

اسامی بازیگران سریال حصیر سرد

مینا نوروزی در نقش مادر مهتاب

رحیم نوروزی در نقش خداداد

ساقی زینتی در نقش زن علی جان

آزیتا رضائی در نقش مهتاب

پریسا طالبی

ترانه سلیمی

حسین توشه در نقش شاپور

عباس امیری مقدم در نقش مشکات

عباس بحری

لیلا رزاقی

وحیدرضا فارسی در نقش شاهرخ

شراره سلیم بیات در نقش زهرا

علیرضا عیسی پور در نقش سیدعلی

مهرداد فیاض در نقش اسد

مهیار مجیب در نقش مسعود

اسامی بازیگران سریال حصیر سرد به همراه بیوگرافی آنها

بیوگرافی بازیگران سریال حصیر سرد

بیوگرافی رحیم نوروزی

رحیم نوروزی متولد ۷ مرداد ۱۳۴۶ در رشت می باشد تحصیلاتش را تا مقطع فوق لیسانس ادبیات نمایشی ادامه داده است و بازیگری را در سال ۱۳۸۵ با تئاتر استان گیلان آغاز کرد و بصورت حرفه ای در سریال بازی برای بچه ها و در سال ۱۳۷۵ ادامه داده است، او در سال ۱۳۷۹ با سریال پس از باران به اوج شهرت خود رسید و تا کنون سه بار ازدواج کرده است.

اسامی بازیگران سریال حصیر سرد به همراه بیوگرافی آنها

بیوگرافی حسین توشه

حسین توشه متولد فروردین ۱۳۳۳ در بندرانزلی، بازیگر است. سریال “دنیای شیرین دریا” سال ۱۳۷۶ اولین تجربه حرفه ای ایشان در قاب تلویزیون به کارگردانی بهروز بقایی بود تا اینکه با سریال “پس از باران” سال ۱۳۷۹ شناخته تر شد.

حسین توشه همچنین در آثاری همچون فیلمهای “عباس اخوان”، “دامنه های نعمت”، “دخمه”، “آلتینای”، “خیال نقش” و سریالهای “محکومین”، “به رنگ خاک”، “تاراز”، “بچه های گروهان بلال”، “راه و بیراه” و … به عنوان بازیگر حضور داشته است.

بیوگرافی مینا نوروزی

مینا نوروزی فرد متولد ۱۰ فروردین ۱۳۴۴ در گیلان، بازیگر است.تحصیلات مینا نوروزی تا مقطع دیپلم است، در شهرستان املش استان گیلان بدنیا آمده است و همسر وی نیز از کارگردانی, شناخته شده تئاتر می باشد.مینا نوروزی دیپلم بازیگری خود را از مجتمع آموزشی سینما گرفته است. در سال ۱۳۷۷ بازی زیبای وی در سریال دنیای شیرین دریا بکه ارگردانی بهروز بقایی و با حضور زنده یاد پوپک گلدره و پخش و تکرار این سریال در سال های سال وی را به شهرت رساند.

بیوگرافی ساقی زینتی

ساقی زینتی زاده ۱۳۴۹ در رشت بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.ساقی زینتی دارای مدرک تحصیلی کارشناس ارشد ریاضی است و گاها تدریس ریاصی نیز می کند. وی ابتدا با مخالفت شدید پدر روبرو شد اما در نهایت پس از اخذ مدرک دیپلم به طور اتفاقی وارد عرصه هنر و بازیگری شد.با اینکه پدری متعصب و برادر ارتشی داشت وارد عرصه هنری شد، سپس به رادیو رشت رفت و در کنار بازی در تئاتر هم توانست جایزه بازیگری کشوری را دو بار بدست آورد.دارای یک فرزند دختر بنامه سارینا صابری هست که او هم مثل مادر راه بازیگری را پیش گرفته و در چند تله فیلم نیز ایفای نقش کرده است.

اسامی بازیگران سریال حصیر سرد به همراه بیوگرافی آنها

بیوگرافی آزیتا رضائی

آزیتا رضایی اردیبهشت سال ۱۳۶۰ در شهر تهران به دنیا آمده است، وی مجری و کارگردان تئاتر و برنامه کودک می باشد. وی در رشته ادبیات فارسی تا مقطع کارشناسی تحصیل کرده است، در ابتدا نویسنده و کارگردان بود اما پس از مدتی وارد عرصه بازیگری و اجرا شد.در سال ۱۳۸۱ خانم رضایی به عنوان کارگردان از سید مجتبی ظریفیان برای بازی در تئاتر دعوت نمود که آشنایی آنها از همان موقع شکل گرفت و در نتیجه در سال ۸۷ ازدواج کردند. او را به نام خاله رویا و همسرش را به نام مهربان می شناسند.

بیوگرافی عباس امیری مقدم

عباس امیری‌ در سال ۱۳۲۲ در شهر آمل به دنیا آمد ایشان ساکن شهر رشت بودند.  برای بازی در سریال کوچک جنگلی انتخاب شد که سکوی پرتاب او در بازیگری بود.عباس امیری در سال ۱۳۹۰ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم عباس امیری در این سال، بازیگری در سریال مختارنامه به کارگردانی سید داود میر‌باقری به حساب می آمد. سال ۱۳۸۷ تیز در ۶۵ سالگی در سریال یوسف پیامبر هم بازی کرده است.صبح ۷ اسفند ماه ساعت ۸:۳۰ در جادهٔ رشت فومن به علت لغزندگی جاده بر اثر بارندگی، ماشین حامل ایشان تصادف کرد و ایشان به علت عارضهٔ قلبی که داشتند فوت کردند.

اسامی بازیگران سریال حصیر سرد به همراه بیوگرافی آنها

بیوگرافی مهیار مجیب

مهیار مجیب بازیگر و مجری ایرانی متولد اسفند ۱۳۴۸ است که از سال ۱۳۶۴ فعالیت خود را آغاز نمود.وی فوق لیسانس بازیگری و کارگردانی است و با اجرای شخصیت های چرا و چیه و به اسم عمو نیما برنامه رنگین کمان به شهرت رسید.

ایشان در حال حاضر در کنار امیرحسین انصافی مجری برنامه کودک آفتاب مهتاب می باشد.

مطالب مرتبط
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    خیلی سریال قشنگی بود فقط نفهمیدم چرا شاهرخ زهرا را تنها گذاشت😭

دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.