آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

اسامی بازیگران سریال تمام رخ همراه با بیوگرافی آنها

در اینجا با پخش مجدد سریال تمام رخ از شبکه آی فیلم قصد داریم بیوگرافی بازیگران سریال تمام رخ را از نظر بگذرانیم.

سریال «تمام رخ» داستان خانواده ای را نشان می‌ دهد که شخصیت های آن به دنبال جلب محبت فریب می خورند و طمع و حرص پول دارند این موضوع حتی به خیانت و وطن فروشی نیز می رسد، تمام رخ داستان جذابی دارد که بازیگران حرفه ای میز در آن بازی می کنند، در ادامه این مطلب اسامی بازیگران سریال تمام رخ همراه با بیوگرافی آنها را خواهیم خواند. با ما همراه باشید.

اسامی بازیگران سریال تمام رخ همراه با بیوگرافی آنها

نگین صدق گویا

نگین صدق گویا متولد ۸ اسفند ۱۳۴۹ در تهران می باشند، تحصیلات ایشان فوق لیسانس رشته علوم اقتصادی است و شروع فعالیتشان از سال ۱۳۷۱ با فیلم «تیک تاک» می باشد و بطور حرفه ای بازیگری را با سریال «شن های کف رودخانه» در سال ۱۳۷۴ شروع کرد، بازی در سریال «دیوار شیشه ای» و به کجا چنین شتابان اوج شهرت ایشان بود.

اسامی بازیگران سریال تمام رخ همراه با بیوگرافی آنها

آرش آصفی

آرش آصفی متولد ۱۳۵۷ در ساوه می باشد ایشان دوره دیده بازیگری می باشند و در سال ۱۳۸۰ با سریال «وقایع نگاری یک جنایت» بازیگری را آغاز کرده است و کار حرفه ای خود را با فیلم «رستاخیز» در سال ۱۳۹۱ ادامه ‌داده است و در سال ۱۳۹۲ با بازی در سریال «مدینه» به شهرت رسیداما می گوید شهرت برایش جذابیتی ندارد.

ویدا جوان

ویدا جوان متولد ۳۱ مرداد ۱۳۶۵ در تهران می باشد، تحصیلات او لیسانس رشته حسابداری است و بازیگری را در کانون آموزشی حمید سمندریان دوره دیده است، کار ترفه ای خود را در سال ۱۳۹۱ با سریال «زمانه» آغاز کرد و با سریال «پژمان» ۱۳۹۲ و شمعدونی در سال ۱۳۹۴ به شهرت رسید، همسر ایشان آیلا تهران نام دارد که با مهریه ۷ هزار شاخه گل به عقد ایشان در آمده است.

اسامی بازیگران سریال تمام رخ همراه با بیوگرافی آنها

بهزاد خداویسی

بهزاد خداویسی متولد ۱۲ فروردین ۱۳۴۴ در تهران می باشد ایشان تحصیلاتش را تا مقطع فوق لیسانس تهیه و تولید ادامه داده است، شروع فعالیت حرفه ای اش در سال۱۳۶۶ با فیلم «تحفه ها» و سریال «چمدان» در سال ۱۳۷۱ بود، در سال ۱۳۷۵ با بازی در سریال های «سرنخ» و «روزگار جوانی» به شهرت رسید و با جدایی از همسر اولسگش در سال ۱۳۹۴ مجدد ازدواج کرده است، از ایشان چند کتاب شعر نیز با چاپ رسیده است.

اسامی بازیگران سریال تمام رخ همراه با بیوگرافی آنها

مهدیه نساج

مهدیه نساج متولد ۲۱ آبان ۱۳۶۰ در تهران می باشد، وی تحصیلاتش را تا مقطع فوق لیسانس روانشناسی بالینی ادامه داده است، شروع فعالیت هنری اش با سریال «کودک چهل تیکه» در سال ۱۳۸۷ می باشد و در سال ۱۳۹۴ با سریال «آسپرین» به طور حرفه ای رشته بازیگری را ادامه داد، او در سال ۱۳۹۷ با بازی در سریال «مینو» به شهرت رسید، ایشان متاهل هستند و نام همسرشان آقای سامرند معروفی می باشد.

علیرام نورایی

علیرام نورایی متولد ۱۸ فروردین ۱۳۵۶ در تهران می باشد، ایشان دلرای فوق دیپلم کامپیوتر از جهاد دانشگاهی هستند و در ۱۹ سالگی و در سال ۱۳۷۵ با تئاتر وارد حرفه بازیگری شد و با سریال «شب آفتابی» در سال ۱۳۸۰ وارد تلویزیون شد، در سال ۱۳۸۹ با فیلم «پایان نامه» به شهرت رسید، همسر علیرام نورایی صبا تاجیک مدلینگ می باشد.

اسامی بازیگران سریال تمام رخ همراه با بیوگرافی آنها

شیدا یوسفی

شیدا یوسفی متولد ۲۰ آذر ۱۳۶۵ در تهران می باشد، تحصیلات او لیسانس کارگردانی از دانشگاه سوره می باشد، و شروع بازیگری اش از سال ۱۳۸۸ در فیلم «پوست موز» بوده، بازیگری حرفه ای را در سال ۱۳۹۷ با سریال «بچه مهندس» ادامه داده، با بازی در سریال «ممنوعه» به شهرت رسید و البته در سریال نون خ و در نقش مرجان دختر آقای نوری.

رحیم نوروزی

رحیم نوروزی متولد ۷ مرداد ۱۳۴۶ در رشت می باشد تحصیلاتش را تا مقطع فوق لیسانس ادبیات نمایشی ادامه داده است و بازیگری را در سال ۱۳۸۵ با تئاتر استان گیلان آغاز کرد و بصورت حرفه ای در سریال بازی برای بچه ها و در سال ۱۳۷۵ ادامه داده است، او در سال ۱۳۷۹ با سریال پس از باران به اوج شهرت خود رسید و تا کنون سه بار ازدواج کرده است.

اسامی بازیگران سریال تمام رخ همراه با بیوگرافی آنها

مهوش وقاری

مهوش وقاری متولد سال ۱۳۳۳ در تهران می باشد ایشان لیسانس رشته علوم سیاسی دارند و از سال ۱۳۶۶ با فیلم ناز و نی بازیگری را شروع کرده اند، اما کار حرفه ای شان بازی در فیلم «سیرک بزرگ» محصول سال ۱۳۷۰ می باشد. ایشان همسر مرحوم محسن قاضی مرادی می باشند .

مهدی سلوکی

مهدی سلوکی متولد ۱۴ خرداد ۱۳۶۱ در اصفهان می باشد و دیپلم رشته گرافیک از هنرستان دارند هنر را با اجرای برنامه های نوجوان شروع کردند و با بازی در سریال «چراغ های خاموش» در سال ۱۳۸۰ ادامه داد و در سال ۱۳۸۴ با فیلم «سرگیجه» وارد سینما شد. مهدی سلوکی در سال ۱۳۸۵ با بازی در سریال «نرگس» به شهرت رسید، او برادر محمد سلوکی مجری سرشناس تلویزیون می باشد و از سال ۱۳۹۳ به جرگه متاهلین پیوست.

اسامی بازیگران سریال تمام رخ همراه با بیوگرافی آنها

سپیده مرادپور

سپیده مرادپور متولد ۲۶ تیر ۱۳۶۶ در تهران می باشد، تحصیلات خود را تا مقطع فوق لیسانس رشته روانشناسی ادامه داده است و با بازی در تئاتر «عشق اتفاقی نیست که بیفتد» بازیگری را شروع و به طور حرفه ای در سال ۱۳۹۰ با سریال «قهر و همچنین آشتی» وارد تلویزیون شد و با بازی در فیلم «ایکس لارج» محصول سال ۱۳۹۸ به شهرت رسید.

مانی رحمانی

مانی رحمانی با نام اصلی محمود متولد ۱۲ ادریبهشت ۱۳۸۳ در تهران می باشد، در سه سالگی و در سال ۱۳۸۶ با سریال «روزگار قریب» وارد دنیای هنر شد و سال ۱۳۸۹ در سریال «زن بابا» نیز حضور داشته است، او با حضور در سریال «بچه مهندس» به شهرت رسید.

سولماز حصاری

سولماز حصاری متولد۲۱ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران می باشد، تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس رشته علوم آزمایشگاه ادامه داده است،کار هنری را در سال ۱۳۸۷ با حضور در تئاتر آغاز کرد و با فیلم «آبنبات چوبی» در سال ۱۳۸۸ وارد سینما شد، با سریال های «سراب» و «بوی باران» شهرت پیدا کرد، ایشان مدلینگ نیز هستند.

احسان امانی

احسان امانی منولد سال ۱۳۳۷ در تهران می باشد، ایشان مدرک لیسانس مهندسی رشته برق از کشور آلمان را دارند، شروع فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۱ در ۴۶ سالگی با فیلم آبادان آغاز کرد و به صورت حرفه ای ساخت تیزر تبلیغاتی را انجام میدهند، ایشان با سریال گاهی به پشت سر نگاه کن در سال ۱۳۹۴ به شهرت رسید، احسان امانی متاهل هستند و یک دختر و یک پسر دارند.

اسامی بازیگران سریال تمام رخ همراه با بیوگرافی آنها

ماندانا نصرتی

ماندانا نصرتی متولد ۱۳۶۲ در تهران می باشد او سالها مجری بوده و  با سریال «تا غروب» وارد عرصه بازیگری شد ایشان تجربه بازی در سریال های «مرد هزار چهره»، «ساعت شنی»، و «یادآوری» را نیز دارند.

رحمان باقریان

رحمان باقریان متولد ۱ فروردین ۱۳۳۷ در تهران می باشد وی از پیشکسوتان دنیای هنر می باشند، تحصیلاتشان را در مقاطع قبل از دیپلم رها کرده اند، بازیگری را در سال ۱۳۶۳ با فیلم «پیشتازان» اغاز کرد و بصورت حرفه ای در سال ۱۳۶۴در سریال «بار دیگر زندگی» حضور پیدا کرد، با بازی در سریال «امام علی» به شهرت رسید .

معصومه بافنده

معصومه بافنده متولد ۳۱ شهریور ۱۳۵۸ در تهران می باشد، او فارغ التحصیل رشته روانشناسی می باشد از سوابق او می توان به فیلم خانه پدری ، و تله فیلم وران سرکشی ، سریال ساختمان ۸۵ و سریال زخم اشاره کرد.

کاظم هژیرآزاد

کاظم هژیرآزاد متولد ۱ فروردین ۱۳۲۹ در تهران می باشد، ایشان در هنرستان صنعتی تحصیل کرده اند، و با تئاتر آناهیتا در سال ۱۳۴۹ وارد دنیای بازیگری شدند و بعد از انقلاب با بازی در سریال هوای تازه به شهرت رسید، ایشان همسر زویا امامی بازیگر سینما و تئاتر می باشند.

اسامی بازیگران سریال تمام رخ همراه با بیوگرافی آنها

سویتلانا سوپیلنیاک

سویتلانا سوپیلنیاک بازیگر اهل اوکراین و دانشجوی ادبیات فارسی می باشد این بازیگر پیش از این در سریال «سرجوخه» در کشورمان نیز حضور داشته است.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.