آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

اسامی بازیگران سریال بیمار استاندارد به همراه بیوگرافی آنها

در اینجا با پخش مجدد سریال بیمار استاندارد اسامی بازیگران سریال بیمار استاندارد به همراه بیوگرافی آنها را بررسی خواهیم کرد.

سعید آقاخانی، نویسنده، کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون، کارگردانی سریال بیمار استاندارد را بر عهده دارد، این سریال در ژانر درام و کمدی در سال ۹۴ ساخته شده است در این مطلب با اسامی بازیگران بیمار استاندارد به همراه بیوگرافی بازیگران سریال بیمار استاندارد آشنا خواهیم شد.

بیوگرافی بازیگران سریال بیمار استاندارد

بابک حمیدیان در نقش بهنام

بابک حمیدیان، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی در ۱۹ شهریور ۱۳۵۹ در تهران متولد شد. او فارغ‌ التحصیل لیسانس رشته نمایش با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد اسلامی است و هم اکنون مدرس بازیگری در آموزشگاه های آزاد نیز می باشد.

بابک متاهل است. او در سال ۹۴ با مینا ساداتی (بازیگر) ازدواج کرد. جالب است که بدانید اولین بار خبر ازدواج این دو توسط احسان علیخانی در برنامه سه ستاره اعلام شد.

شیلا خداداد در نقش دکتر ترانه مشکی

شیلا خداداد در چهاردهم آبان ماه سال ۱۳۵۹ دریک خانواده کوچک و در شهر تهران به دنیا آمد. او دوران تحصیل خود را با موفقیت سپری کرد و در سال ۷۵ وارد دبیرستان شد. در دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک به تحصیل پرداخت و در سال ۷۸ با معدل ۱۷ فارق التحصیل شد و به دانشگاه راه یافت. در دانشگاه رشته مهندسی فیزیک را برگزید و در این رشته شروع به تحصیل کرد. وی همچنین در رشته موسیقی نیز فعالیت دارد و در چند گروه موسیقی مشغول به کار است. شیلا خداداد با فرزین سرکارات که جراح می باشد ازدواج کرده است و حاصل این ازدواج یک فرزند پسر و یک فرزند دختر می باشد.
سامیار سرکارات پسر فرزین سرکارات و شیلا خداداد در ۲۷ آبانماه ۱۳۹۲ بدنیا آمد و ساتین دختر این هنرمند موفق کشورمان در اول فروردین ۱۳۹۶ به دنیا آمد.

اسامی بازیگران سریال بیمار استاندارد به همراه بیوگرافی آنها

جواد عزتی در نقش امید

محمدجواد عزتی متولد۲۰ دی ۱۳۶۰ بازیگر ایرانی است. او یکی از پول‌سازترین بازیگران ایرانی است. او چندین جایزه دریافت کرده و شش بار نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شده‌است. او فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۷۵ در تئاتر آغاز کرد و سپس با ایفای نقش در سریال قصه‌های شبانه ساختهٔ سعید آقاخانی بازیگری در تلویزیون را تجربه کرد. از آخرین کارهای او کارگردانی فیلم تمساح خونی و بازی در سریال زخم کاری هر سه فصل و فیلم کت چرمی می باشد . او همسر مه لقا باقری ( بازیگر) می باشد.

اسامی بازیگران سریال بیمار استاندارد به همراه بیوگرافی آنها

علیرضا خمسه در نقش نادر

علیرضا خمسه با نام کامل علیرضا خمسه نیا متولد ۹ بهمن ۱۳۳۱ می باشد ، وی بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ، فیلم نامه نویس، کارگردان و مجری تلویزیونی است . خمسه بازیگری در سینما را در سال ۱۳۶۰ با فیلم مرگ یزدگرد آغاز کرد. او برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد مکمل از بیست و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۷ برای بازی در فیلم بیست است.

علیرضا خمسه در مجموعه پایتخت نقشی متفاوت را در نقش «بابا پنجعلی» (پدر نقی معمولی) ایفا کرد که مورد استقبال فراوان مخاطبان قرار گرفت.

امید روحانی در نقش دکتر نادری

امید روحانی متولد ۲۱ اردیبهشت ۱۳۴۰ در تهران می باشد او پزشک، منتقد فیلم و بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر ایران است و به عنوان منتقد و نویسنده با ماهنامه سینمایی فیلم همکاری داشته‌است.وی مدرک پزشکی عمومی را از دانشگاه علوم پزشکی تهران و مدرک تخصصی بی‌هوشی را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دریافت کرده است. شمیم بهار نویسنده و ناشر دایی ایشان می باشند، با بازی در سریال ساختمان پزشکان به شهرت رسید.

امید روحانی در آثار دیگری همچون باد و شقایق، میکس، کارگران مشغول کارند، مینای شهر خاموش، دایره زنگی، تردید، سن پطرزبورگ، به امید دیدار، گناهکاران، زندگی خصوصی آقا و خانم میم، آوازه خوان طاس، ۵۰ کیلو آلبالو، سه ماهی، اروند، خرگیوش، نارنجی‌ پوش، پاستاریونی، تراژدی، جشن دلتنگی، چاقی، هزارپا، تگزاس ۲، آقای سانسور، حمال طلا، صحنه زنی ، جوجه تیغی، برای مرجان و دینامیت را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

اسامی بازیگران سریال بیمار استاندارد به همراه بیوگرافی آنها

زنده یاد حسین محب اهری در نقش پوربنا

حسین محب اهری متولد ۲۹ مهر ۱۳۳۰ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس ادبیات فارسی بوده که با عکاسی شروع کرد و اولین بار در سال ۱۳۶۱ وقتی ۳۱ ساله بود با سریال محله برو بیا جلوی دوربین رفت و سال ۱۳۶۵ با فیلم رابطه وارد عرصه سینما شد.

فرحناز منافی ظاهر، بازیگر تلویزیون و سینما، قبلاً همسر او بود که ازدواجشان به طلاق منجر شد.او یک بار با سرطان غدد لنفاوی دست‌وپنجه نرم کرد و بیماری‌اش که بهبودیافته به نظر می‌رسید، عود کرد؛ اما با مبارزه با بیماری‌اش مجدداً سرطان را شکست داد. او در آذر ۱۳۹۷، بر اثر وخامت حال ناشی از بازگشت سرطان، در بیمارستان بستری شد. وی در ساعت ۲ بامداد ۲۶ دی‌ماه ۱۳۹۷ ه‍.خ بر اثر بیماری و ایست قلبی در ۶۷ سالگی در بیمارستان لالهٔ تهران درگذشت.

امیر غفارمنش در نقش بابک

امیر غفارمنش متولد ۶ اردیبهشت ۱۳۴۷ هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون و صداپیشه اهل ایران است. وی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۶۷ شروع کرد و فارغ‌التحصیل کارشناسی ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر و معماری تهران می‌باشد. از افتخارات وی می‌توان به نامزد دریافت بهترین بازیگر مرد از بیست و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر برای نمایش رکاب به کارگردانی عزت‌الله مهرآوران و چهارفصل به کارگردانی سعید ذهنی اشاره نمود.

نیما شاهرخ شاهی در نقش مهرداد

نیما شاهرخ شاهی متولد ۱۷ مرداد ۱۳۶۰ در تهران و بازیگر می باشد. او در سال ۱۳۸۲ با بازی در مکس وارد سینما شد و با پارک وی به شهرت رسید، شاهرخ شاهی در کلاس‌های کارگردانی اصغر فرهادی شرکت کرد و دو فیلم کوتاه نیز ساخته‌است. او لیسانس مهندسی عمران دارد. آخرین کارهای او سریال های رستگاری، چرخ گردون، فیلم سینمایی ورود و خروج ممنون و حضور در مسابقات شب‌های مافیا پدرخوانده و سرگیجه می باشد.

افسانه چهره آزاد در نقش شهناز

افسانه چهره آزاد با نام اصلی افسانه نعمت ناصر بازیگر سریال کتونی زرنگی متولد ۲۱ بهمن سال ۱۳۴۱ در تهران است. او دوره دو ساله بازیگری را در اداره تئاتر زیر نظر حمید سمندریان گذرانده و فعالیتش را از سال ۱۳۶۶ با مجموعه تلویزیونی «سال‌های بدون خانه» شروع کرد.

افسانه چهره آزاد با  شاهرخ فروتنیان (بازیگر و طراح صحنه و لباس سینما) ازدواج کرده است.

پوریا پورسرخ در نقش جهان

پوریا پورسرخ متولد ساعت ۴ صبح روز چهارم تیرماه ۱۳۵۶ در محله جردن تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. پورسرخ بعد از اخذ مدرک کارشناسی ارشد مدتی را برای کار به خارج از کشور رفت و همزمان به تحصیل هم ادامه داد.

وی که دکتری فیزیولوژی گیاهی است قبل از شروع فعالیت هنری در سینما به عنوان خبرنگار در نشریات هنری و اجتماعی از جمله دنیای جوانان مشغول به کار بود و همزمان در یک شرکت تبلیغاتی در دبی نیز فعالیت می کرد.

پورسرخ در رشته رزمی تکواندو دارای کمربند مشکی است. او فرزند اول خانواده است و دو خواهر و یکبرادر کوچکتر از خود دارد که هر سه نفر انها دانشجو هستند. مادرش معلم زبان است و پدرش بازنشسته شرکت نفت می باشد. او پس از آشنایی اتفاقی با آقای لطیفی که در یک میهمانی صورت گرفت برای بازی در مجموعه های ساخت ایشان فرار بزرگ و وفا دعوت شد. پوریا پورسرخ در سال ۱۳۸۵ با بازی در سریال وفا به کارگردانی محمدحسین لطیفی به عنوان چهره ای جدید مطرح شد و پس از آن این مسیر را با ایفای نقش های متنوع و متعدد دیگری ادامه داد.

هومن حاجی عبدالهی

هومن حاجی‌عبداللهی متولد ۲۳ تیر ۱۳۵۴هنرپیشه، مجری تلویزیون، صداپیشه و دوبلور اهل ایران است. معروفترین نقش وی در عرصه بازیگری «رحمت‌الله امینی شالیکار هزارجریبی» بوده‌است؛ وی در مقطع بسیار کوتاهی عضو انجمن گویندگان جوان بوده‌است. او در سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در بخش مسابقه تئاتر «ایران دو» جایزهٔ بهترین بازیگر مرد برای نمایش «تناسخ سه تا سی و پنج تومن» را کسب نمود. همسر ایشان خانم سلیمه قطبی می باشند.

اسامی بازیگران سریال بیمار استاندارد به همراه بیوگرافی آنها

نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام‌دوست متولد ۲۳ آبان ۱۳۵۳ در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است و مجرد. از سال ۱۳۷۰ کار بازیگری را در گروه‌های آزاد تئاتر آغاز کرد، سپس در مجموعه نوروز ۷۲ بازی کرد. نظام‌دوست به‌طور حرفه‌ای با ساعت خوش و در سال ۱۳۷۳ وارد عرصه بازیگری شد. از آخرین کارهای او بازی در فیلم ورورد و خروج ممنوع و داوری برنامه بگو بخند می باشد.

اسامی بازیگران سریال بیمار استاندارد به همراه بیوگرافی آنها

اسامی دیگر بازیگران سریال بیمار استاندارد

عزت الله مهرآوران

سیروس میمنت

افسانه ناصری

فریبا جدیکار

علیرضا استادی

آرش میراحمدی

افشین سنگ چاپ

بهراد خرازی بیژن

بیژن سراجی

روح الله کمانی

عاطفه باقری

مونا کرمی

محسن سلیمانی

حسین زمانی

علی میلانی

صفر کشکولی

پرویز سنگ

علی اصغر حیدری

بهناز اکبریان

رضا امیرنیا

سادیا جلالی پور

احسان سعادتی

محمد برهمنی

سید ایمان اصفهانی

علیرضا شفیعی

امیرعلی نیازی

محمدجواد علی عسگری

حسین عرفانی

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.