دانلود سوالات استخدامی تربیت تمام ساحتی آزمون دبیر و هنرآموز ۱۴۰۴

اگر قصد شرکت در آزمون استخدامی آموزشوپرورش ۱۴۰۴ را دارید، آشنایی با سوالات تربیت تمامساحتی ویژه دبیران و هنرآموزان میتواند شانس قبولی شما را چند برابر کند.
مجموعه سوالات استخدامی تربیت تمام ساحتی آزمون دبیر و هنرآموز آموزش و پرورش که در تاریخ ۱۰ مرداد ۱۴۰۴ برگزار شده است، منتشر شد.
لینک سوالات و پاسخنامه سوالات استخدامی دبیر و هنرآموز ۱۴۰۴:
- سوالات استخدامی آشنایی با فناوریهای نوین آموزشی آزمون دبیر و هنرآموز ۱۰ مرداد ۱۴۰۴
- سوالات استخدامی تربیت تمام ساحتی آزمون دبیر و هنرآموز ۱۰ مرداد ۱۴۰۴
- سوالات استخدامی روش ها و فنون تدریس آزمون دبیر و هنرآموز ۱۰ مرداد ۱۴۰۴
- سوالات استخدامی رشد و اختلالات یادگیری آزمون دبیر و هنرآموز ۱۰ مرداد ۱۴۰۴
- سوالات استخدامی سنجش و اندازه گیری پیشرفت تحصیلی آزمون دبیر و هنرآموز ۱۰ مرداد ۱۴۰۴
- سوالات استخدامی فناوری اطلاعات آزمون دبیر و هنرآموز ۱۰ مرداد ۱۴۰۴
- سوالات استخدامی روان شناسی تربیتی آزمون دبیر و هنرآموز ۱۰ مرداد ۱۴۰۴
- سوالات استخدامی قوانین و مقررات اداری و قانون اساسی آزمون دبیر و هنرآموز ۱۰ مرداد ۱۴۰۴
- سوالات استخدامی زبان انگلیسی آزمون دبیر و هنرآموز ۱۰ مرداد ۱۴۰۴
- سوالات استخدامی زبان و ادبیات فارسی آزمون دبیر و هنرآموز ۱۰ مرداد ۱۴۰۴
- سوالات استخدامی توانایی ذهنی و ویژگیهای رفتاری آزمون دبیر و هنرآموز ۱۰ مرداد ۱۴۰۴
- سوالات استخدامی اسناد و قوانین بالادستی آزمون دبیر و هنرآموز ۱۰ مرداد ۱۴۰۴
- سوالات استخدامی اطلاعات عمومی و دانش اجتماعی آزمون دبیر و هنرآموز ۱۰ مرداد ۱۴۰۴
- سوالات استخدامی معارف اسلامی آزمون دبیر و هنرآموز ۱۰ مرداد ۱۴۰۴
سوالات استخدامی تربیت تمام ساحتی ۱۰ مرداد ۱۴۰۴
– عناصر پنج گانه در الگوی هدف گداری برنامه های درسی و تربیتی کدامند؟
الف) تعقل- ایمان- علم- عمل- اخلاق
ب) تفکر- تعقل- ایمان- عمل- اخلاق
ج) تعقل- ایمان- عرت- حکمت- عمل
د) تفکر- ایمان- علم- اخلاق- حکمت
پاسخ سایت اداریها: گزینه الف
– کدامیک از گزینه های زیر محور مشترک تمامی برنامه های آموزش علوم به شمار می آید؟
الف) تعمیق و تعالی توحیدی
ب) دستیابی به درک غایتمند از خلقت
ج) درک والا از دنیای هستی
د) پرورش سواد علمی فناوری
پاسخ سایت اداریها: گزینه د
– تولید و اجرای برنامه های درسی و تربیتی براساس مراحل و فرآیندهایی انجام می شود، اولین مرحله این فرآیند کدام است؟
الف) تحلیل عناصر و برنامه درسی
ب) تحلیل اهداف کلان آموزش وپرورش
ج) تحلیل نیازهاو پژوهش های انجام شده
د) اعتباربخشی و ارزشیابی
پاسخ سایت اداریها: گزینه الف
– ارزشیابی برنامه درسی ملی با نظارت ……….. و توسط ……….. انجام می شود.
الف) وزارت آموزش وپرورش- سازمان سنجش
ب) شورای عالی آموزش پرورش – وزارت آموزش وپرورش
ج) شورای عالی انقلاب فرهنگی- وزارت آموزش وپرورش
د) وزارت آموزش وپرورش- شورای عالی آموزش پرورش
پاسخ سایت اداریها: گزینه ب
– کدامیک از شایستگیهای زیر درقلمرو حوزه تربیت و یادگیری کار وفناوری نیست؟
الف) شایستگی محوری غیر فنی دنیای کار
ب) شایستگی پایه فنی مورد نیاز نیروی کارحرفه ای
ج) شایستگی مربوط به فناوری نانو تکنولوژی
د) شایستگی های مربوط به یادگیری مادام العمر فنی حرفه ای
پاسخ سایت اداریها: گزینه ج
– اساسیترین ارزش اخلاقی و اجتماعی در نظام معیار اسلامی است؟
الف) عدالت
ب) آزادی
ج) فداکاری
د) کسب دانش
پاسخ سایت اداریها: گزینه الف
– ……….. در راس فضیلت هاست. ریشه همه خوبی ها، چراغ عقل و مایه ارزش گذاری آدمیان است.
الف) ایمان
ب) علم
ج) تربیت
د) تعهد
پاسخ سایت اداریها: گزینه ب
– کدام گزینه نادرست است؟
الف) فطرت الهی انسان سرمایه اصل حرکت او به سمت کمال است.
ب) فلسفه وجودی دینی، ناشی از نیاز بشر به سمت کمال اوست.
ج) انسان موجودی آزاد و مختار است ولی به صرف این آزادی حق انتخاب ندارد.
د) در جریان تحول و توسعه وجودی آدمی، هویت و تشخص فرد رقم می خورد.
پاسخ سایت اداریها: گزینه ج
– تعهد دولت نسبت به حق به تربیت به چه شکلی است؟
الف) رعایت، حمایت، زمینه سازی برای تحقق کامل
ب) قانون گذاری، حمایت و پشتیبانی
ج) رعایت قانونگذاری، حمایت و پشتیبانی
د) رعایت و حمایت
پاسخ سایت اداریها: گزینه الف
– براساس مبانی بیان شده در فلسفه تربیت در جمهوری اسلامی ایران، کدامیک به عنوان ارکان تربیت مطرح نشده اند؟
الف) دولت اسلامی
ب) خانواده
ج) رسانه
د) فرد
پاسخ سایت اداریها: گزینه د