آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

جایگزین سریال فاکتور ۸ چه سریالی پخش خواهد شد؟

پخش سریال فاکتور ۸ رو به اتمام می باشد، شبکه آی فیلم سریالی دیگر جایگزین سریال فاکتور ۸ خواهد کرد که در اینجا با جایگزین سریال فاکتور ۸ آشنا خواهیم شد.

سریال فاکتور ۸ از ساخته های رضا کریمی می باشد که از شبکه آی فیلم بازپخش شده است، در ادامه این مطلب خواهیم خواند که قسمت آخر سریال فاکتور ۸ چه روزی پخش می شود و جایگزین سریال فاکتور ۸ چه سریالی خواهد بود؟ با ما همراه باشید.

قسمت آخر سریال فاکتور ۸ کی پخش می شود؟

سریال فاکتور ۸ داستانش درباره داروی فاکتور هشت است که دکتر ایرانمنش، پزشک بیماران هموفیلی که پسر شش‌ساله‌اش بیمار و ناقل همین بیماری است، با انگیزه بسیار، تحقیقات گسترده‌ای در زمینه تولید بومی آن انجام می‌دهد. او در یک کنگره بین‌المللی با ارائه مقاله‌ای شرکت کرده و مقاله‌ او به عنوان مقاله‌ برگزیده انتخاب می‌شود، اما…

قسمت پایانی سریال فاکتور ۸ در روز دوشنبه ۱۵ مرداد ماه در ساعت ۱۷ به نمایش در خواهد آمد، اگر در این روز و این ساعت موفق به دیدن این قسمت نشدید تکرار آن را در ساعت ۱ بامداد و ۹ صبح فردای آن روز می توانید ببینید.

جایگزین سریال فاکتور ۸ چه سریالی پخش خواهد شد؟

جایگزین سریال فاکتور ۸ چه سریالی خواهد بود؟

با اتمام سریال فاکتور ۸ ، سریال نجوا محصول سال ۱۳۹۷ جایگزین آن خواهد شد، این سریال از ساخته های ابراهیم شیبانی می باشد که در ابتدا از شبکه یک پخش شده است، سریال نجوا از روز سه شنبه ۱۶ مردادماه به روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.