آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

زمان پخش و تکرار سریال کهنه سوار از شبکه امید

مجموعه تلویزیونی ایرانی کهنه سوار از روز شنبه ۱۶ تیر به روی آنتن شبکه امید رفته است ، در این مطلب با زمان پخش و تکرار سریال کهنه سوار از شبکه امید آشنا خواهیم شد

سریال کهنه سوار به کارگردانی اکبر خواجویی در سال ۱۳۷۶ تولید شد و اولین بار از شبکه سه پخش شد، این سریال مجدد از شبکه امید در حال پخش می باشد، در ادامه این مطلب زمان پخش و تکرار سریال کهنه سوار از شبکه امید را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

زمان پخش و تکرار سریال کهنه سوار از شبکه امید

پخش سریال کهنه سوار از روز شنبه ۱۶ تیر ماه آغاز شده است، سریال کهنه سوار هر شب در ساعت ۲۱ از شبکه امید پخش می شود و در ساعات ۹ صبح و ۳۰ :۱۴ روز بعد نیز بازپخش خواهد شد.

کارگردان سریال کهنه سوار

اکبر خواجویی متولد ۲۴ مرداد ۱۳۲۶ در اصفهان متولد شده است وی کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده سینما و تلویزیون و مؤسس و بنیانگذار مؤسسه سینمای جوان در اصفهان بوده، فعالیت هنری خود را از دهه ۱۳۴۰ به عنوان بازیگر آغاز کرده است از معروفترین کارهای او سریال «پدرسالار» می باشد که در دهه ۷۰ ساخته شد، اکبر خواجوییبر اثر بیماری قلبی در ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ در تهران درگذشت و بنا به وصیتش، در ۳ شهریور ۱۳۹۳ از مقابل صدا و سیمای مرکز اصفهان تشییع و در قطعه هنرمندان باغ رضوان اصفهان به خاک سپرده شد.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.