آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

تبریک مدیرعامل سازمان اینسکو به منتخب مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی

دکتر پزشکیان، با تجربه و تعهد خود، می‌تواند نقش مهمی در این مسیر ایفا کند و با همه‌ی توان خود برای خدمت به مردم و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش خواهد کرد.

“وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا ۚ وَاذْکُرُوا نِعْمَتَ اللَّهِ عَلَیْکُمْ إِذْ کُنْتُمْ أَعْدَاءً فَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوبِکُمْ فَأَصْبَحْتُمْ بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا ۗ” (آل عمران: ۱۰۳)

در این روزهای سرنوشت‌ساز برای کشور عزیزمان ایران، ما شاهد پیروزی مردم غیور و حماسه ساز در انتخابات و *انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رییس جمهور اسلامی ایران* هستیم.

ضمن تبریک به مردم عزیز و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، این پیروزی، نشانه‌ای از اتحاد، همدلی و همبستگی ملت ایران است که با الهام از آیه‌ی شریفه “وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا” به یکدیگر پیوسته‌اند به بیانگر آن بود که مچنان سرمایه اجتماعی با مؤلفه‌های اعتماد، همدلی و مشارکت در جامعه فرهیخته ایران زمین جاری است.

امروز، بیش از هر زمان دیگری، نیاز به وحدت، همدلی و همراهی داریم تا بتوانیم با اتکا به حمایت و رأی مردم، گام‌های بلندی در جهت پیشرفت و تعالی کشور برداریم.

دکتر پزشکیان، با تجربه و تعهد خود، می‌تواند نقش مهمی در این مسیر ایفا کند و با همه‌ی توان خود برای خدمت به مردم و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش خواهد کرد.

در پی پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری، مردم و متخصصان کشور انتظارات بسیاری از ایشان دارند که برخی از آنها در جهت همراهی با ایشان و ثبت در تاریخ تقدیم حضور می‌گردد:

۱.مردم امیدوارند که دکتر پزشکیان با تکیه بر تجربه و تخصص خود، گام‌های موثری در جهت حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور بردارد.

۲.ما انتظار داریم که ایشان با روحیه جهادی و انقلابی خود، به دنبال ارائه راهکارهای عملی و اجرایی برای بهبود معیشت مردم، ایجاد اشتغال پایدار و کاهش فقر و نابرابری در جامعه باشد.

۳.متخصصان کشور نیز انتظار دارند که دکتر پزشکیان با استفاده از ظرفیت‌های علمی و فنی کشور، به توسعه علم و فناوری در ایران بپردازد و زمینه را برای ارتقای جایگاه علمی و فناورانه ایران در عرصه جهانی فراهم کند.

 ۴.امید است که ایشان با تکیه بر تدوین برنامه‌های انتخاب و انتصاب، به ایجاد فضای مناسب برای رشد و شکوفایی استعدادهای نخبگان و جوانان پرداخته و پست‌های کابینه خود را به دست شایستگان بگمارند.

۵.امید است در کنار شایستگان در مناصب اجرایی، نخبگان قرار گرفته و آنان نیز بعد از طی مراحل دانشی و مهارتی به درجه شایستگی رسیده تا کشور یک بار و برای همیشه، شاهد توانمندسازی و ظرفیت سازی برای سالیان آتی باشد

۶.امید است که دکتر پزشکیان با تحقق این انتظارات، بتواند گام‌های موثری در جهت پیشرفت و تعالی کشور بردارد و اعتماد مردم را به نظام جمهوری اسلامی جلب کند.

ان شاء الله رئیس جمهور منتخب با عهدی که با مردم بسته‌اند پایدار بوده و با همدلی و همراهی همه‌ی اقشار جامعه، این دوره از تاریخ ایران به عنوان دوره‌ای پر از برکت و پیشرفت ثبت شود و ما شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر کشور عزیزمان باشیم.

محمد سجاد دهنوی

مدیرعامل سازمان مشاوران و متخصصان ملل اسلامی ( اینسکو)

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.