آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

اسامی بازیگران سریال وارث همراه با بیوگرافی آنها

سریال وارث از ساخته های کاظم بلوچی می باشد، در اینجا با اسامی بازیگران سریال وارث به همراه بیوگرافی آنها آشنا خواهید شد.

سریال وارث از سریال های مناسبتی می باشد، این مجموعه تلویزیونی محصول سال ۱۳۸۲ به کارگردانی کاظم بلوچی، نویسندگی فریدون فرهودی و تهیه‌کنندگی حسین صابری است که در ماه محرم ۱۳۸۲ از شبکه یک پخش شد، با پخش مجدد این سریال از شبکه آی فیلم قصد داریم در این مطلب اسامی بازیگران سریال وارث همراه با بیوگرافی آنها را بررسی کنیم.

بیوگرافی بازیگران سریال وارث

محمود پاک نیت در نقش مهران فرزند آقاجان

محمود پاک نیت یکی از بازیگران نقش اصلی در سریال رستگاری است که نقش یک روحانی را به‌تصویر می‌کشد. پاک‌نیت متولد ۱۰ دی ۱۳۳۱ در شهر کازرون است. او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۴۸ با تئاتر آغاز کرد و در طی سال‌ها در بیش از ۵۰ اثر به‌ایفای نقش پرداخت.

او در سال ۱۳۵۲ به استخدام اداره کل فرهنگ و هنر درآمد و از سال ۱۳۶۷ فعالیت خود را در عرصه سینما و تلویزیون آغاز کرد. پاک نیت با بازی در مجموعه پرطرفدار ” روزی روزگاری ” به محبوبیت دست یافت و این محبوبیت با بازی در مجموعه‌های ” پدرسالار ” و ” پس از باران ” نیز ادامه یافت.

اسامی بازیگران سریال وارث همراه با بیوگرافی آنها

شراره دولت آبادی در نقش همسر مهران

شراره دولت‌آبادی متولد اردیبهشت ۱۳۴۱ در مشهد است. وی فارغ‌التحصیل رشته اقتصاد است. او فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۷۸ با فیلم هزاران زن مثل من آغاز کرد. او فعالیت بازیگری خود را از سال ۱۳۷۵ با مهاجرین سبز آغاز کرد و در مجموعه سرزمین سبز به ایفای نقش پرداخت.وی متاهل و همسرشان آندره آرزومانیان آهنگساز معروف کشورمان می باشد.

سیاوش طهمورث

سیاوش طهمورث متولد سوم اسفند ۱۳۲۵ در تهران ، تحصیلکرده رشته تئاتر می باشد که از ۱۷ سالگی وارد تئاتر شد و از سال ۱۳۶۱ جلوی دوربین است ایشان از سال ۱۳۵۲ ازدواج کرده و دارای یک پسر و یک فرزند دختر و دو نوه است

جلیل فرجاد

جلیل فرجاد (زادهٔ ۱۸ اسفند ۱۳۳۰ در مرند بازیگر ایرانی است. او دارای مدرک تحصیلی لیسانس بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی و درجه یک هنری معادل دکترامی باشد. نخستین تجربهٔ سینمایی او در فیلم بازداشتگاه در سال ۱۳۶۱ بود. فرجاد پدر بازیگران، مارال فرجاد و مونا فرجاد است.

اسامی بازیگران سریال وارث همراه با بیوگرافی آنها

الهام پاوه نژاد

الهام پاوه‌نژاد متولد ۲۷ شهریور ۱۳۵۰ در تهران است، وی دارای دیپلم علوم طبیعی از دبیرستان نوشیروان و کاردانی بازیگری و کارگردانی از دانشگاه نیاوران (دانشکده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) در سال ۱۳۷۱ است. از سال ۱۳۶۹ به صورت حرفه‌ای وارد حرفه بازیگری شد و فعالیتش را با تئاتر آغاز کرد. نخستین کار صحنه وی در سال ۱۳۷۰ به کارگردانی اکبر زنجانپور با عنوان «ساحره سوزان» و نخستین بازی کار تصویری او در سال ۱۳۷۳ سریال همسران بود ،ایشان متاهل می باشند و همسر ایشان کردیا کامکاری نام دارد.

رحیم نوروزی

رحیم نوروزی متولد ۷ مرداد ۱۳۴۶ در رشت می باشد تحصیلاتش را تا مقطع فوق لیسانس ادبیات نمایشی ادامه داده است و بازیگری را در سال ۱۳۸۵ با تئاتر استان گیلان آغاز کرد و بصورت حرفه ای در سریال بازی برای بچه ها و در سال ۱۳۷۵ ادامه داده است، او در سال ۱۳۷۹ با سریال پس از باران به اوج شهرت خود رسید و تا کنون سه بار ازدواج کرده است.

الیکا عبدالرزاقی

الیکا عبدالرزاقی متولد ۱۸ مرداد ۱۳۵۸ در رامسر می باشد، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. او فارغ‌التحصیل آموزشگاه سمندریان است و مدرک کارشناسی ادبیات نمایشی دارد ، وی در سن ۳۳ سالگی با امین زندگانی ۴۰ ساله در تئاتر آشنا شد و نامزد کرد و در سال ۱۳۹۲ با یکدیگر ازدواج کردند.

گیلدا احمدی

گیلدا حمیدى بازیگر و دوبلور داراى مدرک کارشناسى ارشد بازیگرى و کارگردانى از دانشکده ى سینما تئاتر دانشگاه هنر است.

او بازیگرى حرفه اى را از سال ١٣٨٠ با ایفای نقش در سریال با من بمان به کارگردانى حمید لبخنده و تئاتر قصه ى شهر قشنگ شهر ما به کارگردانى نصرا…قادرى آغاز کرد. و از سال ١٣٨٢ در موسسه ى قرن بیست و یکم به عرصه ى دوبله پیوست .

از کارهاى تصویر او میتوان سریال هاى  وارث به کارگردانى کاظم بلوچى- خوشه هاى امید محسن آقالر- نفس زمین کیهان شادور  و تله فیلم هاى “تقاطع” حسین ذاکرى و “کشف” مسعود شامحمدى را برشمرد. آخرین حضور سینمایى او در فیلم “داره صبح میشه “به کارگردانى یلدا جبلى در سال ١٣٩۴ بوده است.

اسامی بازیگران سریال وارث همراه با بیوگرافی آنها

علی قربانزاده

علی قربان‌زاده متولد ۳۰ مهر ۱۳۵۷ در آبادان می باشد، مدرک تحصیلی او دیپلم در رشتهٔ ریاضی و فیزیک است. او با گذراندن دوره تجربی ساختن فیلم‌های انیمیشن در شرکت کلک خیال در سال ۱۳۷۳ و شروع فعالیت سینمایی با فیلم سیاوش ساخته سامان مقدم به عنوان بازیگر در سال ۱۳۷۷ کار خود را آغاز کرد. او با حضور در فیلم سیاوش در کنار هدیه تهرانی شناخته شد. بلافاصله بعد از این فیلم در سری اول مجموعه داستان یک شهر ظاهر شد و بر شهرت خود افزود.

مهرداد پاک نیت

مهرداد پاک نیت فرزند محمود پاک نیت و مهوش صبرکن می باشد و متولد ۱۳۶۳ است و به بازیگری علاقه دارد و در زمینه تئاتر نیز فعالیت می‌کند. مهرداد پاک نیت ازدواج کرده و در شیراز ساکن است و برادری به نام مسعود دارد.

پروین میکده

پروین میکده در سال ۱۳۱۴ در تهران متولد شد. پدرش سرهنگ ابوالقاسم میکده علاقه زیادی به موسیقی ایرانی داشت و به همین علت فرزندانش را با آن آشنا کرد. پروین میکده سال دوم دبیرستان را پشت سر گذاشته بود که ازدواج، او را از ادامه تحصیل بازداشت؛ اما در فعالیت‌های علمی و هنری شرکت می‌کرد. او همچنین در «انجمن ایران و فرانسه» در ارتباط با آموزش زبان فرانسه، «تئاتر نصر» در ایفای نقش‌های فولکلوریک (محلی شمالی) کار کرده‌بود. بعد از انقلاب، چند تشویق‌نامه از مراکز هنری دریافت کرد.

وی ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ در «بیمارستان شهریار» تهران به دلیل سرطان کبد از دنیا رفت و ۲۱ اسفند در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد.

اسامی بازیگران سریال وارث همراه با بیوگرافی آنها

حسین چنگی

حسین چنگی بازیگر سینما و تلویزیون اصالتا آشتیانی می باشد و از نوجوانی و دوران دانش آموزی وارد بازیگری شده است. او بازیگری را از ۱۱ سالگی و از دوران مدرسه شروع کرده و زیر نطر استاد تهرانی مدرس تئاتر بازیگری را آموخته و توسط وی وارد بازیگری شده است. اما بطور حرفه ای از سال ۶۸ بازیگری را در تئاتر آغاز کرده و اولین سریال خود را در سال ۱۳۷۰ در سریال نمایش های طنز به کارگردانی رسول نجفیان بازی کرده است.

او در سال ۱۳۸۰ در فیلم زیستن به کارگردانی رضا سبحانی، فیلم شب برهنه به کارگردانی سعید سهیلی،سریال چراغ های خاموش و وارث به کارگردانی کاظم بلوچی و سریال پلیس جوان به کارگردانی سیروس مقدم ایفای نقش کرده است.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.