آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

سریال وارث چند قسمت است؟

سریال وارث محصول سال۱۳۸۲ می باشد که مجددا از روز ۱۶ تیر به روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت در اینجا با تعداد قسمت های این سریال آشنا خواهیم شد.

سریال وارث اولین بار در محرم ۱۳۸۲ از شبکه به نمایش در آمده است، سریال وارث در ژانر اجتماعی مذهبی ساخته شده است، تعداد قسمت های این سریال جذاب را بررسی خواهیم کرد.

تعداد قسمت‌های سریال وارث

سریال وارث در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به کارگردانی کاظم بلوچی و نویسندگی فریدون فرهودی ساخته شده است، فریدون فرهودی فیلمنامه نویس، کارگردان و مدرس می باشد که از معروفترین کارهای او نویسندگی فیلمنامه فیلم سینمایی دختری با کفش های کتانی و سریال دردسر والدین می باشد، او از سال ۱۳۵۳ مشغول به کار هنری شده است.

سریال وارث چند قسمت است؟

کارگردان سریال وارث

کاظم بلوچی متولد ۱۳۳۵ در شیراز می باشد او علاوه بر کارگردانی، فیلم‌نامه‌نویس و بازیگر نیز می باشد. وی فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر است و فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر «ساکت» به کارگردانی جعفر والی آغاز کرد. کاظم بلوچی با ایفای نقشی کوتاه در فیلم گزارش ساخته عباس کیارستمی وارد سینما شد ، از مهمترین کارهای او نیز می‌توان به بازی در سریال های آنام، میوه منوعه، عیاران و … و کارگردانی و بازی در مجموعه تلویزیونی عیاران ، چراغ های خاموش ، وارث و …اشاره کرد.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.