آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

پایان باند سرقت پوشاک بچه‌گانه در بازار تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند سرقت پوشاک بچه‌گانه به ارزش ۹۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: در پی گزارش سرقت از یک انبار پوشاک بچه‌گانه به ارزش ۹۰ میلیارد ریال، پرونده‌ای در پایگاه هفتم پلیس آگاهی تشکیل شد.

وی افزود: با آغاز تحقیقات، تیمی از کارآگاهان به محل سرقت اعزام و بررسی‌های میدانی خود را با بازبینی ساعت‌ها فیلم دوربین‌های مداربسته آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در طی این بررسی‌ها و با کمک کارشناسان مرکز تشخیص هویت، مشخص شد که یکی از متصدیان انبار، به صورت مکرر در ساعات مختلف شبانه‌روز اقدام به خارج کردن کالا از انبار می‌کرده است.

وی افزود: کارآگاهان موفق به دستگیری این فرد در تاریخ ۱۴ مهرماه در محل انبار شدند. در جریان بازجویی‌ها، متهم به همدستی با چند نفر دیگر اعتراف کرد که با هماهنگی‌های قضائی و استفاده از روش‌های کارآگاهی دو همدست دیگر وی نیز در مناطق شوش و خزانه تهران دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در ادامه تحقیقات، افراد دستگیر شده اعتراف کردند که اموال مسروقه را به فردی در عبدل‌آباد فروخته‌اند. با شناسایی این مالخر، در تاریخ ۱۶ مهرماه کارآگاهان به مخفیگاه او در عبدل‌آباد رفتند و مقادیر زیادی از اموال مسروقه کشف و توقیف شد.

وی افزود: در نهایت، با تلاش مداوم کارآگاهان، یکی دیگر از اعضای این باند در شهرری دستگیر و اموال بیشتری کشف شد. تمام متهمان با دستور قضائی به زندان منتقل شدند و اموال مسروقه به شاکی پرونده تحویل گردید.

سردار ولیپور گودرزی تصریح کرد: تلاش‌های بی‌وقفه کارآگاهان منجر به دستگیری کامل اعضای باند و پایان فعالیت آن‌ها منجر شد.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.