آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

سریال پاییز صحرا چند قسمت است؟

سریال پاییز صحرا به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد ساخته شده است، در اینجا از تعداد قسمت‌های سریال پاییز صحرا آشنا خواهیم خواهیم شد.

سریال پاییز صحرا محصول سال ۱۳۶۴ می باشد که اولین بار از شبکه یک سیما منتشر شده است، این سریال مجددا از شبکه آی فیلم پخش خواهد شد، در ادامه این مطلب با تعداد قسمت‌های سریال پاییز صحرا آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

تعداد قسمت های سریال پاییز صحرا

سریال پاییز صحرا داستان عروس جوانی به نام صحرا است که در زندگی مشترکش بخاطر دخالت های مادر شوهر خود دچار مشکلاتی می شود، این سریال در ۵ قسمت ۴۵ دقیقه ای ساخته شده، فیلمنامه این اثر توسط حسین دولت آبادی نگاشته شده است.

کارگردان سریال پاییز صحرا

اسدالله نیک‌نژاد متولد ۱ تیرماه ۱۳۳۹ در تهران می باشد وی تحصیلاتش را تا مقطع دکترای هنر در دانشگاه میشیگان ادامه داده است و همچنان در حال کسب دکترای روانشناسی از دانشگاه پپرداین می‌باشد و در حال حاضر در کالیفرنیای آمریکا سکونت دارد، اسدالله نیک‌نژاد ملقب به اسی نیک نژاد تجربه نویسندگی،  کارگردانی و تهیه‌کنندگی را دارد و از سال ۱۳۵۷ کار هنری اش را آغاز کرده است، نیک نژاد ساخت آثاری چون فیلم های سینمایی برنج خونین و لاله را در کارنامه هنری خود دارد.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.